manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:26

Fijn Kim dat het beter gaat met Febe! Hoop dat de verkoudheid meevalt... vind eht altijd zo sneu bij die kleintjes!
Wel leuk dat je zelf weer een beetje kunt rijden nu... ze zeggen niet voor niets dat je 9 maanden zwanger bent en 9 maanden moet ontzwangeren, haha!

Ahhh Thirz, die foto's zijn echt te schattig voor woorden! Ik kan echt niet wachten tot mn huis klaar is en frans en ik ook zo'n lief klein pluisje uit kunnen gaan zoeken.

Fijn Bianz dat Orson zn benen helemaal goed zijn! Toch wel een geruststelling!

Ik heb het ook echt super druk deze week, ben zondag en gisteren op cursus geweest en heb t deze week echt superdruk, gelukkig wordt het volgende week wel wat rustiger!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:27

oh wat een dotje is siep toch....en dat ie t ook zomaar goedvind dat Bloem bovenop m gaat liggen....(stiekem is Siep helemaal gek van SM.... pas maar op Thirz....hahaha...)

Bianz, idd fijn dat Annemarie niks geks heeft kunnen vinden...hopelijk gaat het rijden nu weer beter zonder struikelen...is wel zo fijn!

Vandaag weer les gehad...Jade was gister zo vervelend dat ik t tijd vond voor een extra lesje...nou ze deed het keurig, pakt het goed op allemaal....ben echt trots op mijn gekke ponybeest hahaha....over een week of 3 weer foto's Anne??????
morgen gaat judith weer een keertje op Jade rijden...hoop dat ze naar buiten kan...dus Bianz, ik duim heeeel hard dat je cv mannen op tijd komen en snel weer weg zijn, zodat jullie nog lekker een buitenritje kunnen maken....(helemaal geen eigenbelang hoor dit...ik doe dit uit naam van mijn paard hahahaha...)

Kims, lekker getreind vandaag....? zeker als we onderweg gezellig kunnen msnen....echt handig dat dat zomaar via je mobiel kan... Al met Cis gebeld over het feestje....je maakte me wel echt nieuwschierig vanmiddag met al je vage hints......laat maar snel weten wat de bedoeling is....

Bar, waarom heb je op zondag cursus????? vind ik echt een rare dag....

Nel, heb je t nog steeds naar je zin bij de pagter?

Cis, waar ben je???

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:29

Ja het is echt irritant... ik doe die cursus in belgië en daar is het heel normaal om op zondag cursus te volgen.
Moet een aantal keer zaterdag-zondag en maandag en een aantal keer op zondag en maandag... maar het is echt super irritant, want je bent gelijk je hele ritme kwijt!

Fijn dat Jade het zo goed doet met lessen! Jullie zijn echt hard vooruit gegaan!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:37

oh die rare belgen weer hahaha....had het kunnen weten.... als ik cursus heb ben ik ook altijd helemaal uit mn ritme, omdat dat meestal smiddags begint, tot 9 uur ofzo...echt geen tijd...zeker als je dan de volgende dag gewoon moet werken...gelukkig krijg ik wel al mijn tijd die ik in die cursussen stop uitbetaald, dus dat is mooi meegenomen....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:40

Ja deze cursus is dus van 9.00 tot 18.00, dus eer dat ik thuis ben is het dan alweer half acht ofzo! Kortom, je hebt echt geen dag meer over dan en ik ben ook steeds hardstikke moe, maarja, het is voor een goed doel zullen we maar denken!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:13

Hoi,
Thirz, wat een schattige foto's!

Bianz, super dat de foto's goed zijn!

Kims weer lekker aan t rijden op Nous, fijn dat het goed gaat met Febe!

Ik heb het nog steeds super naar mn zin bij de pagter!
Vooral als het slecht weer of heel koud weer is dan is het heerlijk om lekker binnen te rijden en ben al helemaal gewend aan de spiegels... haha.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:14

Kims schreef:
Echt een topuitvinding, internet op je mobiel! Met een programmatje kan ik nu mijn mobiel aansluiten op mijn laptop waardoor ik nu in de trein op internet zit Haha! en het is nog best snel ook!

Maar je hebt wel de meest vreemde gesprekken over je medepassagiers op msn (kale mannen die lief naar dr lachen en mensen die willen meelezen) Clown Huilen van het lachen

Rustig hier trouwens...
Gaan jullie nog allemaal sinterklaas vieren? Ik vier het morgen, er ligt nu een lekkere chocotaart in de oven die ik meeneem Vingers aflikken En dan op naar de kerst (en kerstnacht Haha! )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 21:39

Ik heb gister Sinterklaas gevierd met vriendinnen van school. Enorme lol gehad Huilen van het lachen We hebben gedobbelt om de kado's en we hadden aan t einde van t spel (uur gedobbelt Tong uitsteken) allemaal hoofdpijn van t druk maken Clown hahaha zeker t laatste kwartier een hoop paniek en stress als we nie bij t goede kado stonden Vork Dus ik heb vandaag met mn nieuwe memo-magneet-koe en mn sier-beer gesjouwd Haha!
Vandaag naar opdrachtgever geweest en naar een presentatie van een onderzoekster over ons onderwerp die naar t revalidatiecentrum kwam geluisterd. Dus was 7 uur thuis Lachen

Ben je vrij met kerstnacht Thirz? Hyper! Leuk! Niet weer ziek worden dan hè Tong uitsteken
Oeh jummmm chocolade taart! *moet er nu alleen nie helemaal aan denken; iets te veel zoetigheid op al Schijnheilig

En fijn dat Annemarie even naar Orson heeft gekeken en niets geks heeft kunnen vinden! Geruststelling!
Was al weer helemaal vergeten dat je dat onderwerp voor t onderzoek wilde joh! Nu je t zei, borrelde er idd iets van herkenning op. Weet je dus prima wat t is Tong uitsteken haha

Citaat:
Vandaag weer les gehad...Jade was gister zo vervelend dat ik t tijd vond voor een extra lesje...nou ze deed het keurig, pakt het goed op allemaal....ben echt trots op mijn gekke ponybeest hahaha....over een week of 3 weer foto's Anne??????

Uh... Ik ben even héél stressie met mn eindverslag, presentatie op t revalidatiecentrum, eindpresentatie, lessen voorbereiden, mn extra project over ZMLK scholen én dan hoor ik eigenlijk ook nog portfolio producten te maken (maar 10, dus valt mee Clown ) en te beginnen met t leren voor mn kennistoets Tong uitsteken Dus.. over een week of 3 kan ik nie beloven hoor Mariek, maar k wil zeker nog wel een keer foto's komen maken Haha! Ben zelf ook erg benieuwd naar de vooruitgang! Maar dat wordt eerder over 6/7 weken dan.

Oh! internet in de trein! Handig! Kan je mooi gezellie wat kletsen op msn (in de trein heb je mooi tijd voor jezelf) en wat aan school doen natuurlijk Tong uitsteken
Whahaha, en t was vast heel boeiend wat je aan t doen was op t internet? Oh meekijkers zijn soms zo irri hè! Met boeken die je aan t lezen bent, heb je dat ook regelmatig! iig ik wel, en als je pech hebt gaan ze dan ook nog eens vragen wat je aan t lezen bent.. Wég leer-half uurtje. Wij hadden vanmorgen een jongen die errug uitgebreid over zn ex-vriendje en de bijbehorende SOA moest babbelen aan de telefoon. Tsja, heel zuur natuurlijk, maar om dat nou perse in de trein in een bijna volle Breda coupe te moeten bespreken?

Ik ga lekker bankhangen en hopen dat er nu een goede (dus wel foute) postar uitgestemd wordt!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:31

egopost (zal later op jullie berichtjes reageren):

Ik heb vandaag voor het eerst weer les gehad! Haha!
Het viel best wel een beetje tegen. Mijn basis is helemaal aan banden gelegd haha, ik kan weer van voor af aan beginnen! Ik heb nu de beginselen van de nieuwe basis geleerd. Het is heel anders, maar wel leuk om te zien wat het met Nous doet! Die doet het er namelijk super op (bij Thirz dan Schijnheilig aan mij moet ze nog even wennen Knipoog ).

Ik was nog bijna te laat ook voor de les. Ik had oppas geregeld maar die moest uit Breskens komen. En de tunnelbuis bleek afgesloten waardoor ze 3 kwartier vertraging had. Dan is het zo'n gehaast en dat is best rot. En na afloop moest ik ook weer snel naar huis omdat de oppas ook weer naar huis moest haha. Dan is het best even lastig combineren, paard met kind!
Arme Thirz, moest zij de stal voor me uitmesten. Hihi, volgende keer doe ik het weer hoor Thirz! Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:37

Nou Kims, komt echt wel goed hoor! Gewoon lekker lessen en trainen Knipoog Bij mij ging het ook echt niet vanaf het begin al goed hoor! Vervelend dat die oppas niet goed liep, neem volgende x Febe gewoon mee joh!
Anne een leuk feestje gehad Ja Altijd leuk met dat dobbelen erbij, gegarandeerd hilariteit Clown En ja; ben met kerstnacht vrij Go jij! Go jij! dus wil dit jaar zeker (griepvrij!) genieten van het stappen! Kan jij ook wel tussen al je schoolopdrachten door?

Siep loopt hier rond op het toetsenbord, hij wil vast de groetjes aan jullie doen Huilen van het lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 21:03

hahaha, ik vind dat ik de kerstdagen iig wel vrij mag nemen Tong uitsteken (+ oud en nieuw) De andere dagen wil ik best bikkelen, maar die feestdagen houd ik wat vrij. Ga niet mn hele vakantie hele dagen tikken en werken. Lol hebben is ook érrug belangrijk voor de bevordering van de kwaliteit van je schoolwerk! Haha! Dus dat moet lukken Knipoog

*zwaait terug naar Siep*
Doei! Groetjes terug!

Das balen van je oppas Kim! Al die stress voordat je kunt gaan paardrijden en daar omheen de drukke planning! Vervelend! Dan is t rijden ook minder ontspannend dan je zou willen lijkt mij. Je gaat dan toch wat op de tijd letten, omdat je weet dat je snel terug moet? Of kan je dat makkelijk los laten? Maar wel lekker gereden en op naar de volgende lessen?
En joh Kim komt helemaal goed! Weer lekker gaan lessen, weer lekker naar Nous en dan zal Nous t ook bij jou wel zo goed gaan doen hoor Haha!

Hoe zit t trouwens met jullie feest Cis en Kim?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:46

Nou heb wedstrijd gereden, eerste keer 20x60, wat een eind zeg! Was best moe na mn proef....
Maar jury was echt te streng, mensen die slechter reden dan mij eindigden wel boven mij. Mn middengalop ging echt super, kreeg ik 4x een 5 voor... en voor mn beide middendraffen ook 2x een 5... zucht! Het was wel duidelijk dat hij liever geen hafjes ziet... want slecht reed ik echt niet! En khad maar 188 punten, echt frustrerend... maarja selectie wedstrijd, had t kunnen weten... was iig niet laatste!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 23:39

Hoi hoi,

leuk dat je les hebt gehad kims!
Succes ermee!!!

Bianz, hoe ging jou les?

Bar, jammer van je wedstrijd, ik was vanmorgen op stal en hoorde van andere pensionklanten die vandaag op wedstrijd waren geweest dat hun ook geen hoge punten hadden.
Die baalde ook al.
Volgende keer beter! Knipoog

op advies van Carolien gaan Gerlien en ik even niet rijden op Voice, we laten volgende week de dierenarts nog even komen.
Maar ze hoest al sinds vorige week zaterdag, dus al ruim een week en het wordt alleen maar erger.
Ze is wel fit, maar het wordt er niet beter op.
We hebben heel de week al een beetje gesukkeld met r, maar t wil niet helpen.
Dus een week of langer rust en even advies afwachten van de dierenarts.

Daniël is gister overvallen met heel veel cadeautjes, die heeft voorlopig weer genoeg speelgoed, morgen krijgt ie bij mijn ouders nog meer.
Maar natuurlijk is sinterklaas vieren wel altijd heel erg gezellig!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 18:50

Haai!
Hier ook weer eens een berichtje van mij, loop een beetje achter Knipoog
Super hoor Kims, dat je het lessen zo weer op pakt. Voor ons was het in het begin (en soms nog steeds niet haha) eenvoudig, maar met de lessen van Carolien gaan wij ook elke keer weer voor uit! Komt helemaal goed dus Lachen
Bar, erg jammer dat Shaar slechter wordt beoordeeld omdat ze een Haf is! Vervelend die jurysport. Volgende keer weer beter!
Nel, tof dat Daniël helemaal bedolven wordt onder het speelgoed: daar is het Sinterklaas voor! Heb je foto's van z'n blije koppie? Ik begreep gisteren tijdens de les toen je belde al zoiets van Carolien dat Voice zo aan het hoesten is! Hopen dat de DA een simpele oplossing heeft voor het probleem: misschien is ze simpelweg wat verkouden?
Thirz, viel de chocoladetaart in goede aarde? Leuke cadeautjes mee naar huis genomen van de Sint?
Haha Anne mag met kerst vrij, da's wel heel gul van jezelf hihi Lachen Veel plezier alvast met kerstnacht stappen: ik vier op afstand wel gezellig mee in de sneeuw!
Cis en Kim, is er al nieuws over jullie feestje, welke datum mogen we vrijhouden?
Ik heb vanmiddag gezellig met kerstliedjes én warme chocomel de kerstboom opgezet, versierd en kerstverlichting opgehangen Lachen Helemaal gezellig nu in mijn huisje, heerlijk! Wel een beetje vroeg, maar dan kan ik er iig nog 2 weekjes van genieten voor ik weg ben!
Vanochtend nog op buitenrit geweest met Thirz en Nous; Orson was echt superstout! Die was zo happy dat hij naar buiten mocht (het was ook nog maar 2 en 4 dagen geleden, ik bedoel maar) dat hij stuiterend in galop over de Wielemakersbaan ging! Wat zijn die beesten soms toch maf he! Gisteren deed hij het echt super in de les en was echt afgemat van de oefeningen, vandaag weer vol energie!
Nou, ik ga me eens naar mijn ouders begeven, zie dat het alweer laat is!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 16:00

Fijn dat jij ook met kerstnacht ook vrij kan nemen Anne Tong uitsteken
Wat vervelend dat Voice zo hoest zeg, heb je zelf enig idee over een oorzaak? Is de DA al geweest? Beterschap met dr! En leuk dat Daniel zo genoten heeft bij de Sint Lachen Ik had zaterdag een sint-feestje en toen kwam ineens heel onverwachts de Sint op bezoek, we schrokken ons een hoedje Clown
Bar; ook al geen winstpunt, toch fijn dat je zelf een goed gevoel over je proef had Ja Zeker wel een end in zo'n grote bak!
Gister met mooi weer..en een gaar hoofd van t stappen lekker op buitenrit. Die Orson gaf maar niet toe, die arme armen van Bianz! Misschien issie vandaag wat meegaander Bianz en woensdag gaan we gewoon in de herkansing, hopen dat we dan ook zulk weer hebben!

Vond t vandaag maar koud! Heb Nous lekker onder t rijden met lange teugel in verlichte zit uit laten razen. Vond ze heerlijk Pling Ze was er echt aan toe volgens mij en daarna liep ze echt fijn!
Net met Siep naar DA geweest voor 2e enting. Had Bloem meegenomen voor gezelschap en Siep vond t allemaal wel gezellig; zat gewoon te spinnen op de behandeltafel Clown

En nu ga ik een kerstboom kopen Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 16:10

heej,

Cis en ik hebben besloten om het feestje nog eventjes uit te stellen! Cis heeft het op 't moment heel erg druk en ik heb (behalve in de kerstvakantie dan) zelf ook geen tijd genoeg om alles te regelen. En we willen er graag een leuk feest van maken Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:15

Owh ok... dan ga ik de 20e misschien wel wedstrijd rijden! Goed dat je het zegt Kim!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 09:48

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 12:48

Hè balen zo'n jury die dan niet van Hafjes houdt... Hopen dat t de 20ste een andere jury is!

Whahaha foei Thirz, schrikken van de Sint. Slecht geweten? Knipoog haha Wel leuk dat hij ineens onverwachts langs kwam!
Gekke Siep Tong uitsteken Ow leuk een dierenarts Huilen van het lachen Die van ons bibbert altijd van die tafel af Ach gut De held.. Vond Bloem t ook niet vervelend?

Ja kan nie hè Bianz. Ik bedoel 2 en 4 dagen geleden dat Orson op buitenrit is geweest! Bloos! Mishandelaar! Kan nie hoor! Logisch dat hij dan stout doet!
Vork Gekke Osron. Je armen hebben t wel overleefd?

Jammer dat t feest wordt uitgesteld! Had wel weer zin in een leuk feest! Haha! Nou we horen wel wanneer t feestje dan is! Ons niet té lang laten wachten hoor! Pling Ben nu wel erg nieuwsgierig!

Zeg Bar, hebben we nie binnenkort een Housewarming bij jou? Tong uitsteken Haha.
Eigenlijke vraag is gewoon: hoe is t met jullie huisje? Al een end af? Al heel wat spulletjes voor t nieuwe huis verzameld?

En sorry dat ik gister niets liet weten hoor Kim! Stapte boven uit de kelder (daar is de mediatheek) en ineens 2 smsjes dat je gebeld had Vork Heel handig dus! En wist je al dat de dienstregeling veranderde? Shocking veranderingen hoor vanaf 14 december! De stoptrein vanaf hier vertrekt voortaan om .18 ipv m .19! Bloos! En de intercity vanaf R'dam naar hier om .33!
Zijn geen enorme veranderingen, maar zo'n minuut eerder kan wel net t verschil tussen wel en niet halen betekenen Tong uitsteken Helaas nog steeds de internationale trein die rijdt trouwens.. Dacht dat die nou onderhand wel via Breda ging Scheve mond Niet dus!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 09-12-08 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 12:52

We krijgen 18 december de sleutel Haha!! Dus dan is het een kwestie van wat klussen (muren boven moeten nog gespoten worden, vloerbedekking moet erin gelegd worden op de slaapkamer & overloop en zelf het kliklaminaat in de andere kamers leggen)...
We hebben idd al een hoop spullen verzameld, het begint echt al op te schieten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 13:12

18 december al! Das snel! Hyper! Spannend hoor!
hebben jullie al een datum dat jullie erin willen zitten?
Ons op de hoogte houden met foto's enzo hè! Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:20

Nee we hebben niet echt een datum geprikt wanneer we erin willen gaan. Met de kerst en oud&nieuw is het nogal lastig om sommige dingen te regelen en we willen er pas in gaan als alles echt klaar is, anders dan blijf je in de zooi zitten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 12:44

Ja is ook zo! En je hebt alle tijd toch? Zou dan idd niet moeilijk gaan doen met de feestdagen of met het wonen in een nog on-af huis.

hee Thirz: vanaf 8 januari weer WIDM Haha! Wist je t al?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 14:15

Anne_87 schreef:
hee Thirz: vanaf 8 januari weer WIDM Haha! Wist je t al?

Jeej, leuk leuk leuk Go jij! Go jij! Welke deelnemers waren er ook alweer?! Wordt vast weer spannend...en raadselachtig Clown (kijken of ik de mol nu wel herken!)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:19

Shaar aan het werk vandaag Lachen
Afbeelding

Beetje doorvragen naar rechts, ze hield een beetje vast
Afbeelding

Netjes verzameld draven
Afbeelding

Shaar vond dat er bakkabouters in de hoek zaten
Afbeelding

Nog wat ronder maken