. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. ATE schreef:winnitou schreef:Ik ben ook hard aan het sparen voor een goede degelijke opstap/trappetje zodat ik ook na mijn operatie nog kan paardrijden bij Veldt(anders wordt het toch de Blijde Ruiters)
Dus als jullie nog een stukje hout overhebben?
wat van hout heb je nodig ?? mischien kan ik stukken uit de zagerij van me werk meenemen en anders diana lief aan kijken die barst van het hout
xan schreef:Emmaa_ schreef:Een vriendin van mij rijdt op Manege Veldt. Het is toch overgenomen?.
Ja dat is zo, maar daar merken wij (bijna) niets van.
En wie is je vriendin ?????
winnitou schreef:Ja zeker, wij hebben het gevonden. De TomTom van Xan bracht ons keurig netjes tot voor de deur. We zijn niet bij de Oude Woonstal geweest. Ik ben daar ooit wel eens geweest (had kado-bonnen gewonnen op een wedstrijd), leuke winkel inderdaadXan en Liquita hebben jullie de zaak gevonden en is het gelukt met de zadels. Ook nog bij de oude woonstal geweest?
.

xan schreef:Zoals Liquita al schreef, we hebben het gewoon gevonden hoor. Links, rechts, geen probleem !
Ze hebben daar ook wel een leuke winkel, waar ik een hele leuke rijjas heb gezien.
Ik weet alleen niet meer van welk merk dat was.
Peet, weet jij het merk van die jas nog ????????
.

valt hier nog wat te beleven?
. Ik zag Winnitou en Xan even voorbij komen, maar die zijn alweer verwenen......GEZELLIG hoor
. 
maar ben er nu weer.
, en dat terwijl ik zou gaan oefenen

xan schreef:Sorry hoormaar ben er nu weer.
Wordt ik net gebeld door een vrolijk Tilly.
Die wil graag haar eigen paard gebruiken morgen avond, en dat terwijl ik zou gaan oefenen
![]()
![]()
Ha ha nu gaan we dus beide oefenen. Wij na jullie.
Leuk dat ze met jullie meedoet. Ze heeft er veel zin in begreep ik.
. Ik moet nog even bekijken op wie ik ga rijden...misschien ga ik wel gewoon op Liquita zonder zadel
. 

LIQUITA schreef:Gaan jullie met z'n 3en oefenen?
wat ik geschreven heb

. xan schreef:Ik weet het, ik weet het...laat ik het nog maar niet verklappenMart heeft op school van Sinterklaas een moppenboekje gekregen. Hij kwam thuis met deze mop/raadsel:
Wat is het verschil tussen een paard en een ezel ??????
Denk er maar even allemaal over na. Het nivo van dit antwoord ligt op groep 4.
Mart had enorme lol toen hij mij dit vertelde![]()
![]()
hebben de andere nog iets om over na te denken, hihi.
en truste voor straks!!!

xan schreef:Mart heeft op school van Sinterklaas een moppenboekje gekregen. Hij kwam thuis met deze mop/raadsel:
Wat is het verschil tussen een paard en een ezel ??????
Denk er maar even allemaal over na. Het nivo van dit antwoord ligt op groep 4.
Mart had enorme lol toen hij mij dit vertelde![]()
![]()