Ik heb er echt zin in, ook al doe ik alleen maar mee voor de ervaring (ze blijft voor mij toch de mooiste en liefste, wat de uitslag ook is)!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb er echt zin in, ook al doe ik alleen maar mee voor de ervaring (ze blijft voor mij toch de mooiste en liefste, wat de uitslag ook is)!

xan schreef:Wat leuk om zo'n keuring te doen met je eigen paard.![]()
Wanneer is dat ? En wat moet je er allemaal voor doen?
Hou me op de hoogte.
. 
Ate....jammer dat je nog niet mag reageren he? xan schreef:Wat leuk om zo'n keuring te doen met je eigen paard.![]()
Wanneer is dat ? En wat moet je er allemaal voor doen?
Hou me op de hoogte.
Ik moet helemaal in het wit gekleed en Maisie moet op een speciale manier getoiletteerd worden. Ze moet een aantal opdrachten doen en vooral voorgeleid worden aan de jury. Zij gaan haar beoordelen via het 100 punten-systeem en de manier van presenteren speelt er een grote rol in. Mijn vader gaat/wil sowieso mee en Natuur5D waarschijnlijk ook!
Binnenkort is er ook een toiletteer- en voorbrengcursus in Wieringerwerf voor mensen die voor het eerst zelf meedoen en m'n vader wil graag dat we samen naar die cursus gaan
Ik ben al strontzenuwachtig voor de wedstrijd waar ik me vandaag voor heb opgegeven (Liquita is getuige, dus Xan.... je mag me helpen!!!!), maar hiervoor ben ik net zo gespannen ook al is het "voor de ervaring":D
!!! 

Shenavallie schreef:xan schreef:Ik ben al strontzenuwachtig voor de wedstrijd waar ik me vandaag voor heb opgegeven (Liquita is getuige, dus Xan.... je mag me helpen!!!!), maar hiervoor ben ik net zo gespannen ook al is het "voor de ervaring":D
xan schreef:Gaat ze dan ook helemaal in het wit, om alvast te oefenen?

echt geweldig!!!! ATE schreef:hoe kan ik foto plaatsen ???
haantje7 schreef:Hey Ate
Welkom op de Veldt site !
Groetjes haantje
TRUSTE!!!!! Citaat:Zoals beloofd, ik kom je helpen.
Maar in welke categorie ga je rijden?
Bixie ??? B ???? L ???? M ????
ATE schreef:hehe heb me rot getypt hahahahahha