Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Yaraa schreef:Ik mag vandaag Bandit rijden!
!
domo schreef:Liisette_ schreef:Gisteren zitcompetitie gehad.![]()
Ik had er echt super veel zin in, samen Lau, Rees en Iris!
Helaas ging het voor mij echt zwaar k.lote ! Troy was echt super vervelend, en heel erg sterk!
Heb toen ook nog even buiten gereden, maar dat werd er ook niet veel beter op, in galop ging ie er vandoor...
Toen alles opgeruimd, paard uit de molen gehaald en naar de prijsuitreiking gegaan! Lau & ik kwamen een beetje laat aan, want ze waren al begonnen. Iris enz zeiden van ja, je bent nog niet geweest blabla..
Bleek ik tweede te zijn, dus doooor!Ik blij, want het ging voor mij gevoel gewoon echt zwaaar k.ut! Later bleek dat er niet goed geteld was...............Dus ben ik van een tweede plek naar een vierde plek gegaan! Dus nog reserve
Het liefst had ik helemaal door willen gaan, maar het is zo..
Ik hoop stiekem wel dat er iemand dan uitvalt zodat ik toch mee kan, maar ik gun het ze allemaal!
En MAAAIKIE! Je moet je niet schuldig voelen!! Echt niet!ILOVEYOU!
Maaar voel me vandaag echt zwaar k.lote! Dus heb me ziek gemeld op school. En ga nu even bijkomen, even relaxen op de bank..
(en niet om de zitcompetitie hoor! ..)
Oh liset!
meiddd, ik vind je echt dapper!
en Maaik, je moet je zeker niet schuldig voelen, nergens vooor nodig!
Ik vind jullie allebei echt dapper,
ik hoop dat je naar de manege komt straksss!
ik stuur je wel even een pmtje zo
En sterke ermee, het komt wel goed! Straks even bijpraten ja,:D dan vrolijken Iris en ik je wel op!
Maaikeee schreef:Haha nou rees, ik zet nu wel ff berichtjee hier kan je me profiel zien![]()
Maar hij is heel oud, moet nog steeds ff iemand vragen die hem bij wil werken,
volgens mij ben ik nog steeds 15 volgens dat ding![]()
Maarr ik vond het gewoon zoo banketstaaf voor je liset, daardoor voelde ik me gewoon poedersuiker even
omdat ik het gevoel had dat het beetje door mij kwam..!
écht minder hoor van degene die de punten telde..echt beetje dom
Maarjah.. we maken der idd gewoon super leuke dag van, net als vorig jaar!
)
Maaikeee schreef:Jaah hopelijk hebben ze der wel van geleerd, dat ze het gewoon desnoods nóg keer de eerste 3 goed bekijken ofso..
want het was niet leuk natuurlijk![]()
Kwil ook naar manege! Maar heb woensdag herkansingen dus niet zo slim..
Maar woensdag ben ik der zeker weer![]()
en donderdag ga ik proefstuderen in a'dam, dus dan kom ik misschien ook 's middags wel![]()
En vrijdag wordt ik geopereerd! me moedervlekkie weg..!![]()
Wou eigenlijk gaan rijden vrijdag, want ik kan zaterdag niet, maar me moeder zei dat het misschie niet zo
verstandig is, aangezien ik wel verdoofd ben geweest natuurlijk en het niet pijnloos zal zijn
Ben dan pas om twee uur uit!) Daarna ga ik wel snel naar huis en door naar de manege!
Maaikeee schreef:Jaah hopelijk hebben ze der wel van geleerd, dat ze het gewoon desnoods nóg keer de eerste 3 goed bekijken ofso..
want het was niet leuk natuurlijk![]()
Kwil ook naar manege! Maar heb woensdag herkansingen dus niet zo slim..
Maar woensdag ben ik der zeker weer![]()
en donderdag ga ik proefstuderen in a'dam, dus dan kom ik misschien ook 's middags wel![]()
En vrijdag wordt ik geopereerd! me moedervlekkie weg..!![]()
Wou eigenlijk gaan rijden vrijdag, want ik kan zaterdag niet, maar me moeder zei dat het misschie niet zo
verstandig is, aangezien ik wel verdoofd ben geweest natuurlijk en het niet pijnloos zal zijn
!
! ? Kirsten_S schreef:Ik zat net knollengezeur van vorige keer door te lezen, en toen zag ik dat elja, maaike en thiemo ook vorige keer met cat. 3 meededen en deze keer met cat 2 ?! Dat kan/mag toch helemaal niet?
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Ik zat net knollengezeur van vorige keer door te lezen, en toen zag ik dat elja, maaike en thiemo ook vorige keer met cat. 3 meededen en deze keer met cat 2 ?! Dat kan/mag toch helemaal niet?
Misschien zijn de regels veranderd van de zitcompetitie!![]()
Denk dat het is..

Astor schreef:Goede middag
Ben weer terug van stal, heb Ayla even gelongeert kon niet rijden want was erge blubber maar ze moest lopen want ze heeft weer wedstrijd binnenkort.
Daarna nog even uitgestapt/gewandelt.
Straks om 5 uur weer werken tot 8 sluit maar dat wordt meestal 9 uur/half 10