ATE schreef:ik ga mijn bed opzoeken moet morgen eindelijk weer werken hahahah
Had je alweer vakantie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:ik ga mijn bed opzoeken moet morgen eindelijk weer werken hahahah
meelen schreef:Wie weet hoe gezellie het wordt na zo'n lange tijd heb je veel te vertellen.
. meelen schreef:ATE schreef:ik ga mijn bed opzoeken moet morgen eindelijk weer werken hahahah
Had je alweer vakantie

LIQUITA schreef:Ik ga er ook vandoor. Morgenochtend weer eens privéles.
Tot morgen en welterusten voor straks.
meelen schreef:Slaap lekker allemaal.
En werkze alvast voor morgen.

ATE schreef:meelen schreef:
Had je alweer vakantie
ik heb altijd vakantie volgende week alleen maandag avond en vrijdag hele dag

ATE schreef:meelen schreef:Slaap lekker allemaal.
En werkze alvast voor morgen.
jij ook werken ?

meelen schreef:ATE schreef:
ik heb altijd vakantie volgende week alleen maandag avond en vrijdag hele dag
Luxe paard (net als ik

) 
http://nl.youtube.com/watch?v=_NXlv28HYOA 
LIQUITA schreef:Of Budweiser met die Clydesdales???
Deze........krijg ik echt kippevel en een brok in m'n keel vanhttp://nl.youtube.com/watch?v=_NXlv28HYOA

MiltonB schreef:Jaah...mooie avatar, maar in je profiel staat inderdaad helaas niks. Jammer, er is vast wat mis gegaan (heb je voor niks zo gezweetval niet van je stoel maar ik ben er ook weer eens.
heel even maar hoor want de kids moeten weer gehaald worden. mooie reklame trouwens.
heb mijn profiel maar een beetje bij gewerkt en een hele mooie avatar vind je niet?? heeft wat zweet gekost.
). Tytje schreef:Hmmm....duimen dat het goed nieuws is.Tyrone is naar Utrecht geweest en daar hebben ze hem voor 3 maanden goedgekeurd. Zijn pees leek beter te gaan, hoewel hij verrekt van de pijn, ook in zijn rug. Dus of dit nu goed nieuws is? Hij wordt wel op een landje gezet, dus gelukkig geen box rust meer.
Tytje schreef:Hoe laat moet je zondag? gewoon bij Bon Ami?Ik heb zondag een wedstrijd, was al druk aan het oefenen vanmorgen. Val staat nu weer op stal en dat merk ik wel met rijden, hij vindt het moeilijk om te ontspannen.
. Ik heb er een beetje naar gevoel van. Natuurlijk is het beter zo, maar toch..... Ik heb erg met Tamara te doen.