Tussen de Oren? (Als dat nog doorgaat ) Stelletje stumpers. Las op hyves dat ze geen twee opnames meer doen omdat er vorige keer zoveel mensen tussendoor waren weggegaan en dat het daarom 's avonds te rustig was Nou ik blijf echt wel hoor
Ja idd, waarom moeten wij dan kiezen! Wij willen zo graag blijven. Misschien moet je dat nog even sturen . Smeken of we als nog bij twee uitzendingen mogen blijven omdat het de vorige keer zo goed bevallen was (en we gewoon die pizza willen).
Saskia89
Geplaatst: 11-02-09 17:27
Nee, ze hoeven niet eens eten voor me te regelen, dat kan ik zelf wel meenemen. Maar ik heb er wel even ingezet dat ik het jammer vind
hahahaha zal ik ons anders proberen op te geven voor de avond?
Ik heb net trouwens met Atlas gereden. En het ging zoooo lekker!! Ben echt trots op ons . Heb zelfs aan de lange teugel gegaloppeerd . Ik was eigenlijk aan het uidraven en hij was nog zo fanatiek dat ik dacht probeer het gewoon nog even dus ik leg me been naar achter en hij springt aan en wauw!! Echt eeeen heerlijk galoppie!! Zo ontspannen en at vond het ook heerlijk. Dus ja links om gehad moest ik het rechtsom ook gaan proberen. En ja hoor doet ie ook super. Ik ben echt zoooo trots op Atlas . En natuurlijk ook een beetje op mezelf .
Dr was net reclame voor Tussen de oren op TV, dat het weer op TV komt . De uitzending met Dennis Storm . Die dus tijdens de show de BH van Katja los maakt .