Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Sorry hoormaar ben er nu weer.
Wordt ik net gebeld door een vrolijk Tilly.
Die wil graag haar eigen paard gebruiken morgen avond, en dat terwijl ik zou gaan oefenen
![]()
![]()
Ha ha nu gaan we dus beide oefenen. Wij na jullie.
Leuk dat ze met jullie meedoet. Ze heeft er veel zin in begreep ik.
LIQUITA schreef:Hahaha....wat heb ik weer een lol in mijn eentje. Ik zag Winnitou en Xan even voorbij komen, maar die zijn alweer verwenen......GEZELLIG hoor
.
xan schreef:Je mag me een PB-tje sturen. Ben benieuwd naar jouw antwoord.
En slaap ze.
Weet je nu al hoe je je zadelprobleem op gaat lossen ?????
xan schreef:LIQUITA schreef:Gaan jullie met z'n 3en oefenen?
Dat is wel de bedoeling. Eerst maar eens de proef in stap doornemen. Kijken of het überhaupt wel kloptwat ik geschreven heb
![]()
Ik hoop dat Ate ook kan komen. Ga morgen nog wel even een rondje bellen.

)xan schreef:O jee, ik denk dat we een probleempje gaan krijgen wat het oefenen enzo betreft.
xan schreef:Zo heb mijn huis net even gestofzuigt !!!!
Komt de optocht met Sinterklaas hier langs ons huis, sprinten er een 3-tal pieten naar binnen en beginnen te strooien !!!!!
Heel leuk, Mart ging helemaal uit z'n dak.
Sinterklaas zat in een koets, getrokken door een FRIES![]()
Winnitou: volgens mij was diegene die op de bok zat die Mw. Zwart van de ZR.
En diegene die ernaast liep had ook een bekend gezicht.
De fries had het zwaar hoor met een drumband voor z'n neus, allemaal gillende kinderen, wapperende vlaggen. Maar hij deed het goed.
xan schreef:Winnitou je moet aan de bak !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zondag 9 december moet ik starten om 14.00 uur en 14.30 uur.
Mooie tijden vond ik zelf. (krijg wel weer meteen de bibbers)
Helaas kan Tilly er dan niet bij zijn. Zij heeft 's middags andere verplichtingen.
winnitou schreef:xan schreef:Je mag me een PB-tje sturen. Ben benieuwd naar jouw antwoord.
En slaap ze.
Weet je nu al hoe je je zadelprobleem op gaat lossen ?????
Als ik langs de manege ga hang ik mijne wel in je kast, Liquita.
. ATE schreef:meiden hebben proefje gereden en wat denk je die oude doos lotje die had prijs 182 punten heeft linda gehaald 4 de prijs een leuke beker met paard boven op jammer nadine geen prijs maar toch 175 punten ( ik kom niet boven de 164 ) dus mooie scoren

ATE schreef:meiden hebben proefje gereden en wat denk je die oude doos lotje die had prijs 182 punten heeft linda gehaald 4 de prijs een leuke beker met paard boven op jammer nadine geen prijs maar toch 175 punten ( ik kom niet boven de 164 ) dus mooie scoren
ATE schreef:Wat goed van Linda GEFELICITEERD!!! Inderdaad jammer voor Nadine, maar 175 punten is helemaal niet slechtmeiden hebben proefje gereden en wat denk je die oude doos lotje die had prijs 182 punten heeft linda gehaald 4 de prijs een leuke beker met paard boven op jammer nadine geen prijs maar toch 175 punten ( ik kom niet boven de 164 ) dus mooie scoren
.
. Ik was dus super blij, en blij dat ik het morgen ook nog even mag lenen voor Juul.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Wat goed van Linda GEFELICITEERD!!! Inderdaad jammer voor Nadine, maar 175 punten is helemaal niet slechtmeiden hebben proefje gereden en wat denk je die oude doos lotje die had prijs 182 punten heeft linda gehaald 4 de prijs een leuke beker met paard boven op jammer nadine geen prijs maar toch 175 punten ( ik kom niet boven de 164 ) dus mooie scoren.
ATE schreef:Ach...jij doet het toch ook super. Misschien op een andere manier. Had jij een jaar geleden kunnen bedenken dat je ooit door het bos zal "crossen"? en dan nog wel voorop ooknee zeker niet vergeleken met hun moeder doen de meiden het super hahahahaah
.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ach...jij doet het toch ook super. Misschien op een andere manier. Had jij een jaar geleden kunnen bedenken dat je ooit door het bos zal "crossen"? en dan nog wel voorop ooknee zeker niet vergeleken met hun moeder doen de meiden het super hahahahaah.