Ja ik weet het ook niet, ik had van Paul -degene achter de bar, niet Wilten- het telefoonnummer van Marcel gehad, dus na mijn verjaardag (als ik ook weer een nieuwe lading geld op de rekening heb
) zal ik hem bellen. Okee. Ja ik rij zelf op de zondag, dus donderdag of vrijdag leek me een mooie dag. Zit er netjes tussenin. Haha, kan ik wel bij Annelotte erbij komen
Ik weet niet wie er op welke dagen lesgeeft, behalve dat maandag t/m woensdag van Paul is...en Annelotte heeft les bij Roy? Wie geeft er op de donderdag les dan? Rachel? Hmm in dat geval denk ik dat ik liever les op de vrijdag....maarja, het hangt er dus ook een beetje vanaf wanneer Bianca rijdt enzo, lijkt me.Ja ik ben ook benieuwd! Laten we het hopen!
Ik mis het twee keer in de week rijden echt vreselijk sinds ik Milva niet meer doe.Edit: Trouwens, die prijs van 170 euro voor leasen, is dat inclusief de lessen? Omdat je het nou ook hebt over vrijrijden?
Oooh dat maakt me echt blij om te horen
Die blessure van Collin gaat jou nog een betere conditie opleveren dan je ooit gehad hebt!