Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Beau heeft net het hele rondje los meegelopen, of liever gezegd... als een gek lopen dollen hahaha
Wat leuk is dat toch. Er ligt best wel al een dik pak sneeuw. Dat word weer wat morgen op de weg en met de treinen. EN MET DE POST.

meelen schreef:Shenavallie schreef:Ik ben nog nooit bij Najib Ammehoela (of hoe hij ook heet) geweest, maar hoor er wel veel positieve berichten over
. Misschien toch eens aan Dennis vragen of hij een voorstelling wil downloaden van Internet, want het maakt me wel nieuwsgierig!
![]()
Wel ben ik erg bekend met Jochem Miyer en daar ga ik in 2010 voor het eerst heen naar een LIVE-voorstelling!!!!Tot nu toe hebben we alleen alle DVD's grijsge..., tja draaien kan zeker niet meer?
Wesley is de grootste fan van Jochem hier in huis en die kan ook heel veel scenes imiteren (echt hilarisch
), maar nu mag hij dus ook mee naar een live-optreden, spannend!!!!
Dan zou ik free fight downloaden, dat vind ik de leukste.
. Ik had me een beetje verslapen, want ik wilde eigenlijk eerder heen...

xan schreef:Da's ff lekker dat het zo rustig was. Had ik dat maar geweten, dan had ik er vanavond niet meer uit gehoeven.
Ik heb nog even gewerkt vanmorgen, dus vanavond nog naar stal en maar weer eens gaan rijden.
Lijkt al weer een eeuwigheid geleden![]()
En jij werk ze voor vanavond.

meelen schreef:Een blondine gaat naar een winkel waar ze gordijnen verkopen.
Ze zegt tegen de verkoper:'Ik wil graag een paar roze gordijnen kopen'.
De verkoper verzekert haar dat hij een grote collectie roze gordijnen heeft en laat haar verschillende patronen zien maar de vrouw kan maar moeilijk kiezen.
Eindelijk kiest ze een mooie kleur roze met bloemen.
De verkoper vraagt haar wat de maat van de gordijnen moet zijn.
De vrouw zegt, ' 30 centimeter '
' 30 centimeter '? vraagt de verkoper, 'dat is erg klein'.
'Voor wat voor raam zijn ze?'
De vrouw zegt, 'Oh, ze zijn niet voor een raam, ze zijn voor mijn computer monitor'.
De verbaasde verkoper antwoordt, 'Maar Mevrouw, computers hebben geen gordijnen'.
'Halloooooooo' zegt de blondine 'ik heb Windows'.![]()
![]()