Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Romana01 schreef:waarom had je hem dat eigenlijk verboden?
Dus van de week gaat mn broer der maar ff een keer goed mee springen. 
Melanie_B schreef:Romana01 schreef:waarom had je hem dat eigenlijk verboden?
Hij heeft in september 2010 zijn hoef gebroken. Hij moest op stal staan tot maart 2011
(halfjaar dus, 24/7 op stal staan) En is eindelijk genezen verklaard. De oorzaak waardoor
het is gekomen is nog steeds onbekend. Maar aangezien mn paard niet een van de makkelijkste
en ook niet een van de braafste is in de wei, heb ik eigenlijk altijd gezegd; hij komt nooit meer
in de wei. Maarja, ik wil dat die toch nog een beetje paard blijft, dus vandaag heeft hij weer
20 minuten in de wei gestaan.
@ Saabine, het rijden gaat weer goed! Ik zit nu op de driekwartier wat ik hem weer rij.. Hij pakt
't goed op, en vind 't hartstikke leuk! Hij is eigenlijk gewoon herboren, haha.. alles is weer eng/spannend.
Heb eergisteren weer voor het eerst een paar kruisjes gesprongen, meneer werd 'n beetje erg
fanatiekDus van de week gaat mn broer der maar ff een keer goed mee springen.
Hoe is het met Rock?
?? Ik ben blij voor jullie dat het weer wat beter gaat!! 

Romana01 schreef:Wat rot zeg!! Hoef gebroken? hoe moet ik dat zien?? Ik ben blij voor jullie dat het weer wat beter gaat!!

gaat dat gewoon weg dan met rust ? heb daar bar weinig verstand van.. 
Melanie_B schreef:Romana01 schreef:Wat rot zeg!! Hoef gebroken? hoe moet ik dat zien?? Ik ben blij voor jullie dat het weer wat beter gaat!!
In de binnenkant van zijn hoef zeg maar, zat een grote scheur. Het is een wonder dat hij er boven op is gekomen, want de meeste paarden die dat krijgen, eindigen bij de slager... Maar mijn paard heet niet
voor niets Wonderboy
Was er in augustus achter gekomen.. Hij liep niet goed, en het bleef aanhouden. Heb hem toen 1 week op stal gezet, dacht misschien heeft hij gewoon even wat rust nodig. Maar ook daar werd hij niet beter
van, uiteindelijk naar de dierenarts gegaan.. en toen hoorde we het.. En toen gaf ze Wonderboy ook
niet veel overlevingskans.. En later ontwikkelde er ook nog iets anders bij in zijn hoef, wat niet gunstig
was voor hem... maarrrr, uiteindelijk is alles weer goed gekomen.. en is mijn kanjer sinds 28 april weer
onder het zadel
, hij doet zijn naam eer aan
Marjolein29 schreef:heel even trouwens, zoals mensen wel weten denk ik werk ik bij de Dierenambu, nu had hart van Nederland een itempje over ons personeeltekort. Hier even een klein filmpje voor de mensen die het leuk vinden.
http://www.hartvannederland.nl/nederland/flevoland/2011/zorgen-om-dierenambulance-flevoland/