Nee niet helemaal.... Ik zit op school voor de verandering. Discussie met een docent gewonnen . Hij vond dat ie er wel vanuit kon gaan dat ik de lessen op dinsdagavond zou kunnen volgen. En toen zei ik dat ik er wel van uit kon gaan dat ik, omdat ik een voltijd opleiding volg, 's avonds geen school zou moeten hebben en dus ook dingen buiten school kan doen.
En daar moest ie helaas wel mee instemmen . Ik krijg nu waarschijnlijk wel weer een vervangende opdracht voor die lessen die ik mis, maar ja dan hoef ik me fotografiecursus in iedergeval niet te missen .
Hahahahahaha zullen we dan maar in Den Haag gaan zoeken of Amsterdam (weet je gelijk waar de winkelstraat is). Dan heb je keuze uit heeel veeeel tassen .
Amsterdam, lijkt me niet zo'n goed plan. Ik moet je namelijk waarschuwen, ik ben winkelen binnen een uur zat Ik loop een winkel in en zie, nee dit is niets, volgende!
Ik hou niet van al dat geneuzel. (Behalve in de FRS dan inderdaad )
Hahahahahaha ach we hoeven alleen maar snel een winkel in te duiken om te kijken voor een tas . Ik heb toch niks nodig . Owww ja misschien kan ik ergens foto's maken .
Hahahahaha Den Haag is goed hoor Sas, en dat neerstorten om ergens te gaan eten vind ik ook altijd leuk . En dan vooral heerlijk ergens waar je mensen kunt kijken en af kunt kraken. Dat is dan mijn favoriete hobby . Winkelen kan ik uren volhouden, maar ik moet niet zoeken tussen kleding... Als de rekken vol hangen vind ik het al niet leuk meer. Ook winkel ik op kleur, als ik denk he daar zie ik een leuke kleur kijk ik er en zie ik niks leuks dan ben ik weer weg . Ik zou nooit heerlijk door elk rek gaan neuzen . Daar wordt ik echt gek van!!