Poeh,mijn hoofd barst.Vandaag cusus gehad,was wel leerzaam moet ik toegeven.
jarrah
Geplaatst: 28-11-09 10:24
Goodmorning!! Kan iemand mij vertellen of deze regen nog een keer gaat stoppen? Ik wordt het zo onderhand wel een beetje zat eigenlijk
Gisteravond heb Nick en ik ons heerlijk lekker zitten maken bij de Ikea! Heerlijk hoe wij gelijk elke keer naar dezelfde dingen toerenden en daar helemaal verliefd op waren... dat is nog eens makkelijk samen een huis inrichten! We hebben een bank gevonden.... allebei helemaal verliefd op dat ding!! Het is een witte stoffen 3-zitsbank, met zwartprinten bloemetjes erop...hihi het klinkt echt oubollig...maar hij is echt geniaal...en hij zit heerlijk!! Hehe ik krijg er steeds meer zin in
taverno
Geplaatst: 28-11-09 12:33
Dat is toch heerlijk Jarrah,zelf je eigen spulletjes uitzoeken.
Al kan ik me geen voorstelling van de bank maken.Een stoffen bank zal ik niet snel kopen,heb een kat in huis en dat stofzuig je je rot.
Redlich
Geplaatst: 28-11-09 12:45
Lekker hoor Jarrah, je eigen huisje!
Vanmorgen mijn kerstlampjes weer opgehangen. Binnen en buiten. Geen kermis hoor! Heel sfeervol!
Ooow leuk dees, de lampjes de weer de kasten uit! Ik vind de tijd met de lampjes altijd wel leuk... ik snap eigenlijk niet waarom die meteen na kerst allemaal alweer weggehaald worden
Ik heb vanmiddag echt werkelijk heerlijk gereden... wat een fantastisch paard is het toch, ik heb echt zitten genieten op mijn eigen paard... hoe leuk is dat zeg En ook Nico was helemaal enthousiast... heerlijk al die positieve energie... doet eens mens echt goed op zijn tijd
Middag! id rot weer... Hey die bank heb ik ook Jarrah, leuk issie he . Let wel op als je de 3 zits neemt, dat de middenbalk uit 1 geheel is. Bij ons brak die doormidden.
Vanaf aankomende dinsdag middag moeten jullie een van mijn dames voor een paar daagjes gaan missen. Aanstaande dinsdag gaat Donna uit logeren en woensdag wordt ze geopereerd aan haar nog steeds gebroken griffelbeen. Als alles goed verloopt komt ze vrijdag weer terug, anders pas na het weekend. Dus jullie kunnen haar morgen en dinsdag tot een uurtje of 3 nog even knuffelen ...
Redlich
Geplaatst: 30-11-09 09:14
Zo Freya! Dat is al snel! Heel fijn, dan heb je het maar gehad en dan kan je nieuwe jaar goed beginnen!