dankjulliewellen We voelden ons gister zo volwassen met het hele groepje geslaagden Echt een begin van iets, zo voelde het. Ik heb nu ook helemaal zin in de zomer en volgend jaar en
Heey! Ookal post ik niet zo gek veel, ik lees wel elke dag trouw mee! Dus bij deze van mij ook nog gefeliciteerd Fenna! Heb je een beetje een mooie lijst ?
Dankje, ga pas 11 augustus weg. Ik heb eerst 3 weken niets te doen, dan werken, 2 dagen thuis en dan naar Parijs, 2 dagen thuis en dan introductieweek in Wageningen, dan heeeel misschien nog een verenigingsintroductietijd lopen en dan jarig en dan begint de boel alweer..
Het is gebruikelijk dat we op buitenrit in gewone handgalopjes rijden, dat is wat minder uitputtend voor de pony's en ook wat veiliger. Maar dat wil niet zeggen dat ze het niet leuk vinden.. We hebben een aantal paden in het bos waar de pony's graag weleens een sprintje trekken, dus bereid je maar vast voor! Houd er wel rekening mee dat het ook aan je eigen rijniveau ligt ofje een keer in rengalop gaat of niet
Fenn
Geplaatst: 21-06-09 16:53
Zwartwitje schreef:
Fenn schreef:
Al ga ik dus waarschijnlijk wel mee op trektocht mensjes Ik zal zo eens een mailtje sturen
enthousiast Tessel
Ik ook Al ligt het dus aan mijn rijbewijs en het afrijden. Als dat nu net in die week gebeurt kan het dus zijn dat ik er of een dagje niet ben, of nouja.... het zal wel niet precies net in die vijf dagen vallen. Hoop ik.
Jitske, we gaan zien op de ponykampen hoe het allemaal loopt Maar uhms, we trekken soms wel eens een sprintje ja. (we, welnee, de pony's)
Datjaa
Geplaatst: 21-06-09 17:40
En ik heb zin in de trektocht! Enthousiast, welnee über über über enthousiast!!!
Jaaa, je uitzwaaifeestje was gesjellug! Balen van de mensen die er niet waren, maar er waren echt veel mensen wél!
@ Fenn: Tóch weer mee? Wel gaaf hoor! Ik moet en zal ook nog een keer rijden deze zomervakantie, maar ik weet alleen niet met wie (tsja, Majo in Curacao ) en wanneer.. @ Tessel: Wat we gaan doen hebben we nog niet echt gepland. In ieder geval de eerste dagen alle bekende dingen langs en dan eens kijken wat er nog over is
Idd anne en daar gaat het om Blij dat ik zo veel vrienden heb
Haha nou heb ik het weer gedaan door dat ik in Curacao zit kun jij niet rijden:P grapjas Het wordt nu wel heel spannend ben donders moe van het bijna niet slapen ghehe, Morgen om dee tijd ben ik er bijna (A) Dan vlieg ik ergens boven de grote oceaan
Heeey! Bedankt nog allemaal voor de felicitaties! Ik heb ook zin in kamp baal wel dat ik 'even' terug moet 7 juli, voor me diploma uitreiking, maar die wil ik absoluut niet missen! Dus dan maar even heen en weer treinen ... Leuk al die vakantie plannen! Ik ga het ook té druk krijgen tijdens de zomervakantie! Ik ga eerst van 2 t/m 5 juli naar Rock Werchter (Coldplay zien, The Killers, Franz Ferdinand, en ga zo maar door !), dan van 6 t/m 17 juli non-stop kamp! En dan ga ik daarna (vanaf 27 juli ofzo) nog een weekje turkije of iets dergelijks! En dan vrees ik dat de intro week van me studie alweer begint! Heb er zin in !