Ziet er gaaf uit Cer! Ik denk dat Noah mij dat hele parcours laat rennen . Ik ben nog niet 100%, of ik dat ooit zal worden is ook de vraag , maar ik ga gewoon mee op wintersport. Die ga ik niet laten schieten door een stom griepje. Op mijn balkon hoorde ik ook allemaal dingen vallen, zal zo eens kijken wat de schade is .
Nou ik kom net van stal..... Wat een wind zeg...werd gewoon t erf over geblazen!!
Xantha heb ik gereden!! Wat een toppaardje is t ook .... Heb onwijs lekker gereden! Arwen (zo heet dat meisje toch?) was met Abeltje in de bak bezig...ze hadden balkjes neergezet en pionnetjes dus die heb ik mooi even ingepikt... hihi! Xantha vond het leuk en was ook lekker aan het meedenken...
Zit nu nog helemaal met een happy gevoel thuis....als ze t goed doet, loopt ze ook echt gelijk heel erg goed En dat gebeurd de laatste tijd steeds vaker...jullie snappen, mijn dag kan niet meer stuk!
Iedereen die op vakantie gaat: Fijne vakantie!!
Cer, ik denk dat heel veel paarden dat wel leuk vinden om te doen hoor...tsja en de een spring wat makkelijker over de hindernis dan de andere...maar je moet klein beginnen *niet heel letterlijk nemen.....*
Bedankt Marion. Ilvy jij ook een hele fijne vakantie! Hoop dat je snel weer helemaal opknapt!
Zo nog even de laatste spulletjes inpakken en vannacht richting Oostenrijk. Heb er helemaal zin in. Fa heb ik gisteravond al gedag gezegd.
Fijn Esther als het rijden zo goed gaat. Ik heb dat heel erg met pieken en dalen. Op dit moment heb ik zo'n periode dat ik een beetje klaar ben met de bak. Geef mij dan de baan, dijk of het park maar. Maar daar moet het dan wel weer voor zijn. Ach eerst maar op vakantie en dan zien we daarna wel weer verder.
Xantha
Geplaatst: 04-02-11 20:07
Fijne vakantie!!!
Es, jullie gingen allebei goed!!
Ik denk dat Xantha zo'n parkoers ook heel leuk zou vinden. In portugal doen ze aan Working Equitation, ook gaaaaafffff
Ik heb maar in de binnenbak gereden en zelfs daar was het spannend maar het ging op zich wel lekker.
Maar je waait zowat uit je hempie.
Fijn dat Xantha zo goed ging. Tence denkt ook wel maar meestal niet mee!
cassandra84
Geplaatst: 04-02-11 20:49
Iedereen fijne vakantie die gaat. Jullie naar de schnee ik naar de zon hopelijk. Het is wel regentijd op Bali dus regenpak mee. En voor de achterblijvers hopelijk valt het weer mee in NL. Hopelijk gaan de vluchten een beetje op tijd, maar ik heb een taxi Erik brengt me weg en haalt me ook op. Tot over 2 weken ongeveer.
Ik kan jullie nog niet veel info over de clinic geven, het wordt door Evelien georganiseerd voor haar 3e jaars opdracht paardenhouderij. Ik weet wel dat het leuk gaat worden , maar omdat het programma nog niet helemaal vast staat( en de PR bij iemand anders ligt ) doe ik lekker geheimzinnig.
taverno
Geplaatst: 05-02-11 19:39
Dank je voor de info Ruitje,ik ga dan toch maar alvast vrij aanvragen.
Ben erg benieuwd hoe en wat! Maar t zal vast wel weer een leuk dagje worden!
Xantha
Geplaatst: 06-02-11 17:41
Weer een heerlijk lesje gehad. Helaas kan ik niet draven en galoperen omdat ik pijn heb aan mijn litteken Maar het gaat al weer beter! En Esther en Xantha hebben het weer super gedaan, ben echt reuzetrots op die twee!
_Noah
Geplaatst: 06-02-11 17:46
hello!! Een berichtje van de Oostenrijkse kamikaze snowboardsters . We hebben het hier erg naar ons zin en het weer is heerlijk, een lekker zonnetje. We hebben een flinke smakkert gemaakt vanuit de skilift. Ilv bijna tandloos en Lisanne bijna gebroken pols . Gelukkig hebben we veel bescherming en een helm op .S middags wienerschnitzel gegeten en Lies dr vader en moeder een curryworst . Nog geen echte curryworst gespot overigens . Oke we houden het netjes.
Alles goed op stal? Welke datum is nou die clinic, dat kan ik nergens terugvinden .. of heb ik weer verkeerd gelezen . Veel liefs aan onze knollies en de lieve stalgenootjes!!!
Xantha
Geplaatst: 06-02-11 19:48
Wel voorzichtig doen hoor, Ilvy
De clinic is 2 april!
taverno
Geplaatst: 06-02-11 19:57
Veel plezier nog verder hè Ilvy en lisanne en kijk uit.
Je boft maar met Esther Debby. Ik heb toch nog even gereden met Tence,had hem al in de buitenbak los gehad en wilde het erbij laten maar het was zo heerlijk rustig op stal. Had de binnenbak helemaal voor mezelf.
Morgen weer werken na een poosje lekker vrij geweest te zijn.