xDaantjxx schreef:Leuke foto Kim! Lekker vrolijk en spontaan!
Linn, rijden er meer mensen op Tango? Misschien dat hij het deed en mensen niet corrigeerden?
Jeetje wat naar Simoon! 2 achter elkaar bah!
Okee ik ben even flink woest geweest. Kreeg een berichtje van de eigenaar van die tinker. Ja we kunnen beter er mee stoppen want ik heb het idee dat je geen verstand van paarden hebt, zoals verwacht... Alleen omdat ik even de staart en misschien manen wou wassen? Kom op zeg!
Ja er rijden andere op Tango, het is helaas een manegepaard. En dan zou het dus kunnen kloppen ja dat die gewoon minder goed gereden wordt, erg jammer. Maarja dat is het nadeel van een manege.
En dat is idd wel een naar berichtje zeg! Ik zal dr even opbellen en om verduidelijking vragen? En jij moet even bedenken of je met zo'n eigenaar in zee wil gaan..
Ik ben toen ook gestopt met mijn 2 verzorgpaarden omdat ik 1x niet wilde gaan vanwege de vele sneeuw toen en toen werd ik meteen als onwijs onbetrouwbaar neergezet, nou AJUU dan dan hoeft het van mij ook niet meer. Ze zeiden ook tegen me: ik had het al verwacht....nou en bedankt hea! Sommige mensen zijn gewoon heel zielig.