De kosten van de reading zijn 22:50 per dier.........
staat bovenaan de lijst..........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:De kosten van de reading zijn 22:50 per dier.........
Zal vanavond nog wel ff op de lijst kijken
Binar schreef:spettertjuh schreef:De kosten van de reading zijn 22:50 per dier.........
€ 22,50 neem ik aan![]()
![]()
o nou dan heb ik daar helemaal overheen gelezenZal vanavond nog wel ff op de lijst kijken
AnitaJoeri schreef:Veer ik heb Joepi en Uk geen ruzie zien maken hoor
Ik heb ze ook geen ruzie zien maken, Shamira wel tegen Caram (meestal rond voertijd)
mss alleen ukkie ff kijken of ze het naar der zin heeft hehe 
Binar schreef:duckie schreef:Jippie, de 23ste heb ik weer een afspraak bij Yoni om te lessen![]()
Ik ben benieuwd wat we nu weer voor oefeningen krijgen. Ze was helemaal enthousiast toen ik haar vertelde dat ik afgelopen zaterdag twee flinke stukken getölt heb!!Leuk hé
Goed zo Val!! Leuk dat je binnenkort weer les hebt! Hoe was je IJslanderrit eigenlijk??
Bah het is echt supersnertweerJe waait gewoon zowat uit je panty
spettertjuh schreef:Altijd iets mee doen want over een half jaar sta je weer op straat en als dit voor langere tijd is altijd voor het laatste kiezen en zeker als je het nog leuk werk vindt..... Of je zet deze baas voor de keus voor een ander beter contract als je dat op de andere sollicitaties wordt geboden......
Binar schreef:spettertjuh schreef:Altijd iets mee doen want over een half jaar sta je weer op straat en als dit voor langere tijd is altijd voor het laatste kiezen en zeker als je het nog leuk werk vindt..... Of je zet deze baas voor de keus voor een ander beter contract als je dat op de andere sollicitaties wordt geboden......
Niet kiezen voor de langere tijd, maar kiezen waar jij je het beste bijvoelt. Wat meer zekerheid is idd wel fijn, maar als je er geen goed gevoel bij hebt dan zou ik het niet doen
Je moet gewoon ff de solli's afwachten en kijken wat daar uitkomt, dan kun je altijd nog kiezen wat je doet!
Hoe groot is de kans dat je na het half jaar een vast contract krijgt?
Over 1,5 uur weekend!!!!!!!!!!![]()
![]()
spettertjuh schreef:Bijna WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marieke doet Biz vandaag en Ivonne Ko
Binar schreef:spettertjuh schreef:Bijna WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja nog half uurtje, dan ff snel naar starho en dan lekker genieten van mijn antipaardendagMarieke doet Biz vandaag en Ivonne Ko
Maar missch dat ik ze nog wel ff losgooi
ze gaan de laars op sturen naar Mountain Horse dus ben mijn laars helaas weer kwijt voor een aantal weken
!
ik moet gaan kiezen mensen, ik heb GEEN idee!
heel veel plezier