wachten totdat ik wegmag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! 
Kirsten_S schreef:Och meine Arieeee!![]()
! Wat is dat nou, nu ookal arie ingepakt
! Hij heb wel een vriendin hhahah, maar nu ben jij ze nieuwe vriend
. Hij wou je zeker kennen, daarom deed hij alsof hij je al kende ahaaa haha!
!
!! 

Kirsten_S schreef:eljaaaaaaa! Wat is dat nou, nu ookal arie ingepakt
Elja schreef:Kirsten_S schreef:eljaaaaaaa! Wat is dat nou, nu ookal arie ingepakt
Hahah :p echt wel een leuke kerel maar kon heel goed merken dat hij een groot ego heb.
Denk ergens ook wel, hoe christelijk hij ook is, dat hij niet altijd trouw is.
Maaarem kirs meisje. Veel plezier vandaag! Ben je vanavond ook in anno?
Ik ga nu naar m'n boefje
!
!
Ben heel erg benieuwd! 
hij verandert zo erg nu hé! hij groeit de lucht in, heeft veel meer body gekregen! Als je dan verschil met eerdere foto's dat ie echt nog zo'n pup was en dan hoe die er nu uit ziet, zo'n verschil!
echt super gaaf!!
m'n hoofdstel heb ik voor iets van 25 euro bij Divoza gekocht, tis van het merk Pagony
die gaat ik bewaren hehe 
en toen ben ik 'm naar huis gepeerd en in een heeeeeeell heeetttt bad gesprongen
en daar een half uur ingelegen ( toen was ik eindelijk warm.. ) kwam er zo rood als een kreeft uit
maar nu ben ik weer lekker warm 

,
Kirsten_S schreef:alloo! Effe korte update, ben effe aan het bijkomen van de rit.
Ging niet heel makkelijk, hij was ontzettend sterk en heet. Erger dan de springwedstrijd die in januari. Voor de rest ging het wel goed, soms met wat weigeringen voordat die ging. ben wel gevallen in de oxer, gelukkig nog met inspringen. Was mijn eigen schuld, hij knoerdhard en ik naar de hindernis kijkende, en toen lag ik daar. Ben een beetje beurs nu.
Ringo vond het wel leuk, helemaal weggezweet. Filmpjes en foto's komen later, maar verwacht er niet veel van want ik heb zo veel moeten doen om hem uberhaupt iets langzamer te krijgen dus het ziet r niet springtechnisch uit haha
nooooor, die foto's!!! KWIJL!