Emmaa_ schreef:Astor schreef:
Zooooo'n mooie film is dat
Dat is zéker een mooie film!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Astor schreef:
Zooooo'n mooie film is dat
Astor schreef:My godd zijn jullie allemaal zo lui ?haha
Astor schreef:Annie_ schreef:Ben ik de enige die jastrade als lieveling heeft
duuh het is je eigen knollie en jij rijd niet elke week op rsva dus dan kan je ook geen lieveling hebben op de manege
want ik heb het gewoon weer zo gedaan:
Naam: Melissa
Leeftijd: 17 jaar
Verzorgpaard: Ayla
Lievelingspaard manege: Astor =)
.
Manon_S schreef:Ik heb les van Annika, ik wil niet aan dr kop zeuren over de nieuwe manegepaarden wie er wel op mag rijden en niet..
Ik bedoel, ze geeft sinds kort les en ze moet nog inkomen en denk niet dat ze dan op mijn gezeur staat te wachten.....
Melanie_B schreef:Naja, je moet het zelf weten hoor.. maar ik vind het niet helemaal kloppend zeg maar.. Want je hebt een probleempje wat je erg vervelend vindt, vertelt het tegen ons, is natuurlijk prima.. Maar kan je dan niet beter volgende week naar Annika toe stappen? Hoe denk jij daar zelf over?

.
.
. Thursty ...
Jane_ schreef:Had vanmorgen op Chibs gereden
Nou ik vind der al helemaal veranderd
ZO ZONDE, nu alweer, zo verschrikkelijk sterk en onder je uit lopen alleen de galop was nog fijn..
Echt zwaar bale
Manon_S schreef:Chibra reed mee in de les na mij bij halfgevorderd, springen..
Sorry hoor maar ik vind dat naast de 4 mensen in mijn les die op de nieuwe paarden mogen, Marit Sabien en ik ook goed kunnen rijden.
Nog beter dan dat meisje die op Chibra ging springen.
Ik vind het zo oneerlijk dat die 4 mensen er wel op mogen en de rest niet.
Alsof wij niet kunnen rijden? Het is nogal neerhalend voor de mensen die er niet op mogen rijden.
Marit was echt heel woest toen ze zag wie er op Chibra ging springen...

je moet het annika ook niet kwalijk nemen manon want ze geeft pas 3 weken les.
Astor schreef:Precies Samje moet het annika ook niet kwalijk nemen manon want ze geeft pas 3 weken les.
en net wat [naam] ook gedaan heeft gewoon vragen of je dan op chibra of kamona mag
.
.
.