Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dominiqueee schreef:Ohja: en die vlechtjes moeten er een week in blijven zitten, dus of je ze er dan niet uit wilt halen maandag (ben vergeten een briefje bij de stal te hangen dat ze erin meoten blijven zitten).
Hopelijk zitten ze er dan nog wel in, dat niet iemand anders ze eruit haalt
mAnDyXX schreef:ik starlet een tuiger? ja ik weet ook niet al te veel haha!! Maar weten jullie of de vier hoeven al een nieuwe site heefT? want ik wil ze nog steeds mailen voor een startkaart!

Dominiqueee schreef:mAnDyXX schreef:ik starlet een tuiger? ja ik weet ook niet al te veel haha!! Maar weten jullie of de vier hoeven al een nieuwe site heefT? want ik wil ze nog steeds mailen voor een startkaart!
Nee, ze zijn er nog mee bezig geloof ik! Ik denk dat er wel een briefje op het prikbord komt te hangen als ie in de lucht gaat! En over die startkaart: waarom moet je hun daarvoor mailen? Moet de manege 'm aanvragen dan? Ik heb geen idee hoe ik dat toen heb gedaan...
Anders bel je gewoon even...

Dat paard heeft wel humor! 

* 
Vraagt 'ie in één les wel 3x welk stuk het nou ookalweer was.. 

d0nnaa_dan schreef:Jullie hebben wel lekker doorgekletst zeg!
@ Anneke; wat jammer dat je bent gestopt! Ik ben benieuwd hoelang ik het nog volhoudt met oefenen enzo... Frank wordt trouwens steeds vergeetachtiger, heb nu al 5x om een stuk gevraagt, en elke keer vergeet ie hetVraagt 'ie in één les wel 3x welk stuk het nou ookalweer was..
maar ik weet wel dat hij bij mij ook wel heel vaak wat vergat