Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pff
Weer bijna half 2
...als er nu wat nuttigs tussenstond

). Maar goed toen heb ik nog springen gekeken; haflingers redden de hoogte maar het is wel een boel geweld dat zich over een paar balkjes stort en ook de valpartijen bleven niet achterwege. Rond 4 uur werd mijn zusjes haf weer uit haar box getrokken om gezadeld een shownummer te gaan lopen met nog 10 hafs'ze hadden dit wel 1x te paard geoefend maar het verliep aardig en het geklap kon ze nog best handlen; het bordje van e niet wat daarop maar eens omgelopen werd. Ook tijdens de parade met zo een 80 hafs onder zadel en nog 6 koetsen gedroeg ze zich keurig; dus dat was weer een hele overwinning; ze stond zelfs stil tijdens het wilhelmus! Maar goed die dag was echt te lang; aangezien we pas om 8 uur daar klaar waren en om half 10 weer thuis. 

)muiszje schreef:Bonte? wakker? pb?
(alweer)
Schimmelig schreef:Wie weet er een hele moeilijke prijsvraag te verzinnen? Ik kom er echt niet op
casjuh schreef:Schimmelig schreef:Wie weet er een hele moeilijke prijsvraag te verzinnen? Ik kom er echt niet op
WAAROM zijn de bananen krom

Schimmelig schreef:Hihi, wij ook Muis! Je moet er straks maar eens een paar uploaden!
Ze staan op mijn digi
casjuh schreef:Ik weet een moeilijke vraag!
Wat was er eerder, de kip of het ei?!
offehhhh
Wat zegt een chinees tegen een lantaarnpaal?!

muiszje schreef:schattig!
nou, net terug van peps.. Bonte had het moeilijk! Pepper was heel vervelend! Normaal stilstaan met oortjes naar voren is toch wel echt te veel gevraagd! En ja, dan moet je ook nog heel hard rennen in de wei!pfff.. Ze was niet te genieten, maar dat kwam ook echt door mijn eigen spanning.. Wel al heeeeeele mooie plaatjes gezien op bonte's digi! Ben echt ontzettend benieuwd!