Shenavallie schreef:Ik was vanmorgen om half 8 op stal en toch niet de eerste: Nicole was eerder. Ik had me een beetje verslapen, want ik wilde eigenlijk eerder heen...
![]()
Het was een grote sneeuw-zooi, maar ik heb toch nog wat kunnen doen. Maisie gelongeerd en (kort) los gehad + Sanne ging op haar rijden. Napoleon heb ik in de stapmolen gezet, want het pad was MET sneeuw goed begaanbaar. Daarna werd het weggeschoven en daaronder was het spekglad en voordat Tom met zout aan kwam, ging ik al naar huis (tegen 11-en). Napoleons specikuip lag vol viezigheid, dus die eerst schoongemaakt en gevuld met vers water. Was ik net klaar met de laatste emmers, komt de buurman aanzetten: "Zeg, wat zeul jij nou met emmers? Je kunt de kraan gewoon aanzetten hoor!". Hij zette de knop om en inderdaad, de waterbakken deden het weer! Nou ja, ik loop liever een keer teveel met water, dan dat ze 1 keer tekort/niet krijgen!
Alleen bij ons (buitenstallen) doet het water het niet, maar ik loop met alle plezier voor Maisie nog een paar keer extra met een emmertje (heb ik ook een goede smoes om langer te blijven, ha ha)!
Wat ben je toch een lieve schat!
. Ik had me een beetje verslapen, want ik wilde eigenlijk eerder heen...
. Anders hebben jullie niks te lezen
.
. Ze is echt heel bang voor het vuurwerk. Ze zijn hier al lekker aan het knallen. Ze wilde niet naar buiten, sprong steeds tegen me op. Ze moet straks toch nog iets van 2 uurtjes alleen blijven (wel met haar grote vriend Casper natuurlijk). Ik moet om 3 uur naar m'n werk en Erik is rond een uur of 5 thuis. Ik laat de radio aan, en hoop dat het dan toch nog een klein beetje rustig blijft. Het is niet anders.
. First was in het begin bij het aandraven even stout, maar dat was ook alles. Ik ga morgenochtend voor het eerst van m'n paarden-leven naar het knuffeluurtje. Hoor dat er toch veel mensen wandelen met hun paard. First strond 1e kerstdag lekker druk te wezen in z'n stal, dus ik ga ook maar eens een keer de regels overtreden
. First is nou eenmaal geen paard om de hele dag in z'n stal te laten staan. Met Liquita was dat wel anders, dan vond ik het wel een keer lekker om zonder schuldgevoel een dagje niet heen te hoeven/mogen.
, fijne jaarwisseling en tot morgen!!!!
. Op naar part 7 en de zon
. Wel had ik de broodjes netjes betaald, maar ik kwam er pas IN de Coentunnel achter dat ik de rest was vergeten.....
Dus na de Coentunnel "gekeerd" en via het knooppunt Zaandam en de rotonde van Zaandam weer terug naar de betreffende pomp. Ondertussen kwam er al een politiewagen langs met signaallichten, dus Dennis grapte al dat ze me kwamen zoeken...
Waren ze al met ik weet niet hoeveel papierwerk bezig om aangifte van diefstal te kunnen doen
Ik werd nog wel bedankt voor m'n eerlijkheid en kreeg toch nog een glimlach van de bediende, maar ik voelde me er nog steeds rot onder!