Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Ben nieuwsgierig idd naar de paarden, ik moet F11 starten
Monica24 schreef:DJoysDesignz schreef:Ben nieuwsgierig idd naar de paarden, ik moet F11 starten
Ben benieuwd of ze ons in 1 loting gooien, denk het wel. Hoewel ze dan geen ponys erin kunnen loten.
Ik heb trouwens nog even op Trix gereden. Er was een meisje van af gevallen. Trix kon er helemaal niks aan doen. Ging hard galopperen omdat zij ging krijsen. Toen een bocht naar links en meisje ging rechtdoor. Meisje was heel klein. Wel lachen zo'n fjord. Ik zag altijd bij die kinderen dat hij dan zijn hoofd omhoog doet en dat je kan trekken wat je wil maar dat hij dan toch de verkeerde kant op gaat. Hij probeerde dat ook, maar als je dan je handen laag houdt en dus naar beneden "trekt", dan laat hij vanzelf weer los. Heb hem wel een paar tikken moeten verkopen voordat hij wilde lopen want hij had het hele uur al lopen lantefanteren.
Dat galopje ook, het is net of je stilstaat.
Ik moest voorgalloperen voor Pepito, want die gaat niet in zijn eentje (de rest stond stil op het midden). Maar ik dus galloperen en Pepito ging Trix inhalen, hij wou er echt niet achter. Ik dus gas geven, maar Trix heeft niet zoveel gas, dus zo galloppeerden we naast elkaar terwijl Pepito lelijk zat te doen naar Trix, en ik lachen joh. Toen heb ik haar maar ervoor gelaten, maar toen wou Pepito al snel niet meer.
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Bij mij zal alles wel een beetje lopen *zucht* Paraat enzo dus ook
Als Paraat dan al loopt