Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gelukkig was er verder helemaaaaaal niets te doen, dus Vincent's schoonmaaksuggesties waren welkom
Ik zal maar niet tegen de heren zeggen dat ik degene ken die naar het plafond heeft zitten staren. En ik ben erg blij dat ik lekker achter de counter mocht staan en zelf niet in de lobby 
En eens in de zoveel tijd zat je ineens op Pallo of Tinky, was ook een verrassing en altijd erg leuk! Ik vond ze altijd allemaal leuk, dus maakte mij nooit zoveel uit op wie ik zat.. Alleen kon ik idd ook nietzoveel met Wapper
en dan geeft hij een klein bokje en een stijgertje
dan vlieg je er af
Vind het wisselen van paarden ook wel fijn, merk dat ik steeds beter paarden kan aanvoelen.. met studentenwedstrijden heb je 10 min tijd je paard te leren kennen voordat je proef in gaat, is toch nog wel te weinig tijd, maar in de loop der jaren gaat het me wel steeds beter af
Ook met verschillende bijrijdpaarden rijden leer ik heel veel, wat ik weer kan toepassen bij de ander.. Maar ben het wel eens met Rianne, je blijft wel altijd bij de basis.. ik zou ook wel een eigen willen waarmee ik echt verder zou komen

Maar ik mis het wel! Zodra ik weer in NL ben maar weer even naar de paardjes!!
Zen vond het toch best wel spannend, die konijnen zijn levensgevaarlijk, ze verstoppen zich en bespringen je dan! Hij wordt er iig erg indrukwekkend van
Het was wel lekkerder daar dan in de bak, fijn windje er bij en geen stof
Maar ik vlieg vanmiddag weer terug, morgenochtend vroeg ben ik weer in NL!