Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Ik heb vandaag Grardus gesproken !!!!!!
hahaha wordt ie helemaal boos omdat ik loop te "zeiken".
Ik vroeg alleen of hij weet wanneer het land voor ons klaar zal zijn. Toen hij dus zei dat ik zat te zeiken, heb ik hem even verteld dat dit de eerste keer is dat ik het aan hem vraag en dat ik gewoon een antwoord wil, omdat het al bijna 10 juli is en ik het toch wel tijd vindt dat mijn paard het land op gaat.
Maar ik kreeg van hem het antwoord: voor het weekend

ATE schreef:xan schreef:Ik heb vandaag Grardus gesproken !!!!!!
Ik vroeg alleen of hij weet wanneer het land voor ons klaar zal zijn. Toen hij dus zei dat ik zat te zeiken, heb ik hem even verteld dat dit de eerste keer is dat ik het aan hem vraag en dat ik gewoon een antwoord wil, omdat het al bijna 10 juli is en ik het toch wel tijd vindt dat mijn paard het land op gaat.
was ie ongesteld![]()
xan schreef:Ik heb vandaag Grardus gesproken !!!!!!

Tytje schreef:Ik ben ontzettend blij dat je het gevraagd hebt!! Ik had Val anders van het weekend in een andere groep op het land gezet!! Toppie!!!!!!!!!!!!