De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 23:25

Shenavallie schreef:
Ik was vanmorgen om half 8 op stal en toch niet de eerste: Nicole was eerder :D . Ik had me een beetje verslapen, want ik wilde eigenlijk eerder heen... :z
Het was een grote sneeuw-zooi, maar ik heb toch nog wat kunnen doen. Maisie gelongeerd en (kort) los gehad + Sanne ging op haar rijden. Napoleon heb ik in de stapmolen gezet, want het pad was MET sneeuw goed begaanbaar. Daarna werd het weggeschoven en daaronder was het spekglad en voordat Tom met zout aan kwam, ging ik al naar huis (tegen 11-en). Napoleons specikuip lag vol viezigheid, dus die eerst schoongemaakt en gevuld met vers water. Was ik net klaar met de laatste emmers, komt de buurman aanzetten: "Zeg, wat zeul jij nou met emmers? Je kunt de kraan gewoon aanzetten hoor!". Hij zette de knop om en inderdaad, de waterbakken deden het weer! Nou ja, ik loop liever een keer teveel met water, dan dat ze 1 keer tekort/niet krijgen!
Alleen bij ons (buitenstallen) doet het water het niet, maar ik loop met alle plezier voor Maisie nog een paar keer extra met een emmertje (heb ik ook een goede smoes om langer te blijven, ha ha)! :D

Wat ben je toch een lieve schat!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 23:27

LIQUITA schreef:
Wij gaan naar m'n ouders, m'n paps is jarig vandaag.

Doegie!!!

Hahahaha....toch leuk om even te weten toch ;) . Anders hebben jullie niks te lezen := .

Gefeliciteerd met je paps!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 23:28

ATE schreef:
meelen schreef:
Een blondine gaat naar een winkel waar ze gordijnen verkopen.
Ze zegt tegen de verkoper:'Ik wil graag een paar roze gordijnen kopen'.
De verkoper verzekert haar dat hij een grote collectie roze gordijnen heeft en laat haar verschillende patronen zien maar de vrouw kan maar moeilijk kiezen.
Eindelijk kiest ze een mooie kleur roze met bloemen.
De verkoper vraagt haar wat de maat van de gordijnen moet zijn.
De vrouw zegt, ' 30 centimeter '
' 30 centimeter '? vraagt de verkoper, 'dat is erg klein'.
'Voor wat voor raam zijn ze?'
De vrouw zegt, 'Oh, ze zijn niet voor een raam, ze zijn voor mijn computer monitor'.
De verbaasde verkoper antwoordt, 'Maar Mevrouw, computers hebben geen gordijnen'.
'Halloooooooo' zegt de blondine 'ik heb Windows'. _O- _O- _O-

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

grappig

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 23:36

Heb het gevoel dat ik vakantie nodig heb maar dat heb ik ondertussen al 1 1/2 week.
Vanavond met Rowan hele gesprekken gehad over mijn a.s. operatie. Hij vind het eigenlijk heel eng dat ze een snee in mijn hals gaan maken.(want zo kan je ook iemand doodmaken) Rowan wil heel graag in het ziekenhuis bij mij komen en wil dan voor me zorgen maar hij wil geen bloed want dat is niet leuk en daarvan gaat hij dan dromen en dan is mama er niet.
Mama ik wil er nu even niet meer over praten hoor we gaan wel knuffelen. En dan komt de grootste knuffel van de hele wereld...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 23:51

ga afsluiten en onder de wol, zet nog even de deken aan, heb het al de hele tijd koud. Te lang buitengestaan eind van de middag midden in de polder bij het oude gemaal van Dirkshorn (bij Serge). Was wel erg leuk om te zien hoe het gemaal wordt omgebouwd tot een woonhuis met het behoud van autenthieke onderdelen van het gemaal die ook nog in zicht blijven (o.a. de schoepen).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 23:52

hi Tytje!

winnitou

Welterusten voor iedereen!

winnitou

Dooei

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 00:05

winnitou schreef:
hi Tytje!

Hoi Winnitou!! Je gaat alweer, we zitten met Thierry Lord of the ring te kijken. Het duurt mij te lang, maar Thierry vindt het erg mooi.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 00:09

Wat een sneeuw weer zeg! Valentino heeft gewoon buiten gestaan hoor! Hij redt het niet om de hele dag op stal te staan! Dinsdag had ik les bij de Amethyst. Het ging wel lekker, het had Val goed gedaan de sneeuw vakantie. Nu wil ik het wel weer oppakken, dus ik hoop dat het weer goed blijft, dan ga ik morgen weer naar de Amethyst.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 09:49

wenst alle bokkers een hele fijn uiteinde en een gezond en geweldig nieuwjaar

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:36

ATE schreef:
wenst alle bokkers een hele fijn uiteinde en een gezond en geweldig nieuwjaar

sluit ik me geheel bij aan!!! veel geluk liefde gezondheid voor jullie en de paardjes!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:37

en voor wie er vanaaf moet werken( arme liquita) doe voorzichtig onderweg!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:37

ga nu boodschappen doen, en nog ff bij mavantos langs! tot volgend jaar!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:38

tot morgen op het knuffel uur! laten we hopen dat de sneeuw weg blijft vannacht!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:39

anders kunnen we dat knuffelen ook wel vergeten!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:39

heb je nog een beetje lekker gereden op mijn zadeltje liquita?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 13:40

je bent vast aan het bij lezen, ik sluit nu af, dus doegie!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 13:43

OH...arme, arme Cloë :(:) . Ze is echt heel bang voor het vuurwerk. Ze zijn hier al lekker aan het knallen. Ze wilde niet naar buiten, sprong steeds tegen me op. Ze moet straks toch nog iets van 2 uurtjes alleen blijven (wel met haar grote vriend Casper natuurlijk). Ik moet om 3 uur naar m'n werk en Erik is rond een uur of 5 thuis. Ik laat de radio aan, en hoop dat het dan toch nog een klein beetje rustig blijft. Het is niet anders.

Vanmorgen nog even lekker gereden :j . First was in het begin bij het aandraven even stout, maar dat was ook alles. Ik ga morgenochtend voor het eerst van m'n paarden-leven naar het knuffeluurtje. Hoor dat er toch veel mensen wandelen met hun paard. First strond 1e kerstdag lekker druk te wezen in z'n stal, dus ik ga ook maar eens een keer de regels overtreden :o . First is nou eenmaal geen paard om de hele dag in z'n stal te laten staan. Met Liquita was dat wel anders, dan vond ik het wel een keer lekker om zonder schuldgevoel een dagje niet heen te hoeven/mogen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 13:44

_sandra schreef:
heb je nog een beetje lekker gereden op mijn zadeltje liquita?

Aaahhh...mis ik je net.

Ja hoor, ik heb lekker gereden. THANKS weer :* , fijne jaarwisseling en tot morgen!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 13:46

_sandra schreef:
en voor wie er vanaaf moet werken( arme liquita) doe voorzichtig onderweg!

Ja hoor, zal ik doen :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 13:52

Ik wens natuurlijk ook alle Veldt-Schatjes een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig BOKT nieuw jaar Afbeelding. Op naar part 7 en de zon ;) !!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:29

meelen schreef:
Een blondine gaat naar een winkel waar ze gordijnen verkopen.
Ze zegt tegen de verkoper:'Ik wil graag een paar roze gordijnen kopen'.
De verkoper verzekert haar dat hij een grote collectie roze gordijnen heeft en laat haar verschillende patronen zien maar de vrouw kan maar moeilijk kiezen.
Eindelijk kiest ze een mooie kleur roze met bloemen.
De verkoper vraagt haar wat de maat van de gordijnen moet zijn.
De vrouw zegt, ' 30 centimeter '
' 30 centimeter '? vraagt de verkoper, 'dat is erg klein'.
'Voor wat voor raam zijn ze?'
De vrouw zegt, 'Oh, ze zijn niet voor een raam, ze zijn voor mijn computer monitor'.
De verbaasde verkoper antwoordt, 'Maar Mevrouw, computers hebben geen gordijnen'.
'Halloooooooo' zegt de blondine 'ik heb Windows'. _O- _O- _O-

WHOEHAHAHAHA, GEWELDIG!!!!!!!!!!!!! Vooral dat het om ROZE gordijnen gaat :o :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:31

winnitou schreef:
Heb het gevoel dat ik vakantie nodig heb maar dat heb ik ondertussen al 1 1/2 week.
Vanavond met Rowan hele gesprekken gehad over mijn a.s. operatie. Hij vind het eigenlijk heel eng dat ze een snee in mijn hals gaan maken.(want zo kan je ook iemand doodmaken) Rowan wil heel graag in het ziekenhuis bij mij komen en wil dan voor me zorgen maar hij wil geen bloed want dat is niet leuk en daarvan gaat hij dan dromen en dan is mama er niet.
Mama ik wil er nu even niet meer over praten hoor we gaan wel knuffelen. En dan komt de grootste knuffel van de hele wereld...

Wat een kanjer is het toch ook! :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:42

Ik had me toch een stunt vandaag... :o We gingen tanken op de snelweg en meteen even een broodje gehaald. Staat er een oude bekende van Veldt achter me (Sandra van de - zoals ze toen werden genoemd, geloof ik - Hans Anders-clan). Daar was ik zo verrast over, dat ik spontaan vergat om m'n tank benzine af te rekenen 8)7 . Wel had ik de broodjes netjes betaald, maar ik kwam er pas IN de Coentunnel achter dat ik de rest was vergeten..... :o? Dus na de Coentunnel "gekeerd" en via het knooppunt Zaandam en de rotonde van Zaandam weer terug naar de betreffende pomp. Ondertussen kwam er al een politiewagen langs met signaallichten, dus Dennis grapte al dat ze me kwamen zoeken... := Ik wist niet hoe gauw ik de shop in moest lopen en mijn excuses moest aanbieden! :? Waren ze al met ik weet niet hoeveel papierwerk bezig om aangifte van diefstal te kunnen doen :o :o :o :o . Het ging tenslotte niet om een banketstaaf tientje... :$ Ik werd nog wel bedankt voor m'n eerlijkheid en kreeg toch nog een glimlach van de bediende, maar ik voelde me er nog steeds rot onder! -O-

Daarna doorgereden naar Schiphol om - traditie - daar de oliebollen te halen voor vanavond. De appelflappen maak ik zelf, want dat vind ik veel te leuk om te doen! :D En natuurlijk op de terugweg nog even langs Hippodam om een verjaardags-lik-it voor Maisie te kopen, want die wordt morgen 4 jaar!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*