Hallo iedereen. Hoe is het daar in nl en op stal? Hier lekker warm, maar wel bewolkt hele dag en gisternacht veel regen en onweer. Ik hoop straks beter weer bij jullie
cassandra84
Geplaatst: 07-02-11 17:45
Hallo iedereen. Hoe is het daar in nl en op stal? Hier lekker warm, maar wel bewolkt hele dag en gisternacht veel regen en onweer. Ik hoop straks beter weer bij jullie
taverno
Geplaatst: 07-02-11 20:55
Zo,ik heb weer gewerkt na een tijdje vrij geweest te zijn. Kon geen pap meer zeggen daarna
Heb wel vrij gevraagd voor 2 april(wat er ook gaat gebeuren )
Goeiemorgen! Gisteren woei het nog steeds heel hard.. maar het is droog! Omie had geen zin gister Ze was nu wel weer erg van de stramme.. maar ja, dat mag ook wel als je 103 bent natuurlijk..
Nou Casandra bij ons waait t behoorlijk...alhoewel als ik nu naar buiten kijk lijkt het vandaag mee te vallen! Heb je al wat dingen kunnen regelen daar? En tot wanneer blijf je in Bali?
Cer, Voor die oudjes kan je inderdaad beter zonnig en warm weer hebben! Hoe oud is Omie nu echt?
Ze heeft vorig jaar dr 25jarige jubilieum gevierd, en wordt dit jaar op 5 april 26 jaar Voor het stamboek staat ze nu geregistreerd als "deceased" dus dat is wel een beetje sneu Ik heb dat ook nog niet aan dr verteld Ik kan dat wel regelen dat dat anders genoteerd wordt geloof ik..
EsvanEs
Geplaatst: 08-02-11 10:48
Aahhh serieus! Ze zouden dr juist moeten eren...zo'n leeftijd bereiken is ook niet niks!
Een berichtje vanuit Oostenrijk. Hier nog steeds prachtig mooi weer. Zon en strak blauwe lucht! Straks komen we nog met een brilvorm terug We hebben een geniaal filmpje. Ilvy en ik uit lift en we klapten vol op een ijsblok. Mijn board vloog alle kanten op en wij knalden op de grond. Echt een funniest home video :p We zijn ook nog een keer samen heel hard gevallen. Wij maakten allebei precies tegelijkertijd een bocht naar elkaar toe, dus we botsten volle bak op elkaar. AUW! Ik pijn in mijn onderrug en Ilvy weer een buikschuiver gemaakt! Verder zijn we nog heel!
Hoe is het op stal. Nog bijzonderheden???
Groetjes Ilvy en Lisanne
taverno
Geplaatst: 08-02-11 20:36
Gezellig zo Lisanne! Stelletje brokkenpiloten zijn jullie.
Ik heb vandaag lekker gereden in de buitenbak,het zonnetje scheen,was op een gegeven moment zelfs alleen.
PowerHorseW
Geplaatst: 08-02-11 20:55
hoi allemaal,
Vandaag weer heerlijk VD gedaan met king en hem gelongeerd. en en en en ik heb foto's van het blok ga het zo meteen plaatsen!
Dat agility is zeker super gaaf! en denk dat ik king het ook wel zie doen! ga ik van de week wel is proberen
Maar goed, nu eindelijk in mn bedje! Morgen weer op tijd op en werken..blegh!!! Xantha is vrijdag weer aan de beurt! Kijk dr nu al naar uit! Dinsdagavond ging het rijden niet helemaal zoals ik wilde... Al deed ze t echt niet slecht! Het wow-gevoel bleef een beetje achterwege! Maar wat wil je met een rennend paard in de buitenbak en aan de andere kant rennende haazen in het donkere, weiland....
Ilvy en Lisanne vermaken zich nog steeds? Wanneer komen jullie eigenlijk terug? Annet, leuke foto's van King! En dat agility is inderdaad echt iets voor jullie!
Voor nu weer even genoeg! Ik ga slapen! truste!
cassandra84
Geplaatst: 10-02-11 05:31
De vakantiegangers posten wel Hier dus een berichtje uit Bali. Wat gebeurt er allemaal daar op wintersport? Ik lees iets van brokkenpiloten Hier op Bali rij ik heel netjes op de scooter ok ze gaan iets harder dus dat lukt wel. Hier af en toe zon, maar de meeste tijd bewolkt en zoals gister heel veel regen, maar het is ook regentijd nu. De dieren worden hier af en toe gewoon gedumpt in de rijstvelden. Gister vonden we twee jonge katjes misschien 3 weken oud echt gedumpt zo zielig nu zijn ze in huis en hebben lekker gegeten en een soort mandje. En hoe is het op stal?
cassandra84
Geplaatst: 10-02-11 09:15
Goedemorgen iedereen. Lekker geslapen? Het is hier alweer 2:15 in de middag. En vrees dat er weer een aardige bui aankomt Hopelijk is het bij jullie niet zo koud en weinig wind.
Goeiemorgen! Ik heb niet zoveel te melden, druk aan het werk en laat thuis Het kan vriezen en het kan dooien, de ene keer wel lekker rijden, de andere keer niet, dat is wat het leuk houdt
Ik was gisteren als stoer alleenstaand blondje weer verschrikkelijk aan het klungelen met het aansluiten van electronische apparatuur.. Vanavond nieuwe poging
taverno
Geplaatst: 10-02-11 10:35
Doorzetten Cer,het gaat vast wel een keer lukken!
Vanmiddag komt de smid al vroeg dus ik zal vanavond mijnwel missen.
Hellooo,, We vermaken ons nog steeds We komen zaterdag terug EsvanEs Hier is het nog steeds super mooi weer!!! Blauwe lucht met zon. Boarden ging opzich wel goed vandaag. Liften uitkomen gaat iets beter, maar we hebben nog steeds bloopers. Volgens mij weet iedereen nu wel wie we zijn met die knalroze broeken We missen de paardjes wel onwijs!! Gelukkig zien we ze overmorgen weer!