Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En ik krijg natuurlijk ook nog m'n loon van april, is heel veel.. en straks ook nog mn loon van mei! Das ook superveel (ivm feestdagen die ik werk, en dan krijg ik dubbel) Dus ik wordt gewoon rijkkkk
Hij is zoooooo chill!!(Komen foto's!)
Ik had alleen maar lange broeken (A) hestejente schreef:Huh?? Ik had eigenlijk nu een volledige wishlist verwacht
.
Probeer via bokt 2e hands. 25 euro voor alleen halster.._Roosmarijn_ schreef:In de grote steden heb je daar dure auto's (ferrari's, porsches, enz) en dure winkels (armani, chanel, DG, en ga zo maar door.) dat wil je niet weten..! Jaa Donna, zelfs een hele grote winkel met ALLEEN maar BURBERRY!!
@ Don: Van wie kan jij dan een bitloos hoofdstel lenen? En ik lag helemaal dubbel toen je heel droog smsde dat je je verjaardag vandaag maar alvast vierde.
Of een ander paard waar ik een hele goede klik mee heb maar het liefste Otis! LieZ_Horses schreef:Ik ookIk heb ook een wishlist, maar ik ben paardloos, dus heeft niet echt veel zin om het te kopen!
Wil ik ook wel
En ik wil een havo diploma en dit jaar gewoon over gaan...
josewoos schreef:Mijn wishlist: De staatsloterij winnen
SuusKiiss schreef:Zozo grote lijst LIsa
Ik had ook bij de link die gele gezet maar hij is een beetje weard! SuusKiiss schreef: