Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CharlyBrown schreef:@Anne.. het was inderdaad vroeg.. 07:30.. Hierdoor was het wel lekker rustig op de weg
Kaartje als boekenlegger.. hihi! leuk!
@Flurk.. owjeej.. ga je ons bekeuren?
Flurk schreef:Priszz schreef:Gelukkig maar =D
&& veel plezier LouiseWij hebben je kaartje nog in de auto leggen :p Moest erg lachen om de tekst
jij ging wel lekker gisteren in de buitenbak he?
zag je helemaal genieten
roxxxiejjj schreef:Mooizo pris! Galop komt vanzelf wel!!
Ik heb maandagavond ook lekker gereden, pony was wel fris door die wind(reed in de buitenbak). Maar heeft voor t eerst een klein stukje nagegeven bitloos! Dus ben super trots
! Voorlopig zal ik even niet op mijn pony zitten, ben erg ziek momenteel. Dus hij moet het maar even doen met losgooien en longeren.
Flurk schreef:Hehe Wervelwind is eindelijk aan het wisselen. (zijn laatste 4 hoektandjes) zit gisteravond de laatste los en durfde ik hem er niet uit te halen is dat ding vandaag dus foetsie.
Had ik het nou maar gedaan want nu heb ik geen 1 tandje van hem.
Priszz schreef:Roxx![]()
Ik had gister nog even uw paardje losgegooit toen ik moest kijken naar me ma haar les![]()
Daarna heb ik hem ook maar ff gepoetst want meneer was behoorlijk viesWas het nog te zien toen je smiddags op stal kwam ?
Flurk schreef:kom ik vandaag op stal en ga iets uit de trailer pakken zie ik ineens dat er schade aan zit.
Ik niet blij dus.
Na klein onderzoekje gevonden waar het vandaan komt.
Ben er wel van overtuigd dat het niet expres gedaan is omdat eigenaar van de andere trailer wel iemand is die garant staat voor een nette afhandeling.
wordt vervolgd
Flurk schreef:vandaag weer eerst poep kunnen ruimen van andere voordat ik het spul kon losgooien
erg vervelend dus
CharlyBrown schreef:Jaaa, ik heb het erg naar mijn zin!
Het weer is inderdaad goed geweest. Heb alleen niet gereden met die wind (althans... ik heb het geprobeerd, maar na wat ren & vliegwerk ben ik afgedropen)
Voor de rest heeft Chef heel de dag door hooi te eten, kan elke dag lekker lang in de paddock staan en we maken gezellige wandelingetjes op de laan (ook onder de man, om te oefenen met buiten rijden)
Chef is me wel een beetje aan het uittesten in de nieuwe bak. Eerste 2 keer liep hij als een zonnetje, daarna ontdekte hij het principe hard wegrennen en bokken (gelukkig nog geen zand gehapt)
Momenteel stap ik dus op met een bodyprotector en een portie overtuigingskracht, en dan krijg die stoute pownie alsnog heerlijk aan het lopen!
Ze organiseren hier ook springlesjes, toevallig met een klein groepje onervaren springers en/of onervaren paarden.. vanaf volgend weekend ga ik dus mee balkjes lopen en ieniemienie sprongetjes maken. Ben benieuwd..
Ik kom snel weer eens even buurten bij jullie...