manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:31

Leuke foto's Bar; had je gister nog wedstrijd?
Kims nog leuke verjaardag gevierd en leuke kado's gehad?

En heb mn nieuwe hoofdstel binnen; een rondgenaaide Haha! Ben erg benieuwd hoe ie staat bij Nous, dus binnekort eens foto's maken Anne Knipoog

Nou, ga weer verder werken, nog 1 1/2 uur te gaan en dan lekker morgen vrij! Ga vanmiddag mn kerstboom eens optuigen, heb ik eindelijk tijd voor Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 17:17

Oeh gaaf Thirz! Ben benieuwd naar je hoofdstel! Maak je snel een keer foto's?! Doen we daarna nog een keer een echte shoot met mooi weer op t strand Cool

Ik heb gisteraaf de kerstboom opgetuigd hier Lachen Vind dat altijd leuk om te doen! (en der was toch niets leuks op tv Tong uitsteken) Stomme aflevering van Popstars vrijdag Scheve mond Ben maar SYTYCD gaan kijken. Die dans van Ivan en Timor was echt wel gaaf!

En geen idee wie er in WIDM zitten? Zover heb ik me er nog nie in verdiept Tong uitsteken

Leuke foto's Bar!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:29

Ja, boom optuigen en verdere kerstversieringen aanbrengen is idd leuk om te doen Ja
Zit hier alleen wel als bewaker naast de boom omdat Siep alle ballen zo leuk vindt Clown
En popstars was idd stom vrijdag; volgende week finale! En kwam idols dan weer? Dacht dat ik zoiets gehoord had.

En hier een update over Siepie; hij wordt al een echte kat Cool Even vergelijken:

Hier issie nog erg klein:
Afbeelding

Afbeelding

En dees zijn van vandaag:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naar buiten is nog erg spannend, maar gelukkig is mama Bloem erbij he Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 17:36

Ahhhhhhhhhhhhhhhwwww Lovers Verliefd!
Hij is echt zo mooi gekleurd en getekend Thirz! En dat koppetje met die oogjes! *smelt*

Hihi, en stoere bloem die netjes op hem past! Bloem is ook een lieve poes ook hè!
Bereid Siep alvast maar voor op Kerstnacht Thirz Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:34

Hij is nog steeds wel erg schattig Thirz!
Pff ben vandaag op cursus geweest en moet morgen weer Boos!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 21:39

Suc6 metje cursus Bar! Zaterdag toch geen cursus gehad? Had je iig wel een dagje 'vrij' van je werk Lachen

Hee Thirz; de kandidaten. Wel leuke groep denk k!http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/kandidaten/

Hee en hoe was madagascar? Pling

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:47

hallo allemaal,

zo te lezen zijn jullie allemaal druk met vanalles Haha! Heel goed, dan heb je ook geen kans om je te vervelen he :p
Bar, leuke foto's van Shaar het ziet er echt wel goed uit!
Oh en thirz ik weet niet of ik het al had gezegd maar Siepie is echt superschattig, hopelijk kan ik m snel komen bezoeken in de kerstvakantie...en natuurlijk even gezellig bijkletsen. Mariekje, kunnen wij nog een keertje afspreken in de kerstvakantie (of met nog meer mensen?) En Bianz, ben jij al je ski-oefeningen aan het doen ter voorbereiding op je vakantie?
Nel, hoe gaat het met jou en Voice? Is dr hoesten al iets minder geworden en heb jij niet teveel last van je reuma gehad met die kou?
Anne,leuk he dat widm weer gaat beginnen! Wel jammer dat er zoveel acteurs en actrices inzitten...

Voor het geval dat jullie je afvroegen of ik nog in leven was, ik heb wel braaf bijgelezen hoor Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:24

oh thirz...die foto's...wat groeit ie toch hard....grappig...siep buiten met een dikke staart....is toch wel erg spannend hahaha....
Cis, we kunnen zeker een keer afspreken in de kerstvakantie, ben vanaf 1e kesrtdag vrij, en hoef pas 5 januari weer te beginnen....dus laat maar weten wanneer jij kan...
Kims niet teveel spierpijn van je buitenritje gister? Jammer dat ik niet mee kon, maar met montoya (Mijn verzorgster) was het ook erg gezellig...Jade heeft zich deze keer van dr goeie kant laten zien, zelfs een paar pasjes schouder voor, en zonder gekke bokkesprongen, dus ze durfde het deze keer wel aan om Jade ff uit te stappen....was leuk!
ga nu ff je link van WIDM bekijken anne, ben benieuwd wie er allemaal meedoen....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:27

Hoi!
Je hebt gelijk Cis, iedereen is zeker druk! Jij ook geen kans om je te vervelen? Kom je in de 2e week van de kerstvakantie Orson ook nog eens meeten?
Ik heb ook al helemaal zin in WIDM: zag laatst een voorstelrondje wie er allemaal mee doen, maar voor mij wel veel onbekenden geloof ik hoor!
Idd Nel, hoe is het met het hoesten van Voice? Wat zei de veearts er van? Hebben je al even niet op stal gezien?
Anne, lekker aan school gewerkt? Madagascar was leuk, maar niet zo leuk als 1 vond ik.
Thirz, echt cool om te zien hoe Siep al gegroeid is zeg! Hij begint echt al een beetje baby-af te worden! En hij blijft erg mooi getekend. Wat doet Bloem buiten met hem: blijft ze de hele tijd bij hem en op hem letten?
Leuke foto's Bar, op naar je volgende wedstrijd! En ja cursussen... waar was je eigenlijk afgelopen dinsdag? Knipoog
Afgelopen zaterdag echt een superles gehad: Orson loopt de laatste weken echt lekker bij het dressuren en Carolien vond het er ook goed uit zien! Mag Thirz hem volgende week lekker verder trainen haha! Zondag met Kims en Nous lekker rondje buiten gedaan: wt was Nous hengstig he! Pff hele tijd piesen en tegen Orson aankruipen, maar toen Orson haar een kusje wilde geven durfde ze zelfs even te gillen haha! We hadden wel lol iig er om he Kims! Hopen dat het woensdag weer over is Thirz Lachen
Ga ik nu maar even verder met werken, nog maar 5 daagjes... Haha!
Edit: Marieke was me voor! Fijn dat het gisteren goed ging: hebben jullie nu al afspraken kunnen maken?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:51

Hoi hoi,

Bar, leuke foto's van jou en shaar, t ziet er goed uit!
Nog wedstrijd gehad?
Hard aan t trainen voor a.s zaterdag zeker?!

Thirz, leuk dat je een nieuw hoofdstel heb, ben benieuwd!
Leuke foto's van siep, schattig hoor!!!

Mariekje, eindelijk een leuke verzorgster gevonden?

Heej Cis, ook weer aanwezig....

Bianz, lekker gelest, fijn dat het zo goed gaat!
Ik hoop ook weer snel te kunnen lessen, want bij ons ging het de laatste tijd ook super goed!

Voice hoest nog steeds, het leek minder te zijn, elke dag doen we een half uur wandelen met haar.
Van woensdag t/m vrijdag niet veel gehoest meer gehoord, dus zaterdag een stukje laten rennen, maar toen kreeg ze gelijk een gigantische hoestbui die echt vanuit dr tenen kwam.
Dat was zo zielig.
Morgen komt de veearts, dus even afwachten wat die zegt.

Verder, tja bij jullie op stal komen komt er gewoon niet altijd van, ben veel bezig met Voice en als ik tijd heb om langs te gaan dan is het maar net de vraag of jullie er zijn...

Maar morgen als ik niet met de veearts in de knoop zit kom ik nog even bij braamhof om malou les te geven.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 12:17

Ah nee arme Voice Ach gut Je laat toch wel meteen weten wat de DA zegt toch? Tis zonde zo moeten hoesten!

Nou ben benieuwd. Wij gaan met oud en nieuw altijd naar de bios voor de verjaardag van Marcelle. Altijd vaste prik! Meestal is t Harry Potter, maarja... Nu die pas in de zomer uitkomt Scheve mond Dus nu stond Madagascar bij ons op t lijstje Haha!

Fijn dat Orson zo lekker loopt Bianz OK dan! Zodra ik weer wat meer lucht in mn drukke planning heb, kom ik weer een keer kijken! Ja (en foto's maken als je dat wil)

En dan kom ik ook meteen weer eens naar Jade kijken Haha! Knappe pony zo goed vooruit aan t gaan! Echt leuk Mariek! Hihi, en t begin is er dus al: uitstappen! Heb je al een idee vanaf wanneer ze je echt komt helpen?

Haai Cis! Doei! Goedzo dat je steeds braaf bijleest, anders mag je hier nie meer posten hoor Tong uitsteken haha Lukt t met je project? De docenten en je project weer op 1 lijn gekregen? Suc6 er mee!

Had Siep ook nog aan mn mams laten zien. Ze vond hem lief! (vooral op de eerste foto ook enorm schattig! Tong uitsteken ) en zn oogjes vond ze erg mooi!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:12

Het schiet niet op met Voice idd... echt balen! Ben benieuwd wat de DA te vertellen heeft, hoop voor je dat het mee valt Nel!
Ik ga vandaag eens met Simon overleggen of het misschien een optie is om sharon op zaagsel te zetten aangezien ze nog steeds een beetje hoest (alleen maar tijdens inspanning, soms hoest ze 3 dagen niet, soms geeft ze een paar kuchen tijdens het inrijden en soms kucht ze opeens wat tijdens het uitstappen, er is echt geen touw aan vast te knopen!

Wat was er dan afgelopen dinsdag Bianz? Geloof dat ik wat gemist heb!

Donderdag krijgen we de sleutel van ons huis! Ik kan echt haast niet wachten, ben zo benieuwd! Gisteren was de dag dat we aan moesten geven wat er nog verbeterd moet worden enzo, maar daar kon ik niet bijzijn omdat ik op cursus moest... baalde er echt behoorlijk van Boos!

Enneuh Cis, je bent bij mij ook van harte welkom, kun je ook mn huis komen bekijken Haha!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:44

Nou DA is geweest, Voice heeft een ontsteking in dr rechter long.
Nu krijgt ze 10 dagen antibiotica en poeder 2x daags door haar voer +12 dagen rust.
Mag wel wandelen.
Na 12 dagen weer langzaam aan het rijden weer op gaan bouwen.

Vervelend Bar dat shaar ook steeds hoest.
Spannend dat je donderdag de sleutel krijgt.

Anne heeft het ook behoorlijk druk zo te zien...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:01

Das mooi balen Nel, hopelijk slaat die antibiotica een beetje aan en is ze snel weer zo fit als een hoentje!

Bar, tuurlijk wil ik je huis komen bekijken Haha! Ben echt superbenieuwd hoe het is geworden! Op welke dagen komt het jou het beste uit?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:21

Wow, er is ineens veel gekletst Bloos!
Grappig dat er veel mensen denken op die mol-site dat Vivienne de mol is... ben benieuwd!
Heej Cis, gezellig dat je weer eens komt buurten Lachen Vind het leuk als je Siep eens komt meeten! Ga je mee kerstnacht stappen? Dan kan je samen met Anne eerst naar mij komen. En op stal kunnen we wel 1 grote meeting doen, ook gezellig! Neem ik warme choco mee, kan je met deze temperaturen wel gebruiken Knipoog
Vond Montoya Jade leuk Marieke? Wel fijn dat je straks een vast iemand voor Jade hebt!
Echt fijn dat rijden zo top gaat Bianz, beslag heeft toch goed geholpen he! Ben benieuwd hoe Orson zich bij mij gaat gedragen volgende week hihi *LOL* Ach, ik vermaak me vast met hem!
Anne; je neemt Siep na kerstnacht niet mee naar huis voor je moeder he?! (Ik denk dat Tinker dan gek wordt Clown )
Bar: heb je ook foto's van je huis nu ie bijna af is? En ben wel in voor een house-warming party hoor Haha!
Arme Voice, das best heftig! Enig idee hoe ze eraan komt Nel? Hopen dat t snel beter met dr gaat en dat jullie ook weer lekker kunnen rijden!

En als Nous eens van die hengstigheid af is, kunnen wij ook weer normaal rijden Clown Heb t nog nooit zó erg meegemaakt, beest is overal hypergevoelig op, wat t rijden nou niet makkelijker maakt! (en welk paard is er nu hengstig om deze tijd van t jaar Rolleyes ) Morgen houd ik dr wel op 10 meter afstand van Orson op buitenrit Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:46

Eh Kerstnacht. Ja ik denk dat dat wel kan. We hebben eerst visite dus ik denk dat ik dan wat later kom (die gaan rond 10 uur wel weg denk ik). En dan kom ik gewoon naar jouw huis Thirz ok? (dan kan ik ook de auto makkelijk kwijt)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 14:54

Agosh arme Voice! Hopen dat t nu wel snel beter gaat met die antibiotica Ach gut

Spannend Bar: de sleutel! Hyper! Ook ik ben erg benieuwd naar je huisje hoor! Pling Mag ik ook komen kijken? Schijnheilig

Thirz, juist met de kerst wil je niet alleen zijn, dus logisch dat ze nu hengstig is toch? Tong uitsteken Nog even snel een vent aan de haak slaan Knipoog hahaha En ik zal Siep niet meenemen voor mn moeder hoor Tong uitsteken (wel voor mezelf Tong uitsteken haha)

Uhm Cis? K geloof dat Thirz en ik rond 10 uur half 11 al wel in de stad wilden staan. We verwachten grote drukte in Schutters! Ja We hebben een hoop uitnodigingen verstuurd nl en Marieke der hele lijst toffe types laten bellen. Dus ons plan was om lekker vroeg de stad in te gaan, zodat we iig niet buiten in de kou hoefden te staan wachten Clown Doen we in Schutters op t gemakje een drankje stel dat t rustig is. Kunnen we meteen al onze maten verwelkomen Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:58

Anne_87 schreef:
Marieke der hele lijst toffe types laten bellen.

ik weet helemaal van niks......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 16:03

Ja hee! Nors opkijken Je gaat nou toch nie zeggen dat je vergeten bent die hele lijst te bellen hè?!
Nouja dan verwachten we een iets minder grote drukte Vork

*of je moet ze nog snel ff allemaal smsen Mariek Knipoog haha

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:56

Eh nou dan hebben we het er later nog wel even over...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:50

Heej,

Cis leuk dat je ook weer gezellig meekletst!!!

Ja ik hoop dat bij Voice dr kuurtjes goed aanslaan.
Ik hoef het gelukkig zelf niet te geven ze krijgt het sochtends en savonds als er biks gevoerd wordt.

Thirz, Nous lekker hengstig, o o... Knipoog
Heb je nog les binnenkort?
Misschien kom ik dan kijken als ik kan.
Waarschijnlijk komt het bij Voice doordat ze op een nieuwe stal staat, daar heb je weer andere paarden, dus andere virussen en bacteriën en daar moet ze dan weer weerstand tegen op bouwen.

Bianz, ook nog les van de week?
Vindt het wel leuk om bij jullie te komen kijken een keer...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:41

Ik heb shaar ivm nog steeds een beetje hoesten sinds gisteren op zaagsel gezet...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:25

Heej bar, ja ik zag dat shaar op zaagsel staat, was net op stal.
Hoop voor je dat het helpt.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:59

Nou ben net terug van stal en ze hoest nu opeens weer veel erger... schiet dus echt niet op!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:33

O wat vervelend bar, kan je wel rijden of is het juist erger bij het rijden?
Morgen heb je toch wedstrijd?