Hippo is in het benedendeel van N-H en Ooteman in het bovendeel van N-H. Dus dat redden we niet
xShanty
Geplaatst: 15-07-10 19:53
Haha
Mijn papa heeft 2 kabeltjes besteld Die hopelijk zaterdag binnen zijn, en dan ga ik even al mijn nieuwe muziek erop zetten Ben wel nog steeds aan het twijfelen of ik niet toch een nieuwe ga kopen hoor Mijn papa wilde mijn oude wel overnemen voor 20 euro
dat probleem ken ik meestal ik dan dowload ik de top honderd zit altijd wel wat leuke muziek tussen, nog 3 dagen en 4 nachtjes slapen en dan kamp heb er zin in, me spullen al bij elkaar aan het zoeken.
hoop morgen ook nog even dekje te scoren als ik met mams inkopen ga doen
xShanty
Geplaatst: 15-07-10 20:51
Niiiccee Mirthe
Oja, nog iemand hier die beugelblokjes maat 11 heeft Heb natuurlijk stom gewoon zo'n ding gepakt zonder te kijken naar de maat
lidewei
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-10 21:01
lekker handig,,
Echt ik moet voor kamp en nog 3 weken pakken.
ladyisabelle
Geplaatst: 15-07-10 21:11
Heb paard in de rondte geslingerd en Zennicq gereden dus weer klaar voor vandaag
Heb alleen al tandenborstel, tandpasta en shampoo gekocht Verder nog niks ingepakt en nog geen snoep ingeslagen, neem ook niet zo veel mee Eet niet zoveel van dat spul
Dan ben ik al in de B&B, gaat het niet worden denk ik Wij gaan hier zondag effe voor 2 weg, dus wil eigenlijk morgen mijn spullen inpakken, zaterdag na rijden alle spullen van mist meenemen en dan zaterdagmiddag/zondagochtend de auto inpakken.