Aleeneh schreef:Jij deed Collin toch? Hoe gaat het met de beste man nu?Ik was een van de weinigen die ik ken die het altijd heel goed met hem kon vinden ;o
Edit: moooie foto's! Ben blij voor dr.
Ik doe Collin nog steeds hoor:) Het gaat nog niet helemaal goed met hem. Hij heeft alleen nog een bultje onder zijn knie zitten en dat wil maar niet weg. Zodra ik met Collin ga stappen loopt het bultje weer vol en het koelen lijkt het bultje alleen maar harder te maken:(
Gisteren zou hij misschien naar de kliniek gaan voor een scan maar er bleek geen plek meer te zijn, wel balen want ik hoopte meer duidelijkheid te krijgen. Ik knijp 'm nu stiekem wel hoor. Hij wordt ook steeds onrustiger met stappen, soms gaat het een paar dagen goed, waarna hij vervolgens van alles schrikt en staat te stuiteren. Niet zo gek natuurlijk als je je bedenkt dat hij de rest van de dag en nacht op stal staat, maar vertel zo'n beestje maar eens dat het beter is voor hem om gewoon braaf te blijven stappen.
Het is nu wachten tot er een nieuwe afspraak is gemaakt voor een scan, tot die tijd is het duimpjes draaien en iedere dag braaf met hem stappen en k(r)oelen