Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 14:02

was gisteren erg gezellig hoor.
heb uiteindelijk mn moederdag kodo's gehad. ik stink vast vaak haha.
in een van de bodycreme's zit glitertjes zag ik gisteren. dus als ik erg bling. ben dan wel in het donker te zien. haha.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 14:03

manon heeft jouw zoon die tollen mee??
heB er nog een arena bij.
vliegen ze niet je hele huis door.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 14:03

hup hup nu weer aan het werk.
laters

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:29

ik heb me vandaag ook ff nutig gemaakt heb bij mijn moeder de klok en wat foto s opgehangen en 3 plafonieres

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:29

of hoe je het schrijft

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 18:32

winnitou schreef:
heb de laatste spullen en taarten in het begin van de middag naar de manege gebracht en gelukkig maar want Rowan heeft vanmorgen met de voetbalwedstrijd een flinke trap tegen zijn hoofd gehad en heeft er uiteindelijk een hersenschudding (hoop licht) aan over gehouden.
Moet hem vannacht om de 2 uur wekken (daar gaat ook mijn nachtrust), dus mag meneer lekker naast mama in bed, scheelt mij ook een loopje.
Weet ook nog niet of we morgen naar mijn ouders kunnen, heb in iedergeval geregeld dat mijn vaders zijn medicijnen door mijn broer(tje) worden meegenomen. Voor het geval wij toch niet gaan (als het aan Rowan ligt gaan we wel)

He jaggie, hoe gaat het nu met hem? :*

Je taarten waren weer prachtig.......en lekkerrrrrr

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 18:35

winnitou schreef:
vannacht is het goed gegaan, hij riep zijn naam leeftijd en geboortedatum al als ik hem wakker maakte. haha mama gebroken en kind al om kwartover zeven klaarwakker. Hij had nog wel last van duizeligheid, zijn wel naar mijn ouders gegaan op verzoek van Rowan en nu ligt meneertje uitgeteld op zijn nieuwe zitzak naar DE wedstrijd te kijken

Ah...ik moest eerst even veder lezen :o

Hopelijk gaat de duizeligheid ook snel over.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 18:36

_sandra schreef:
winnitou schreef:
Wauw wat een bedrag hebben jullie opgehaald.... was het druk geweest?
ben heel benieuwd naar jullie verslag

zal ik hem dan even geven?!!!
de dag was helemaal top, mensen die gekomen zijn waren allemaal heel gul met het kopen van loten! 1100 euro opgehaald. was niet enorm druk geweest, dus het bedrag viel mij ontzettend mee. houdt in dat de mensen die er waren enorm in hun buidel hebben getast! top top top! was natuurlijkmoederdag, prachtig weer en veel mannen zaten al vroeg klaar achter de buis voor de voetbal, dus de opkomst was iets minder als we gedacht hadden. maar des al niet te min, een enorm leuke dag! lekker muziekie aan, goede sfeer, en veel lol gehad. was zeker de moeite waard om zo met een goed doel bezig te zijn. wil ook alle vrijwilligers die hebben geholpen, zowel met organiseren als prijzen verzamelen, taarten bakken, sierraden maken, etc. ontzettend bedanken. ank, je taartjes waren heerlijk! we hebben ook weer veel geleerd, over hoe je het beste een tombola moet houden,
erg veel prijzen overgehouden, dus moet snel maar weer een goed doel bedacht worden!!! ook wil ik nog even zeggen dat ik het top vind dat conny en diana de manege ter beschikking hebben gesteld! brenda, san kat, demi, en brenda, thanx voor de afsluiting met een gave spring demo!!! ook amber en donna, en hanna, super hoor jullie voltische show! sproetje kan zo bij het circus!!!! erna, en rona, fijn voor jullie onverwachte hulp! erik, coen, roan indy, bonita,maiara angela, meiden van de manege, thanx voor de hulp bij muziek,kantine, spelletjes, rommelmarkt, tombola, pony rijden! ja en dan natuurlijk petra inge johanna moniek manon cindy sannie jullie zijn de beste!!!! zonder jullie had ik het nooit gered!!! en dan de schminkers evelien, miranda en brigitte , ik zag prachtige gezichtjes rond lopen!!!! hahahaha, is geen verslag geworden maar meer een eerbetoon aan jullie allen! thanx thanx thanx!!!! op naar de volgende aktie!!!! en bedankt voor iedereen die ik nu even vergeet!!!!!

Heel, heel , heel erg graag gedaan hoor. Wij vonden het een zeer geslaagde dag, en erg leuk om te doen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 18:37

winnitou schreef:
Geweldig dat deze dag voor jullie (en het goede doel) zo goed is verlopen).
En een tombola/enveloppen trekken is ook te organiseren tijdens andere gebeurtenissen (zoals wedstrijden) dus als er nog veel spullen over zijn........

Ja, ja...we gaan snel een ander goed doel bedenken.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 19:35

winnitou schreef:
Rowan werd vanmorgen toch wakker met hoofdpijn. Houd hem vandaag toch maar thuis van school. Daar gaat mijn planning.........

Hmmm...wel verstandig. Beterschap voor je mannetje :*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 19:37

Ik ga naar stal, kijken hoe First nu loopt. Wil hem even aan de longeerlijn laten lopen. Morgen hopelijk er weer op.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:18

LIQUITA schreef:
Ik ga naar stal, kijken hoe First nu loopt. Wil hem even aan de longeerlijn laten lopen. Morgen hopelijk er weer op.

hoop dat weer lukt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:44

_sandra schreef:
winnitou schreef:
Wauw wat een bedrag hebben jullie opgehaald.... was het druk geweest?
ben heel benieuwd naar jullie verslag

zal ik hem dan even geven?!!!
de dag was helemaal top, mensen die gekomen zijn waren allemaal heel gul met het kopen van loten! 1100 euro opgehaald. was niet enorm druk geweest, dus het bedrag viel mij ontzettend mee. houdt in dat de mensen die er waren enorm in hun buidel hebben getast! top top top! was natuurlijkmoederdag, prachtig weer en veel mannen zaten al vroeg klaar achter de buis voor de voetbal, dus de opkomst was iets minder als we gedacht hadden. maar des al niet te min, een enorm leuke dag! lekker muziekie aan, goede sfeer, en veel lol gehad. was zeker de moeite waard om zo met een goed doel bezig te zijn. wil ook alle vrijwilligers die hebben geholpen, zowel met organiseren als prijzen verzamelen, taarten bakken, sierraden maken, etc. ontzettend bedanken. ank, je taartjes waren heerlijk! we hebben ook weer veel geleerd, over hoe je het beste een tombola moet houden,
erg veel prijzen overgehouden, dus moet snel maar weer een goed doel bedacht worden!!! ook wil ik nog even zeggen dat ik het top vind dat conny en diana de manege ter beschikking hebben gesteld! brenda, san kat, demi, en brenda, thanx voor de afsluiting met een gave spring demo!!! ook amber en donna, en hanna, super hoor jullie voltische show! sproetje kan zo bij het circus!!!! erna, en rona, fijn voor jullie onverwachte hulp! erik, coen, roan indy, bonita,maiara angela, meiden van de manege, thanx voor de hulp bij muziek,kantine, spelletjes, rommelmarkt, tombola, pony rijden! ja en dan natuurlijk petra inge johanna moniek manon cindy sannie jullie zijn de beste!!!! zonder jullie had ik het nooit gered!!! en dan de schminkers evelien, miranda en brigitte , ik zag prachtige gezichtjes rond lopen!!!! hahahaha, is geen verslag geworden maar meer een eerbetoon aan jullie allen! thanx thanx thanx!!!! op naar de volgende aktie!!!! en bedankt voor iedereen die ik nu even vergeet!!!!!

Wat goed! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:45

_sandra schreef:
???? Heeft Rowan dit weekend een wedstrijd gewonnen?

hahahahaha, nee ik denk dat ie voor twente is![/quote]
Oh, oeps.... tja, wij zijn hier thuis geen van allen voetbalfan, dus dat wist ik niet! :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:46

xan schreef:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Morgenochtend weer werken, bleh heb geen zin.

Nu al geen zin (meer) om te werken? Gauw een andere baan zoeken! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:48

LIQUITA schreef:

Succes, hopelijk is het inderdaad alleen wat spierpijn geweest! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:52

Wat een regen vandaag, zeg! Heb op het laatste anderhalf uur na de hele dag met m'n regenkleding op de Dam gestaan, ha ha! Maar ben ergens ook wel weer blij met de regen (alleen vandaag hoor, morgen moet het weer droog zijn :P ), want dat is alleen maar weer goed voor het gras (en de plantjes). En daar zijn de paarden weer erg blij mee! ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 23:03

Shenavallie schreef:
Wat een regen vandaag, zeg! Heb op het laatste anderhalf uur na de hele dag met m'n regenkleding op de Dam gestaan, ha ha! Maar ben ergens ook wel weer blij met de regen (alleen vandaag hoor, morgen moet het weer droog zijn :P ), want dat is alleen maar weer goed voor het gras (en de plantjes). En daar zijn de paarden weer erg blij mee! ;)

Echt ? Hier in assendelft heeft het amper geregent !

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 23:04

Shenavallie schreef:
xan schreef:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Morgenochtend weer werken, bleh heb geen zin.

Nu al geen zin (meer) om te werken? Gauw een andere baan zoeken! ;)

Helaas de parttime banen liggen niet voor het oprapen, maar het kwam vooral
omdat ik direct na mijn vakantie weer vroeg moest beginnen.
Eigenlijk was het best een leuke ochtend om te werken.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 23:04

hihihi heb ik toch lekker nog ff in de carroussel gereden, op Jaron !

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 23:05

En morgen weer met No aan de gang.
Heb er zin in.
:)

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 00:08

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Rowan werd vanmorgen toch wakker met hoofdpijn. Houd hem vandaag toch maar thuis van school. Daar gaat mijn planning.........

Hmmm...wel verstandig. Beterschap voor je mannetje :*

heb ook besloten om hem dan ook in iedergeval t/m woensdag thuis te houden. en daarna zien we wel weer verder. Hij was vanavond bij de oppas ook uit bed gekomen met hoofdpijn klachten. Hij wil ook geen paracetamol omdat hij het vies vindt. nou in iedergeval houdt hij zich wel rustig als hij hoofdpijn heeft, het liefst wil hij aan het voetballen gaan en of ie mag koppen (maar dan neem ik een zachte bal of een ballon). Neeeeeeee dus, en maar weer uitleggen waarom niet

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 00:10

xan schreef:
hihihi heb ik toch lekker nog ff in de carroussel gereden, op Jaron !

had maar vanaf het begin van de les op hem gereden!!!! tsjonge wat een verschil en een rust voor me zeg toen jij er op zat

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 00:14

Rowan wil morgen niet bij zijn vader slapen, hij wil bij mama blijven. Vind het ook wel verstandig. Had het idee dat ik deze week veel kon gaan doen maar dat heb ik al moeten bij stellen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 05:12

Hackie heeft dr ticket geboekt :D *\o/* *\o/* *\o/*
En komt na 4! (wow wat lang alweer :o ) jaar weer op Nederlandse bodem.
Ben dus van 6 tot 22 september in nederland.
(Krijg nog een bevestiging van de betaling, maar ik hoop ook dat probleemloos gaat, en dan moet ik sparen.... en wachten.... :D )