Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johnvt schreef:Kleine update over stal:
Als het goed is hopen wij deze week een datum door te krijgen voor een gesprek bij de gemeente over het door ons ingediende asbestinventarisatierapport. Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel eens tijd wordt, het rapport ligt er morgen al twee weken en de gemeente heeft blijkbaar niet echt haast.
Marlis schreef:johnvt schreef:Kleine update over stal:
Als het goed is hopen wij deze week een datum door te krijgen voor een gesprek bij de gemeente over het door ons ingediende asbestinventarisatierapport. Ik moet eerlijk zeggen dat dit wel eens tijd wordt, het rapport ligt er morgen al twee weken en de gemeente heeft blijkbaar niet echt haast.
Dat is de gemeente he. Die hebben nergens haast mee.
Ben benieuwd John.
johnvt schreef:Kleine update over stal:
johnvt schreef:Persoonlijk vind ik het onzin om te maar te blijven (af)wachten. Het is een uurtje of twee werk om het op te ruimen en het is klaar. Ik zie dus niet in dat ik vervolgens twee weken moet wachten op een afspraak, dan een vergunning waarschijnlijk moet aanvragen die max 6 weken duurd en dan mag men aan de slag. Al met al voor niks eiegenlijk weer twee volle maanden verder

Marlis schreef:johnvt schreef:Persoonlijk vind ik het onzin om te maar te blijven (af)wachten. Het is een uurtje of twee werk om het op te ruimen en het is klaar. Ik zie dus niet in dat ik vervolgens twee weken moet wachten op een afspraak, dan een vergunning waarschijnlijk moet aanvragen die max 6 weken duurd en dan mag men aan de slag. Al met al voor niks eiegenlijk weer twee volle maanden verder
Ik snap je volkomen maarja de gemeente blijft degene waarop gewacht moet worden.
Als je die er niet bij had was alles veel makkelijker en al opgelost maarja.
Eerst met vier beentjes de lucht in op het erf (maar ik ken der en had zelfs mijn cap en zweep mee! eerste keer weer sinds 5 jaar volgens mij)
en moet mijn scriptie ook nog inleveren (dat ga ik morgen doen) en gelijk weer verder leren voor mijn andere studie daar ga ik denk woensdag en donderdag verder aan werken.
, en het ergste is nog dat er terug meestal 1u file staat )