Als je aangeeft dat je samen komt wordt je meestal gewoon bij elkaar geplaatst. Anders kijken ze vaak naar bepaalde overeenkomsten binnen de aanmeldingen maar mijn ervaring is dat de groepen altijd wel aardig gelijk aan elkaar zijn en dat het gewoon een leuke mix is. Sowieso loopt het niveau van rijden niet zo uiteen dat je andere dingen zou gaan doen en de paarden zitten ook altijd wel door elkaar. Er is wel eens een JT met alleen maar ijslanders geweest maar dat was meer voor de gein dan dat het expres zo ingedeeld was.
Hopelijk goed weer.. ene keer zegt internet schijnbaar regen en andere keer heel warm. Maar zal t wel zien..
madelief90
Geplaatst: 17-07-14 21:24
Hoi,
Ik mag mij hier ook melden. Net het boekingsformulier ingevuld. Ik ga in week 34 de JongerenTRECtocht doen! Voor het eerst (maar wss ook meteen het laatst, want zit al aan de maximum leeftijd) ga je ook in die week en vind je het leuk me alvast te leren kennen stuur me gerust een berichtje!
Groetjes Daisy
evie21girl
Geplaatst: 18-07-14 20:34
Heey Daisy, ' Ik denk dat je bedoeld trektocht, want volgens mij is er geen TREC in week 34 want dan ga ik ook. Zou dat kunnen? Anyway leuk dat je gaat!
Groetjes Evie
Anoniem
Geplaatst: 19-07-14 17:23
LauraBloem schreef:
Een te kleine Bp zit ook echt niet lekker Niemand die in week 1 gaat?
Hee, ik ben benieuwd hoe het ging met jou & je paard!
Het ging super, vond het echt geweldig Heb ook best veel foto's enz maar die plaats ik nog wel een keer. Echt een leuke leiding en gezellige mensen. Mijn paard kon alles gelukkig aan en vond het zelf ook echt leuk. Jammer genoeg niet zoveel gecrosst door de regen. Speelkwartier was ook echt leuk. Alleen mijn paard snapte die heuvelrug niet Lijkt me ook echt leuk om volgend jaar mee te helpen als extra ofzo
Leuk om te horen Laura! Ben benieuwd naar foto's! Jullie hadden niet inderdaad het meest lekkere weer ja. Extra is ook leuk joh, zou ik zeker doen volgend jaar! En anders nog een keer komen met je paard.
Nanouk en Louise, altijd leuk inderdaad ! Fijn dat het zo goed ging met je paardje. Had jij die fjord die ik op de foto's zag of was dat een andere week ?
Jammer van het weer maar leuke fotos! Ik heb er al echt zin in, moet alleen nog wel korte mouwen shirtjes halen want je mag daar blijkbaar niet met topjes rijden?
Klopt, met vallen en hangende takken zijn je schouders erg kwetsbaar. Bovendien vind ik het ook niet prettig zitten als je een bodyprotector aan hebt met spaghetti bandjes haha