Ik vind mn baas vet cool
Volgende week weer feestje Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Volgende week weer feestje Marieke_ schreef:Waar werk je dan Anoes?
Ik vind mn baas vet cool![]()
Volgende week weer feestje
) Heb alleen niet zo vaak feestjes als Marieke, maar hij is vrij makkelijk met alles (uren schuiven, vrije dagen enzo, zeurt niet als ik een keer wat laat ben)
Aniet! Haal dat oogpotlood uit je schoen! Ja, en ook dat pak plasgootjes!
vond echt leuk voor der

Het lijkt wel minder hard dan vanochtend??
ik had moeite met lopen op de laan ..
haha...

sybje schreef:Wie is shadow?? Naaa Veer hoeveel dieren en wat voor dieren heb jij?? Ik raak helemaal in de war
Ik hoop ook dat de les door gaat. Heb wel zin om ff te lessen
shipssss nie leuk

)
Als ze het heeft zit het iig nog in een vroeg stadium
Eerst gewandeld, ff aan longe laten lopen, nog een keer gewandeld.... benen waren wel iets dunner, maar nog steeds erg dik. Ko is niet kreupel of onregelmatig, maar echt lekker lopen doet hij niet. 's Avonds laat nog een stukje gewandeld met hem. Ik had (assistent) Meursing gebeld en ik moest het afwachten tot woensdag. Vanochtend waren ze nog steeds erg dik en ik vind Ko wat duffer als anders. Ik heb dus net de Raaphorst gebeld, want ik heb er geen goed gevoel bij..Van Toor adviseerde om er toch ff naar te laten kijken. Het kan een ontsteking zijn (benen voelen wel iets warm aan, maar Ko heeft geen koorts) of iets met vocht... pfff. Zou ook nog allergische reactie op iets kunnen zijn, maar er is geen verandering in het voer
) sybje schreef:was??? je bent het nog steeds toch?
Tijdelijk alleen gedegradeerd tot grondwerk
Maar Kola begint het steeds beter op te pakken, dus misschien duurt dat niet meer zo heel lang