[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johnvt

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:20

Ik dan maar

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:30

Kleine update over stal:

Als het goed is hopen wij deze week een datum door te krijgen voor een gesprek bij de gemeente over het door ons ingediende asbestinventarisatierapport. Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel eens tijd wordt, het rapport ligt er morgen al twee weken en de gemeente heeft blijkbaar niet echt haast.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:31

johnvt schreef:
Kleine update over stal:

Als het goed is hopen wij deze week een datum door te krijgen voor een gesprek bij de gemeente over het door ons ingediende asbestinventarisatierapport. Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel eens tijd wordt, het rapport ligt er morgen al twee weken en de gemeente heeft blijkbaar niet echt haast.

Dat is de gemeente he. Die hebben nergens haast mee.
Ben benieuwd John.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:34

Marlis schreef:
johnvt schreef:
Kleine update over stal:

Ben benieuwd John.

Daar ben ik het inmiddels wel mee eens.

Ik ben ook benieuwd of het deze week nog gaat lukken met het gesprek wat ze al twee weken beloven

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:35

johnvt schreef:
Kleine update over stal:

Ben benieuwd John.[/quote]

Daar ben ik het inmiddels wel mee eens.

Ik ben ook benieuwd of het deze week nog gaat lukken met het gesprek wat ze al twee weken beloven[/quote]
Ben ook benieuwd. Jij kan iedergeval niet meer doen dna wat je nu gedaan hebt. alleen afwachten.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:39

Persoonlijk vind ik het onzin om te maar te blijven (af)wachten. Het is een uurtje of twee werk om het op te ruimen en het is klaar. Ik zie dus niet in dat ik vervolgens twee weken moet wachten op een afspraak, dan een vergunning waarschijnlijk moet aanvragen die max 6 weken duurd en dan mag men aan de slag. Al met al voor niks eiegenlijk weer twee volle maanden verder

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:41

johnvt schreef:
Persoonlijk vind ik het onzin om te maar te blijven (af)wachten. Het is een uurtje of twee werk om het op te ruimen en het is klaar. Ik zie dus niet in dat ik vervolgens twee weken moet wachten op een afspraak, dan een vergunning waarschijnlijk moet aanvragen die max 6 weken duurd en dan mag men aan de slag. Al met al voor niks eiegenlijk weer twee volle maanden verder

Ik snap je volkomen maarja de gemeente blijft degene waarop gewacht moet worden.
Als je die er niet bij had was alles veel makkelijker en al opgelost maarja.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:43

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:43

Marlis schreef:
johnvt schreef:

Ik snap je volkomen maarja de gemeente blijft degene waarop gewacht moet worden.
Als je die er niet bij had was alles veel makkelijker en al opgelost maarja.

Ja oke, kijk de gemeente heeft natuurlijk op een of andere manier na de sloop terecht ingegrepen, alleen zijn ze veel verder gegaan dan nodig is geweest.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 20:44

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:03

Vandaag naar de dokter geweest..

Die heeft mijn oor uitgespoten en daarna gelijk een afspraak gemaakt bij de vaatchirurg omdat mijn doorbloeding in mijn middelvinger nog slechter is geworden na mijn kneuzing vorige week ;(

sybje

vandaag was Sybie nie zo lief... Heel druk met borstelen en de longeercirkel was bezet en de laatste keer dat ik in de bak reed toen ze zo druk was, ging het niet zo goed.

Dus zijn we met zijn tweetjes lekker een buitenritje gaan doen in de schemer :D Eerst met vier beentjes de lucht in op het erf (maar ik ken der en had zelfs mijn cap en zweep mee! eerste keer weer sinds 5 jaar volgens mij)
Maar ze deed het super lief en was gezellig. Wel erg bezweet maar het is niet anders met een berenvacht!

Mallow

Volgens mij hadden alle paarden vandaag een dwarse dag soof haaha

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:05

Op en top Sybje dat gedribbel bij vertrek

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:10

nou soof succes bij de vaatchirurg, schiet niet op.

Nou net heerlijk effe tankie zijn staart effe goed gewassen was wel weer nodig hij had dreadlocks hihi :D
3x gewassen en toen was hij wel redelijk schoon ook gelijk even de beentjes gedaan. Dus hij is deels weer een beetje om aan te zien haha, nu de rest nog, doe het in etapes.

Nu even me werkdingen afmaken en lekkr op de bank liggen en dalijk dan naar bones kijken heb ik wel weer zin in (zijn nieuwe afleveringen)

En dan lekkr slapen morgen weer een hele drukke dag op me werk alles wat ik normaal in drie maanden zou doen moet ik in een maand doen dus veel thuis doen :( en moet mijn scriptie ook nog inleveren (dat ga ik morgen doen) en gelijk weer verder leren voor mijn andere studie daar ga ik denk woensdag en donderdag verder aan werken.

zo dit was toch wel weer een aardig verhaaltje zo :D

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:13

Ja oke, kijk de gemeente heeft natuurlijk op een of andere manier na de sloop terecht ingegrepen, alleen zijn ze veel verder gegaan dan nodig is geweest.[/quote]

ja inderdaad neem nou die terug haal actie

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:13

pff... Wordt gek hier op school ! :(

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:15

amber2202 schreef:
pff... Wordt gek hier op school ! :(

Zit je nu nog op school, niet normaal

nataschamarc

is het zo erg chantal,
ik moet volgende week zaterdag nog een keer en dan excama

amandaaa

Lang he zeker na je werk nog, heb nog 1x na mijn werk school gelukkg voor en voorlopig de eerste 2 jaar de hele vrijdag (moet zeggen das ook best zwaar :(, en het ergste is nog dat er terug meestal 1u file staat )

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:18

dat is minder amanda, file maarde hele vrijdag is ook niet echt leuk

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:18

amandaaa schreef:
Lang he zeker na je werk nog, heb nog 1x na mijn werk school gelukkg voor en voorlopig de eerste 2 jaar de hele vrijdag (moet zeggen das ook best zwaar :(, en het ergste is nog dat er terug meestal 1u file staat )

Zit je nu al in Utrecht dan, daar was het toch

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:20

Pff lange dagen chan en aman!!!

Ik heb echt overal pijn :')

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:34

eef, wat heb je gedaan dan.
dat je over al pijn heb :(:)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:37

Vandaag dagje gewerkt(nu alleen de maandagen en vanaf 24 januari full time en nog maar 1 dag school). Kwam aan op me werk en mocht gelijk de griepprik halen, niet dat ik ooit griep heb maar oke. Het is ook niet veprlicht maar ze vinden het wel fijn als je hem haalt. Ik heb niks van prikken dus gewoon hem gehaald. :P