_Rijkie_ schreef:Nieuwe Wetering!
nee, dat kan niet hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rijkie_ schreef:Nieuwe Wetering!
Talida schreef:_Rijkie_ schreef:Nieuwe Wetering!
nee, dat kan niet hoor

Ze staan toch altijd graag dicht bij elkaar
_Rijkie schreef:Kan Tal niet gwoon een beetje opschuivenZe staan toch altijd graag dicht bij elkaar
![]()
ga rijden dan moet ik dat hebben... Talida schreef:ik bij die ene in utrecht, die je altij dmet advertenties in de hoefslag ziet staan, was iets van 365 ofzo, dagcursus met examen
JoNew schreef:Ik zou dan naar Snelweg gaan in Haarlem. Op de website staat hoeveel t kost. Nancy heeft t daar ook gehaald en was erg tevreden. Maar volgens mij weet Marijk t beter want die is volgens mij al begonnen.. Die durft tenminste! Ik ben nog steeds moed aan t verzamelen!
JoNew schreef:Lijkt me leuk, maar ik wil niet in 1 dag.. Ga nog ff met Marijk overleggen wat die nu eigenlijk doet. En eens beginnen met een intakeles.. Jij hebt al een voorsprong want jij kan t al! Zou als ik jou was lekker een eendagscusus doen..
Talida schreef:denies denk dat jij ook met 1 dag wel klaar bent, je bent al handig in inparkeren
Citaat:Haal nu uw E achter B rijbewijs nog voordeliger!!!
AANBIEDING dagopleiding E achter B!!!
8 uurs dagcursus incl. examen, eigenverklaring
en examengarantie* voor slechts € 497,50
* Indien u de eerste keer niet mocht slagen, dan betalen wij uw herexamen. Deelname aan een test van 1,5 uur is voor deze dagopleiding verplicht om te bepalen of het aantal lessen voldoende is. De kosten hiervoor zijn € 59,00.