En komt na 4! (wow wat lang alweer
) jaar weer op Nederlandse bodem.Ben dus van 6 tot 22 september in nederland.
(Krijg nog een bevestiging van de betaling, maar ik hoop ook dat probleemloos gaat, en dan moet ik sparen.... en wachten....
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) jaar weer op Nederlandse bodem.
) 

winnitou schreef:xan schreef:hihihi heb ik toch lekker nog ff in de carroussel gereden, op Jaron !
had maar vanaf het begin van de les op hem gereden!!!! tsjonge wat een verschil en een rust voor me zeg toen jij er op zat
dank je wel.
Die zit dus nu in de droger. _sandra schreef:Shenavallie schreef:Wat een regen vandaag, zeg! Heb op het laatste anderhalf uur na de hele dag met m'n regenkleding op de Dam gestaan, ha ha! Maar ben ergens ook wel weer blij met de regen (alleen vandaag hoor, morgen moet het weer droog zijn), want dat is alleen maar weer goed voor het gras (en de plantjes). En daar zijn de paarden weer erg blij mee!
Echt ? Hier in assendelft heeft het amper geregent !
winnitou schreef:heb ook besloten om hem dan ook in iedergeval t/m woensdag thuis te houden. en daarna zien we wel weer verder. Hij was vanavond bij de oppas ook uit bed gekomen met hoofdpijn klachten. Hij wil ook geen paracetamol omdat hij het vies vindt. nou in iedergeval houdt hij zich wel rustig als hij hoofdpijn heeft, het liefst wil hij aan het voetballen gaan en of ie mag koppen (maar dan neem ik een zachte bal of een ballon). Neeeeeeee dus, en maar weer uitleggen waarom niet
Hackie schreef:Hackie heeft dr ticket geboekt![]()
![]()
![]()
![]()
En komt na 4! (wow wat lang alweer) jaar weer op Nederlandse bodem.
Ben dus van 6 tot 22 september in nederland.
(Krijg nog een bevestiging van de betaling, maar ik hoop ook dat probleemloos gaat, en dan moet ik sparen.... en wachten....)
Ik zag er vreselijk tegenop om weer met het zadel te rommelen en vooral om daar dan ook werkelijk op te zitten, dus heb ik m'n barebackpad er weer opgegooid: wat zat dat weer lekker vertrouwd! We hebben niet al te lang gereden, maar het was zeer waardevol!
Misschien binnenkort toch nog maar eens doen.... Shenavallie schreef:Hackie schreef:Hackie heeft dr ticket geboekt![]()
![]()
![]()
![]()
(Krijg nog een bevestiging van de betaling, maar ik hoop ook dat probleemloos gaat, en dan moet ik sparen.... en wachten....)
Wat gaaf!!!!!!En wat zal dat weer wennen voor je zijn, qua mentaliteit, klimaat, omgeving, etc.!!!! Maar wel heel erg leuk! Kom je dan een keertje bij Maisie kijken (haal ik je op)?

Hackie schreef:Hackie heeft dr ticket geboekt![]()
![]()
![]()
![]()
xan schreef:Heb vanmiddag weer heerlijk gereden. Het eerste kwartier was een gevecht over
wie de sterkste was, gelukkig heb ik die gewonnen (op het nippertje) en daarna
heerlijk gereden. Donderdag nog een les, vrijdag in de avondles, en dan moeten we
maar weer klaar zijn voor zaterdag
winnitou schreef:Was vanmorgen bij de orthopeed geweest, heeft me keurig op de foto's laten zien op welke plekken hij het bot gaat doorzagen, daarna 6 weken gips en daarna nog een lange tijd geen gewone schoenen aan kunnen door de zwelling. (kan ik nu toch ook niet aan). Mag dan ook 6 weken niet autorijden, ben dus nog opzoek naar een scootmobiel/brommobiel of iets anders om in te karren waarbij ik mijn linkervoet niet hoef te gebruiken...
Nu nog een tijd plannen wanneer ik me laat opereren........
winnitou schreef:Was vanmorgen bij de orthopeed geweest, heeft me keurig op de foto's laten zien op welke plekken hij het bot gaat doorzagen, daarna 6 weken gips en daarna nog een lange tijd geen gewone schoenen aan kunnen door de zwelling. (kan ik nu toch ook niet aan). Mag dan ook 6 weken niet autorijden, ben dus nog opzoek naar een scootmobiel/brommobiel of iets anders om in te karren waarbij ik mijn linkervoet niet hoef te gebruiken...

Shenavallie schreef:xan schreef:Heb vanmiddag weer heerlijk gereden. Het eerste kwartier was een gevecht over
wie de sterkste was, gelukkig heb ik die gewonnen (op het nippertje) en daarna
heerlijk gereden. Donderdag nog een les, vrijdag in de avondles, en dan moeten we
maar weer klaar zijn voor zaterdag
Hoezo gevecht?
) xan schreef:Nou gewoon, No was natuurlijk niet van plan om zijn spieren te gaan gebruiken
na een weekje niet zo hard werken.![]()
En dan is ie eigenwijs hoor. Dus moet ik lang volhouden om hem toch die buiging,stelling en
sprongkracht te laten maken die ik wil (en ook mijn lesgeefmens wil)
Shenavallie schreef:Vanavond weer met Maisie gemend in de buitenbak: ze was weer super braaf! Wel snel moe, maar dat is logisch als je bijna 2 weken niets hebt gedaan dan alleen maar op het land staan. Dus nu de vakantie voorbij is, ga ik van de week weer met haar aan de slag en als het even kan wat meerdere keren in de week. Dan kan ze straks weer lekker meedraaien met de normale lessen.![]()
Eén van de merries is vandaag begonnen met kegelen: spannend!!!!!!!!!!

winnitou schreef:weer een wedstrijd zaterdag? waar?
hoelaat?