Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:winnitou schreef:
ik heb een vin naast mijn bed maar dat help niks. Moet dat ding eerst monteren en aansluiten.....
Dan maar de balkon deur open. nou das ook niet alles. Ken je dat liedje nog, als de rook om je hoofd is verdwenen...ben zo stoned als een garnaal van het bezoek van de onderbuurman. Lucht komt bij mij naar binnen. Had van de week vergadering van de Schooladviesraad en toen gingen ze allemaal zo raar praten....
Heb de heren beneden vriendelijk verzocht om ergens anders te gaan staan. zouden binnen blowen en de deur dicht houden. vanavond weer het zelfde liedje..... Ben benieuwd wanneer ik uit mijn slof ga schieten.
snap niet dat mensen wat meer rekening met ander kunnen houden. Denk dat ik voortaan Rowan 's morgens vroeg maar in huis laat hinkelen of voetballen of dribbelen (ga ik ook meedoen)
Onbewust asociaal gedrag (SIRE)

winnitou schreef:Hahahaha....en een lekker hard muziekje aan.of ik ga morgen om een uur of half zes de vin ophangen, lekker boren........ha ha, waarom ben ik zo netjes opgevoed.....maar doe wel mijn schoenen met hakken aan morgen als ik mijn bed uitkom, tik tik tik tik
of een touwtje met een steentje er aan en dat naar beneden slingeren

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hahahaha....en een lekker hard muziekje aan.of ik ga morgen om een uur of half zes de vin ophangen, lekker boren........ha ha, waarom ben ik zo netjes opgevoed.....maar doe wel mijn schoenen met hakken aan morgen als ik mijn bed uitkom, tik tik tik tik
of een touwtje met een steentje er aan en dat naar beneden slingeren