Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kims schreef:Echt een topuitvinding, internet op je mobiel! Met een programmatje kan ik nu mijn mobiel aansluiten op mijn laptop waardoor ik nu in de trein op internet ziten het is nog best snel ook!
En dan op naar de kerst (en kerstnacht
)
We hebben gedobbelt om de kado's en we hadden aan t einde van t spel (uur gedobbelt
) allemaal hoofdpijn van t druk maken
hahaha zeker t laatste kwartier een hoop paniek en stress als we nie bij t goede kado stonden
Dus ik heb vandaag met mn nieuwe memo-magneet-koe en mn sier-beer gesjouwd
Leuk! Niet weer ziek worden dan hè

hahaCitaat:Vandaag weer les gehad...Jade was gister zo vervelend dat ik t tijd vond voor een extra lesje...nou ze deed het keurig, pakt het goed op allemaal....ben echt trots op mijn gekke ponybeest hahaha....over een week of 3 weer foto's Anne??????
) en te beginnen met t leren voor mn kennistoets
Dus.. over een week of 3 kan ik nie beloven hoor Mariek, maar k wil zeker nog wel een keer foto's komen maken
Ben zelf ook erg benieuwd naar de vooruitgang! Maar dat wordt eerder over 6/7 weken dan.

aan mij moet ze nog even wennen
).
Bij mij ging het ook echt niet vanaf het begin al goed hoor! Vervelend dat die oppas niet goed liep, neem volgende x Febe gewoon mee joh!
Altijd leuk met dat dobbelen erbij, gegarandeerd hilariteit
En ja; ben met kerstnacht vrij
dus wil dit jaar zeker (griepvrij!) genieten van het stappen! Kan jij ook wel tussen al je schoolopdrachten door?
(+ oud en nieuw) De andere dagen wil ik best bikkelen, maar die feestdagen houd ik wat vrij. Ga niet mn hele vakantie hele dagen tikken en werken. Lol hebben is ook érrug belangrijk voor de bevordering van de kwaliteit van je schoolwerk!
Dus dat moet lukken
Groetjes terug!

Veel plezier alvast met kerstnacht stappen: ik vier op afstand wel gezellig mee in de sneeuw!
Helemaal gezellig nu in mijn huisje, heerlijk! Wel een beetje vroeg, maar dan kan ik er iig nog 2 weekjes van genieten voor ik weg ben!
Ik had zaterdag een sint-feestje en toen kwam ineens heel onverwachts de Sint op bezoek, we schrokken ons een hoedje
Zeker wel een end in zo'n grote bak!
Ze was er echt aan toe volgens mij en daarna liep ze echt fijn!
haha Wel leuk dat hij ineens onverwachts langs kwam!
Ow leuk een dierenarts
Die van ons bibbert altijd van die tafel af
De held.. Vond Bloem t ook niet vervelend?
Mishandelaar! Kan nie hoor! Logisch dat hij dan stout doet!
Gekke Osron. Je armen hebben t wel overleefd?
Nou we horen wel wanneer t feestje dan is! Ons niet té lang laten wachten hoor!
Ben nu wel erg nieuwsgierig!
Haha.
Heel handig dus! En wist je al dat de dienstregeling veranderde? Shocking veranderingen hoor vanaf 14 december! De stoptrein vanaf hier vertrekt voortaan om .18 ipv m .19!
En de intercity vanaf R'dam naar hier om .33!
Helaas nog steeds de internationale trein die rijdt trouwens.. Dacht dat die nou onderhand wel via Breda ging
Niet dus!
! Dus dan is het een kwestie van wat klussen (muren boven moeten nog gespoten worden, vloerbedekking moet erin gelegd worden op de slaapkamer & overloop en zelf het kliklaminaat in de andere kamers leggen)...
Spannend hoor!
Wist je t al? Anne_87 schreef:hee Thirz: vanaf 8 januari weer WIDMWist je t al?
Welke deelnemers waren er ook alweer?! Wordt vast weer spannend...en raadselachtig
(kijken of ik de mol nu wel herken!) 

)