vant weekend assi dr is ofzo..of maandag..zou m eerst lekker laten wennen en dan volg week iemand m late rijden ofz.. denk dat jou zadel te breed is omdat paloma bijna 2 x zo bol was
dr zijn er een hoop die dr willen kopen voor die prijs en weten waar ze aan beginnen.. heb zelf ook nog 2 mensen die alles weten en dr willen kopen
maris vond het niet erg als we iemand anders hadden.had haar een berichtje gestuurd dat er mensen waren die dr wilde kopen.
misschien nog wel iets boven die prijs..en heeft ze nog een kans.. bij maris ging ze op transport naar belgie zei ze..en zo kreeg ze idd nog een kans...
waarom niet even proberen?
dan is ze morgen ook weg en kunnen ze haar misschien helpen met dr problemen en dr lekker op de wei laten staan dan heeft ze ook dr rust.
mocht er iemand pas een dag later dr ophalen kan ze als het moet die tijd wel bij mij op de wei staan..
heb 200%zeker een paar mensen die haar willen kopen + mensen van het topic hier.
of breng ze maar naar mij.... dan kunnen ze haar bij mij ophalen en krijgen jullie je geld voor paloma..
heb nog is nagedacht..hoe ze ook is en deed..ze verdient een kansje op een weitje..vind je niet?? ookal zou ze gek zijn..dan kan ze nog lekker lopen en zo anders gewoon al is het maar een jaartje nog even genieten..
Reageer niet snel in een topic, maar Alison, kom op!! Dit kun je toch niet maken, zoveel mensen die Paloma willen helpen, en dit waarschijnlijk ook kunnen! Vals wat ik mss nu ga zeggen, maar ik vind echt dat jij je niet eens meer een paardenliefhebber mag noemen als je geen oplossing voor je dier probeert te vinden. En mag ik vragen waarom je morgen al een nieuwe pony koopt ipv eerst te herstellen en dan een weloverwogen keuze te maken? (en ja, ik weet dat je je nieuwe pony al langer kent).
Ik wil jullie, die Alison ook in het échte leven kennen, oproepen haar héél dringend te verzoeken haar pony niet met die Herman mee te geven voor de slacht. Hij zal met plezier de pony voor wat meer geld dan de slachtprijs laten staan. In deze topics zijn genoeg mensen die hem over willen nemen en hem de kans willen geven die Paloma zo hard verdiend.
Bel ze !! SMS ze !!! Mail ze !!! Mensen wij rekenen op jullie hulp. Dank je wel alvast !!
Ik ben gisteren opbebeld en ze gaat inderdaad naar Belgie maar die man WIDLE haar niet eens voor de slacht hij wil eerst proberen hoe ze is. Hij heeft een Cpony gehad die ook zo erg was en die heeft hij naar het M1 gereden!
Ik vind het klinkklare onzin wat hier gebeurt. En dat noemt zich paardenliefhebber. Je moet wel in en in slecht zijn om dit te kunnen. Het zal wel geldkwestie zijn.
Er zijn zat mensen met moeilijke paarden, ook zat die ze dan gewoon dag en nacht op de wei zetten. Zelfs op mijn werk hebben vinden ze het niet erg om een grasmaaier te hebben ondanks de kosten (een merrie die je dus echt aanvalt en waar je niet aan het lijft mag zitten omdat je dan doodstrap krijgt, is waarschijnlijk mishandelt geweest, maar leeft nu nog).
Moeilijk? Je hebt verdorie alweer een nieuwe pony. Je geeft helemaal geen zier om dat dier zoals je continu hebt gereageerd. Wees blij dat er mensen zijn die dat dier nog wel een kans geven!