Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We voelden ons gister zo volwassen met het hele groepje geslaagden
Echt een begin van iets, zo voelde het. Ik heb nu ook helemaal zin in de zomer en volgend jaar en
?
!
Voelt goed he?

Wel duur

Parijs is supertof, heel veel plezier daar. 
Ik zal zo eens een mailtje sturen
We hebben een aantal paden in het bos waar de pony's graag weleens een sprintje trekken, dus bereid je maar vast voor! Houd er wel rekening mee dat het ook aan je eigen rijniveau ligt ofje een keer in rengalop gaat of niet
Zwartwitje schreef:Fenn schreef:Al ga ik dus waarschijnlijk wel mee op trektocht mensjesIk zal zo eens een mailtje sturen
![]()
Al ligt het dus aan mijn rijbewijs en het afrijden. Als dat nu net in die week gebeurt kan het dus zijn dat ik er of een dagje niet ben, of nouja.... het zal wel niet precies net in die vijf dagen vallen. Hoop ik.
Maar uhms, we trekken soms wel eens een sprintje ja. (we, welnee, de pony's) 

Zelfde gedachte wij
ben er nu wel achter wie mijn vrienden zijn (weer minder om daar zo achter te komen maar oke)
Ja zegt de buurjongen blijf nog maar even een maadje langer dan kun je ons het eiland laten zien

) en wanneer..
Blij dat ik zo veel vrienden heb

baal wel dat ik 'even' terug moet 7 juli, voor me diploma uitreiking, maar die wil ik absoluut niet missen! Dus dan maar even heen en weer treinen
...
!), dan van 6 t/m 17 juli non-stop kamp! En dan ga ik daarna (vanaf 27 juli ofzo) nog een weekje turkije of iets dergelijks! En dan vrees ik dat de intro week van me studie alweer begint! Heb er zin in
!