Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:heb de laatste spullen en taarten in het begin van de middag naar de manege gebracht en gelukkig maar want Rowan heeft vanmorgen met de voetbalwedstrijd een flinke trap tegen zijn hoofd gehad en heeft er uiteindelijk een hersenschudding (hoop licht) aan over gehouden.
Moet hem vannacht om de 2 uur wekken (daar gaat ook mijn nachtrust), dus mag meneer lekker naast mama in bed, scheelt mij ook een loopje.
Weet ook nog niet of we morgen naar mijn ouders kunnen, heb in iedergeval geregeld dat mijn vaders zijn medicijnen door mijn broer(tje) worden meegenomen. Voor het geval wij toch niet gaan (als het aan Rowan ligt gaan we wel)

winnitou schreef:vannacht is het goed gegaan, hij riep zijn naam leeftijd en geboortedatum al als ik hem wakker maakte. haha mama gebroken en kind al om kwartover zeven klaarwakker. Hij had nog wel last van duizeligheid, zijn wel naar mijn ouders gegaan op verzoek van Rowan en nu ligt meneertje uitgeteld op zijn nieuwe zitzak naar DE wedstrijd te kijken
_sandra schreef:winnitou schreef:Wauw wat een bedrag hebben jullie opgehaald.... was het druk geweest?
ben heel benieuwd naar jullie verslag
zal ik hem dan even geven?!!!
de dag was helemaal top, mensen die gekomen zijn waren allemaal heel gul met het kopen van loten! 1100 euro opgehaald. was niet enorm druk geweest, dus het bedrag viel mij ontzettend mee. houdt in dat de mensen die er waren enorm in hun buidel hebben getast! top top top! was natuurlijkmoederdag, prachtig weer en veel mannen zaten al vroeg klaar achter de buis voor de voetbal, dus de opkomst was iets minder als we gedacht hadden. maar des al niet te min, een enorm leuke dag! lekker muziekie aan, goede sfeer, en veel lol gehad. was zeker de moeite waard om zo met een goed doel bezig te zijn. wil ook alle vrijwilligers die hebben geholpen, zowel met organiseren als prijzen verzamelen, taarten bakken, sierraden maken, etc. ontzettend bedanken. ank, je taartjes waren heerlijk! we hebben ook weer veel geleerd, over hoe je het beste een tombola moet houden,
erg veel prijzen overgehouden, dus moet snel maar weer een goed doel bedacht worden!!! ook wil ik nog even zeggen dat ik het top vind dat conny en diana de manege ter beschikking hebben gesteld! brenda, san kat, demi, en brenda, thanx voor de afsluiting met een gave spring demo!!! ook amber en donna, en hanna, super hoor jullie voltische show! sproetje kan zo bij het circus!!!! erna, en rona, fijn voor jullie onverwachte hulp! erik, coen, roan indy, bonita,maiara angela, meiden van de manege, thanx voor de hulp bij muziek,kantine, spelletjes, rommelmarkt, tombola, pony rijden! ja en dan natuurlijk petra inge johanna moniek manon cindy sannie jullie zijn de beste!!!! zonder jullie had ik het nooit gered!!! en dan de schminkers evelien, miranda en brigitte , ik zag prachtige gezichtjes rond lopen!!!! hahahaha, is geen verslag geworden maar meer een eerbetoon aan jullie allen! thanx thanx thanx!!!! op naar de volgende aktie!!!! en bedankt voor iedereen die ik nu even vergeet!!!!!
_sandra schreef:winnitou schreef:Wauw wat een bedrag hebben jullie opgehaald.... was het druk geweest?
ben heel benieuwd naar jullie verslag
zal ik hem dan even geven?!!!
de dag was helemaal top, mensen die gekomen zijn waren allemaal heel gul met het kopen van loten! 1100 euro opgehaald. was niet enorm druk geweest, dus het bedrag viel mij ontzettend mee. houdt in dat de mensen die er waren enorm in hun buidel hebben getast! top top top! was natuurlijkmoederdag, prachtig weer en veel mannen zaten al vroeg klaar achter de buis voor de voetbal, dus de opkomst was iets minder als we gedacht hadden. maar des al niet te min, een enorm leuke dag! lekker muziekie aan, goede sfeer, en veel lol gehad. was zeker de moeite waard om zo met een goed doel bezig te zijn. wil ook alle vrijwilligers die hebben geholpen, zowel met organiseren als prijzen verzamelen, taarten bakken, sierraden maken, etc. ontzettend bedanken. ank, je taartjes waren heerlijk! we hebben ook weer veel geleerd, over hoe je het beste een tombola moet houden,
erg veel prijzen overgehouden, dus moet snel maar weer een goed doel bedacht worden!!! ook wil ik nog even zeggen dat ik het top vind dat conny en diana de manege ter beschikking hebben gesteld! brenda, san kat, demi, en brenda, thanx voor de afsluiting met een gave spring demo!!! ook amber en donna, en hanna, super hoor jullie voltische show! sproetje kan zo bij het circus!!!! erna, en rona, fijn voor jullie onverwachte hulp! erik, coen, roan indy, bonita,maiara angela, meiden van de manege, thanx voor de hulp bij muziek,kantine, spelletjes, rommelmarkt, tombola, pony rijden! ja en dan natuurlijk petra inge johanna moniek manon cindy sannie jullie zijn de beste!!!! zonder jullie had ik het nooit gered!!! en dan de schminkers evelien, miranda en brigitte , ik zag prachtige gezichtjes rond lopen!!!! hahahaha, is geen verslag geworden maar meer een eerbetoon aan jullie allen! thanx thanx thanx!!!! op naar de volgende aktie!!!! en bedankt voor iedereen die ik nu even vergeet!!!!!
), want dat is alleen maar weer goed voor het gras (en de plantjes). En daar zijn de paarden weer erg blij mee!
Shenavallie schreef:Wat een regen vandaag, zeg! Heb op het laatste anderhalf uur na de hele dag met m'n regenkleding op de Dam gestaan, ha ha! Maar ben ergens ook wel weer blij met de regen (alleen vandaag hoor, morgen moet het weer droog zijn), want dat is alleen maar weer goed voor het gras (en de plantjes). En daar zijn de paarden weer erg blij mee!

Shenavallie schreef:xan schreef:Ik ga mijn bed opzoeken.
Morgenochtend weer werken, bleh heb geen zin.
Nu al geen zin (meer) om te werken? Gauw een andere baan zoeken!

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Rowan werd vanmorgen toch wakker met hoofdpijn. Houd hem vandaag toch maar thuis van school. Daar gaat mijn planning.........
Hmmm...wel verstandig. Beterschap voor je mannetje
) jaar weer op Nederlandse bodem.
)