Ik heb ook weer een chilldag vandaag! Ga even me leraar mailen wat ik woensdag voor les heb want volgens mij is het nog niet zeker dat we dan les hebben.... En ik ga niet alleen voor donderdag 3 uurtjes trainen dieren naar Leeuwarden... Dus nog even zien.
Ja Raf is het wildkleurige konijntje... hij heeft last van urinebrand.. dus waarschijnlijk blaasontsteking of E.Cunniculi (we gaan maar voor het eerste!) hij huppelt nog vrolijk rond doet niet echt ziek aan... maar achterpoten etc. zijn wel nat van de urine.
Nou... DA dacht dat hij incontinent was... dus wel urinebrand maar geen echte vervelende oorzaak... hij had veel zieker moeten eruit zien als hij iets anders had ... wel een zalfje om 'brand' beetje tegen te gaan... en hopen dat hij erover heen groeit.
Nee, hij oogt helemaal niet ziek... eet goed, poept goed, zit goed in het haar en huppelt vrolijk rond. Alleen dus dat hij steeds natte poten en kont had... en dat is dus niet handig.. ik hoop dat hij erover heen groeit anders wordt het gedoe in de zomer om het schoon te houden tegen de maden.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-11 14:21
Ja en in de winter lijkt me dat ook niet echt lekker als het vriest.. Nouja hopen dat het snel over gaat.