stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:42

Zoo lekker hoor CB! Je eerste "buitenritje" ? Veel plezier daar hoor! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 20:02

CharlyBrown schreef:
@Anne.. het was inderdaad vroeg.. 07:30.. Hierdoor was het wel lekker rustig op de weg :D
Kaartje als boekenlegger.. hihi! leuk!

@Flurk.. owjeej.. ga je ons bekeuren? :D

haha
Nee hoor dat mag ik niet (kan wel zorgen voor het materiaal zodat een ander het kan doen)
Hartelijk dank voor de leuke en originele kaart ook namens mijn crew.

AnneB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:33

Vandaag is de dierenarts geweest bij Joy voor controle van 't linker voorbeen (paar weken terug was ze op de harde volte en met de buigproef niet goed).... Weer helemaal goed vandaag! *\o/*

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 20:43

AnneB schreef:
Vandaag is de dierenarts geweest bij Joy voor controle van 't linker voorbeen (paar weken terug was ze op de harde volte en met de buigproef niet goed).... Weer helemaal goed vandaag! *\o/*

hee goed hoor
Zag je al druk bezig dus dacht ik zal je niet storen :D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:36

AnneB schreef:

Mooizoo *\o/* !

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:45

Gelukkig maar =D

&& veel plezier Louise :P Wij hebben je kaartje nog in de auto leggen :p Moest erg lachen om de tekst :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 10:44

Priszz schreef:
Gelukkig maar =D

&& veel plezier Louise :P Wij hebben je kaartje nog in de auto leggen :p Moest erg lachen om de tekst :P

jij ging wel lekker gisteren in de buitenbak he?
zag je helemaal genieten

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 15:44

Flurk schreef:
Priszz schreef:
Gelukkig maar =D

jij ging wel lekker gisteren in de buitenbak he?
zag je helemaal genieten

Whahaha =D Jaaa het ging gelukkig wel goed :) Meneer luisterde op de galop na heel erg goed :P En het weer zat ook mee
Dus ik dacht meteen, hup,hup de buitenbak in nu het kan =D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 18:31

Mooizo pris! Galop komt vanzelf wel!!

Ik heb maandagavond ook lekker gereden, pony was wel fris door die wind(reed in de buitenbak ;)). Maar heeft voor t eerst een klein stukje nagegeven bitloos! Dus ben super trots *\o/* ! Voorlopig zal ik even niet op mijn pony zitten, ben erg ziek momenteel. Dus hij moet het maar even doen met losgooien en longeren. ;(

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 09:00

roxxxiejjj schreef:
Mooizo pris! Galop komt vanzelf wel!!

Ik heb maandagavond ook lekker gereden, pony was wel fris door die wind(reed in de buitenbak ;)). Maar heeft voor t eerst een klein stukje nagegeven bitloos! Dus ben super trots *\o/* ! Voorlopig zal ik even niet op mijn pony zitten, ben erg ziek momenteel. Dus hij moet het maar even doen met losgooien en longeren. ;(

Aaahhh,, Roxx :(:)

Wat heb je ? ??

*Als je wilt wil ik hem wel afentoe los zetten =D*

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 15:36

kom ik vandaag op stal en ga iets uit de trailer pakken zie ik ineens dat er schade aan zit.
Ik niet blij dus.
Na klein onderzoekje gevonden waar het vandaan komt.
Ben er wel van overtuigd dat het niet expres gedaan is omdat eigenaar van de andere trailer wel iemand is die garant staat voor een nette afhandeling.
wordt vervolgd

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-11 15:50

Hehe Wervelwind is eindelijk aan het wisselen. (zijn laatste 4 hoektandjes) zit gisteravond de laatste los en durfde ik hem er niet uit te halen is dat ding vandaag dus foetsie.
Had ik het nou maar gedaan want nu heb ik geen 1 tandje van hem.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:23

Jammer Flurk :( Hoop dat ik nog wat van Equador ga vinden tegen die tijd.. Van Vincent heb ik 3 kiezen dus da's wel leuk. Wil er ooit nog iets mee gaan doen maar weet nog niet wat. Ga wel van de zomer Vincent zijn naam op mijn arm laten zetten onder mijn litteken. Heb hem nu 9 jaar dus word s tijd.

Nog 2 1/2 week en dan gaat de grote jongen verhuizen. Hele leuke box met aan de ene kant tralies, 2 dichte wanden en een wand ook tralies maar met opening zodat meneer de hele dag zijn nek uit kan steken.

Nu nog een beetje lekker weer en gaan voorbereiden voor Epe.

Er zijn nog 116 dagen, 15 uur en 34 minuten af te tellen tot de start van de 18e Eper Paardenvierdaagse. BIJNA BIJNA BIJNA :D :D :D
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 10-02-11 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:24

Flurk schreef:
Hehe Wervelwind is eindelijk aan het wisselen. (zijn laatste 4 hoektandjes) zit gisteravond de laatste los en durfde ik hem er niet uit te halen is dat ding vandaag dus foetsie.
Had ik het nou maar gedaan want nu heb ik geen 1 tandje van hem.

Er is nog hoop Flurk! Van Blazer vond ik nog een (deel van een) tand op zijn 12e! ;)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 10:51

Roxx :D

Ik had gister nog even uw paardje losgegooit toen ik moest kijken naar me ma haar les :P
Daarna heb ik hem ook maar ff gepoetst want meneer was behoorlijk vies :') Was het nog te zien toen je smiddags op stal kwam ?

*D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 14:21

Priszz schreef:
Roxx :D

Ik had gister nog even uw paardje losgegooit toen ik moest kijken naar me ma haar les :P
Daarna heb ik hem ook maar ff gepoetst want meneer was behoorlijk vies :') Was het nog te zien toen je smiddags op stal kwam ?

*D

Je ma had gebelt dat je dat gedaan had! Fijn, dankjewel! :D Jaa t was nog te zien :P , niet lang meer, maar heb hem vandaag helemaal goed gepoetst, maantjes geknipt, en staart gewassen :D ! Als t wat beter weer word kan ik ook zijn manen even wassen, maarja nog ff wachten.

Pff al 3dagen ziek thuis en ben nog bijna niks opgeknapt :(

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 14:48

vandaag weer eerst poep kunnen ruimen van andere voordat ik het spul kon losgooien
erg vervelend dus

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 14:50

Flurk schreef:
kom ik vandaag op stal en ga iets uit de trailer pakken zie ik ineens dat er schade aan zit.
Ik niet blij dus.
Na klein onderzoekje gevonden waar het vandaan komt.
Ben er wel van overtuigd dat het niet expres gedaan is omdat eigenaar van de andere trailer wel iemand is die garant staat voor een nette afhandeling.
wordt vervolgd

nou de persoon in kwestie gesproken en die reageerde heel anders dan zo ze bekend staat.
Volgens haar zat het er al een paar maanden op.
Wel raar dat ze dan niet eerder naar mij is toegekomen van sorry Flurk mijn trailer heeft tegen jouw trailer aangereden hoe zullen we het oplossen
Ik geef haar nog 1 kans (misschien had ze haar dag niet vandaag)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:03

Flurk schreef:
vandaag weer eerst poep kunnen ruimen van andere voordat ik het spul kon losgooien
erg vervelend dus

Ik ken het probleem.. Heel vervelend!

Wat ik eigk nog vervelender vind is dat ik aangesproken wordt op dat ik het volgens sommige nooit opruim, hier tijdje terug hele discussie over gehad op stal, maar ben het er nogsteeds niet mee eens. :+

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 12:57

Ik heb een weekban :D

Dus ben te bereiken op poetsplaats.nu en op mijn eigenste email...

Esther@ceriadwen.nl

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:30

Mmm heb vandaag mijn pony weer is gereden! Hij liep wel lekker *\o/* ! pasje wijken, schouder voor en traver kleine stukjes! *\o/*

Kreeg een smsje vandaag dat de smid ook weer was geweest om met hem te oefenen en dat het super ging! :D ben echt heel trots op hem! :o

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:55

Hoi Verboontjes!

Alles kits bij jullie?

:)

Ni_en_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 12:36

Hey Louisie!!!

Ja hier alles kits hoor! Jij ook nog helemaal naar je zin bij de buurtjes?
Toe nu toe heb je nog aardig weer gehad om buiten te rijden op die wind na dan.
Hopen dat het weer de komende tijd nog beter wordt!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 12:56

Jaaa, ik heb het erg naar mijn zin!
Het weer is inderdaad goed geweest. Heb alleen niet gereden met die wind (althans... ik heb het geprobeerd, maar na wat ren & vliegwerk ben ik afgedropen :) )
Voor de rest heeft Chef heel de dag door hooi te eten, kan elke dag lekker lang in de paddock staan en we maken gezellige wandelingetjes op de laan (ook onder de man, om te oefenen met buiten rijden)
Chef is me wel een beetje aan het uittesten in de nieuwe bak. Eerste 2 keer liep hij als een zonnetje, daarna ontdekte hij het principe hard wegrennen en bokken (gelukkig nog geen zand gehapt)
Momenteel stap ik dus op met een bodyprotector en een portie overtuigingskracht, en dan krijg die stoute pownie alsnog heerlijk aan het lopen!
Ze organiseren hier ook springlesjes, toevallig met een klein groepje onervaren springers en/of onervaren paarden.. vanaf volgend weekend ga ik dus mee balkjes lopen en ieniemienie sprongetjes maken. Ben benieuwd..

Ik kom snel weer eens even buurten bij jullie... :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 19:59

CharlyBrown schreef:
Jaaa, ik heb het erg naar mijn zin!
Het weer is inderdaad goed geweest. Heb alleen niet gereden met die wind (althans... ik heb het geprobeerd, maar na wat ren & vliegwerk ben ik afgedropen :) )
Voor de rest heeft Chef heel de dag door hooi te eten, kan elke dag lekker lang in de paddock staan en we maken gezellige wandelingetjes op de laan (ook onder de man, om te oefenen met buiten rijden)
Chef is me wel een beetje aan het uittesten in de nieuwe bak. Eerste 2 keer liep hij als een zonnetje, daarna ontdekte hij het principe hard wegrennen en bokken (gelukkig nog geen zand gehapt)
Momenteel stap ik dus op met een bodyprotector en een portie overtuigingskracht, en dan krijg die stoute pownie alsnog heerlijk aan het lopen!
Ze organiseren hier ook springlesjes, toevallig met een klein groepje onervaren springers en/of onervaren paarden.. vanaf volgend weekend ga ik dus mee balkjes lopen en ieniemienie sprongetjes maken. Ben benieuwd..

Ik kom snel weer eens even buurten bij jullie... :D

hee dat is een leuk bericht
Ik wil wel keer komen kijken (of foto's / film) maken als je dat leuk vind.