(L) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(L)
Het is nu Zwart-Wit! 
Nee, volgens mij is er niks boeiends gezegt.
weet je ook gelijk hoe laat je moet LieZ_Horses schreef:Jolanda, als je iets hebt gemaakt, gewoon opslaan en ergens uploaden!
josewoos schreef:LieZ_Horses schreef:Jolanda, als je iets hebt gemaakt, gewoon opslaan en ergens uploaden!
Waar is ergens?

LieZ_Horses schreef:LieZ_Horses schreef:Ik ben ouder dan:
Tessa, Suzanne, Mandy, Anneke en Laura. En Jacq?
Donna is ook 15, dus misschien ben ik ook wel ouder als haar.
(ik wordt altijd verbeterd, dus vandaar
)
(Ik vier het nu omdat ik een hekel heb aan verjaardagen, maar wel kadootjes wil
En vandaag is mn broertje jarig en vieren we het samen)
. Is een beetje niet-mannelijk hea

haha
Ik word 10 december 16. Shetjjee__x schreef:Daar heeft Rosa in gekotst...daar hadden we ook wel lol in, net als alle andere attracties.
maar in deze hadden we super veel lol
wij erinoftewel de ' Il gladiatore'
maar nu ga ik echt
SuusKiiss schreef:Shetjjee__x schreef:Daar heeft Rosa in gekotst...daar hadden we ook wel lol in, net als alle andere attracties.
maar in deze hadden we super veel lol
wij erinoftewel de ' Il gladiatore'
maar nu ga ik echt
Daar moet je echt niet vaker dan één keer ingaan.. dan gebeurd dat van Rosa ook bij mij.

op de kermis was ook zoiets (met zo'n octopuss) en daar werd ik wel misselijk, maar deze niet echt..
d0nnaa_dan schreef:Ik wordt 21 juli 16, maar vier vandaag m'n verjaardag voor familie. Ga dus zometeen naar beneden(Ik vier het nu omdat ik een hekel heb aan verjaardagen, maar wel kadootjes wil
En vandaag is mn broertje jarig en vieren we het samen)

Maar heerlijk weer dus! Verder lekker uitgerust en leuke dingen gedaan. Stadjes bezocht, aan het strand gelegen, naar het zwembad geweest, ijsjes gegeten enz. In de grote steden heb je daar dure auto's (ferrari's, porsches, enz) en dure winkels (armani, chanel, DG, en ga zo maar door.) dat wil je niet weten..! Jaa Donna, zelfs een hele grote winkel met ALLEEN maar BURBERRY!! Leuk om te zien allemaal maar de prijzen..
Maar geef mij toch maar een boerderij hoor, ik vind het leuk om het allemaal eens te zien en een dagje er rond te struinen, maar verder..

Gezellig dat je er weer bent!