Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Romana01 schreef:Ik vond grava echt niks...ze zat niet lekker..
Maar goed, smaken verschillen. Ik heb twee jaar lang Astor iedere week gereden en toen stapte ik over naar Grava omdat zij mij meer uitdaging bood met springen (had les van Frans samen met Kirsten, Iris en Resy enzo).
Penny he haha, ik hield echt van haar. Net zoals van Parade
.
Ik heb me rot gelachen.
.

.
Mijn gebruikersnaam laat dat ook even zien.
xDeena_ schreef:Astor en Roxanne staan er nog ja![]()
Het is toch erg, een vriendin van me, DaiskeLover, rijd dus bij RSVA. Ik ken al die paardennamen en zij niet, komt ze naar me toe met de lijst, en vraagt ze: Deena, wie is worlino?
Dus toen ging ik dr uitleggen wie dat was, en dat terwijl ze die week daarvoor op worlino had gereden
DaiskeLover schreef:xDeena_ schreef:Astor en Roxanne staan er nog ja![]()
Het is toch erg, een vriendin van me, DaiskeLover, rijd dus bij RSVA. Ik ken al die paardennamen en zij niet, komt ze naar me toe met de lijst, en vraagt ze: Deena, wie is worlino?
Dus toen ging ik dr uitleggen wie dat was, en dat terwijl ze die week daarvoor op worlino had gereden
Dat is niet waar toen had ik nog nooit op wording gereden, en sorry hoor dat ik niet goed ben in paarde en paarde namen te onthouden!
dat heeft ie nog nooit gezien dus dat vond ie heeeeel spannend. maar ik kreeg mooi de tijd om daar een aantal keer langs te rijden.
Ik had het gevoel dat het iets gehaast was tijdens de proef, maar hij was goed vlot, niet mega hard ofzo. Maar heb een fijne proef gereden, heb met alles nagedacht en voor bereid zoals we geoefend hebben. Dus ik ben heel tevreden hoe het ging
me knappe kind! over 2 weken 2 proeven in apeldoorn, dus gaan we weer ff verder oefenen 
.
haha
de stoelen zijn te laag voor spriet..