Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stephanieh schreef:hoe ging ut bij jou jane?

Liisette_ schreef:Ben trots op me ventje!![]()
Hij liep echt super lekker met losrijden..
Ook het springen ging goed!![]()
Parcour ging ook lekker! Was wel sterk..
Bij 7 kwam ie erg terug.. Dus toen ga ik hem een tikje..![]()
En Troy houdt niet echt van tikjes.. Dus die ging keihard rennen!Waardoor ik mijn geplande korte bochten in de tweede fase niet kon nemen!
En na elf was ik een beetje de weg kwijt!
Maaaaaaaaaaaaaaar ik ben trots op hem!![]()
![]()
!!

Emmaa_ schreef:http://emma-wesseling.myjalbum.net/Springen/
Die laatste 2. Verder vind ik ze nog wat donker, maar vandaag ga ik écht heel licht fotograferen
Yaraa schreef:Kirsten! Hoe was het bij jou gegaan vandaag?
! Twee balken op de gebroken lijn. Was mijn fout, ik kwam wel helemaal goed aan rijden, maar ik denk te hard ofzo, en toen té vroeg naar rechts gegaan met de gebroken lijn dus ze kwam niet uit! Jammer maar volgende keer weer beter
! Ik kom toch al niet meer in de prijzen want ik heb al twee slechte wedstrijden gereden
Maakt niet uit!
!
! En gegraasd! Hij was echt braaf in de trailer
! Knappe knolletje!
Yaraa schreef:ookee, jammer!
echtt??? wil hij 'm gaan kopen??? hij is toch diegene
die 'm zo tegenhield bij 't springen enzo?
. Echt jammer dat ik er vet lang niet meer op gereden heb, maar ze kan zo heerlijk lopen! Emmaa_ schreef:Ik vind Aggie zo'n skattie !. Echt jammer dat ik er vet lang niet meer op gereden heb, maar ze kan zo heerlijk lopen!
Kirsten_S schreef:ik weet niet of hij het serieus bedoelde maar dennis wil victor waarsch. gaan kopen?!
. Hij is er nu pas net, en bovendien heeft hij nu écht even manegepaarden nodig. Hij is nu dan misschien nog niet betrouwbaar ensoow, maar hij is nu toch wel al nodig. Ik denk dat hij hem niet zo maar verkoopt aan Dennis, Frans is ook niet dom
Astor schreef:Kirsten_S schreef:ik weet niet of hij het serieus bedoelde maar dennis wil victor waarsch. gaan kopen?!
HUUUH?
Maaikeee schreef:Idd, Astor was weer een toppertje vandaag!![]()
Was al blij dat ie beter liep dan gister, hij had tenminste ook beetje zin weer,
en hij was erg braaf!
!
Emmaa_ schreef:Ik denk niet dat Frans hem verkoopt. Hij is er nu pas net, en bovendien heeft hij nu écht even manegepaarden nodig. Hij is nu dan misschien nog niet betrouwbaar ensoow, maar hij is nu toch wel al nodig. Ik denk dat hij hem niet zo maar verkoopt aan Dennis, Frans is ook niet dom