haha klinkt goed!Jeminee weet niet waar t vandaan kwam vannacht maar moest me toch een potje overgeven! Jek! Me hele avond eten kwam er uit.. Zal wel niet goed gevallen zijn ofzo..
dan heb je toch last van ochtend misselijkheid Voelde me op stal al niet helemaal lekker, maar dacht aspirientje erin en slapen maar werd mooi s nachts wakker en toen moest ik ff rennen haha
houden jullie ff op hahaMaar eh t kwam er ook niet alleen van voren uit zeg maar Voel me nu wel beter gelukkig! Beetje slap, maarja al me eten ligt in t riool en vanmorgen had ik nog weinig trek!
klopt.. heb ook wel wat gegeten. 2 plakken ontbijt koek en een glas yoki. Normaal eet ik een boterham en 1 plak ontbijtkoek.
WAAAAAAAAAAAAAA RIJKIE!!!!!!!WAT SUPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEERRR !! Gefeliciteeeeeeeeeeeeerdd!! Nu ben ik heeeeeeeeeulll snel naar school!!
_Rijkie_ schreef:WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN 9.5 GEHAALD VOOR MN ORUN THEORIE EXAMEN!!!!!!Wauwww een 9,5 !! gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ECHT GOED..
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd Marijke!!!!!!!!!!! Hoop dat de rest ook geslaagd is voor de toets.Jo sterkte!!!
_Rijkie_ schreef:kohtje schreef:Asso! Nu ook zo hoog voor het lesgeven!Dat gaat me niet lukken hoor Dat wordt nog hoger!! Super!