Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. , maar ik ga gewoon mee op wintersport. Die ga ik niet laten schieten door een stom griepje.
, maar ik ga gewoon mee op wintersport. Die ga ik niet laten schieten door een stom griepje. .
.                                                         

*niet heel letterlijk nemen.....*
 *niet heel letterlijk nemen.....*                                                         

, maar omdat het programma nog niet helemaal vast staat( en de PR bij iemand anders ligt
 , maar omdat het programma nog niet helemaal vast staat( en de PR bij iemand anders ligt  ) doe ik lekker geheimzinnig.
 ) doe ik lekker geheimzinnig.                                                         

. We hebben het hier erg naar ons zin en het weer is heerlijk, een lekker zonnetje. We hebben een flinke smakkert gemaakt vanuit de skilift. Ilv bijna tandloos
 . We hebben het hier erg naar ons zin en het weer is heerlijk, een lekker zonnetje. We hebben een flinke smakkert gemaakt vanuit de skilift. Ilv bijna tandloos  en Lisanne bijna gebroken pols
  en Lisanne bijna gebroken pols  .  Gelukkig hebben we veel bescherming en een helm op
 .  Gelukkig hebben we veel bescherming en een helm op   .S middags wienerschnitzel gegeten en Lies dr vader en moeder een curryworst
 .S middags wienerschnitzel gegeten en Lies dr vader en moeder een curryworst   . Nog geen echte curryworst gespot overigens
 . Nog geen echte curryworst gespot overigens  . Oke we houden het netjes.
 . Oke we houden het netjes.  .
 .