goedemorgen.... heb je wel eens een manke brood uit de oven zien halen.... nee nou geloof me dat wil je ook niet zien... kreeg een hele plaat boven op me kop. me broer is gister geopereert aan zijn amandelen en zijn huig... en nu werk ik dus... ik vraag me af hoeveel subsidie me vader voor ons krijgt haha nou weltruste allemaal... tenminste ik ga weer slapen doeiiiii
Nou.. ik heb nu een goed excuus om niet hard te lopen. Vorige week zaterdag mijn enkel geblesseerd omdat ik mijn kat zo snel mogelijk wou redden en over schutting ben geklommen. Ik ben dus nu kreupel... dus de hardloopschoenen hebben nog vakantie. Wacht gewoon totdat het ook weer beetje lekker weer is en dan ga ik conditie wel weer opbouwen en weer inschrijven voor de 4mijl
Iedere dag ook nog... dat is ook veel. Om de dag is beter, je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. Met 3x in de week gaat je conditie echt het beste vooruit. Zeker als je nu bijna niks aan sport doet
Dat zou ik niet doen hoor Maris Eerst lekker rustig opbouwen, en zoals Eefje al zegt, je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.
Ik heb een keer ergens gelezen (weet dus niet of het waar is ) dat met hardlopen je conditie sneller vooruit gaat, dan je spieren, dus dat je daardoor veel meer kans op blessures hebt.
Ja ach, wij hebben thuis van die dingen staan, dus dan is het wat makkelijker dan dat je naar de sportschool moet. En iedere dag een half uurtje lijkt me niet zo verschrikkelijk erg hoor. Ik wandel voornamelijk