xan schreef:Ik pas me aan, ik lust allesmeelen schreef:Bleeeeeeeeh tapas. Ik sla een rondje over.
Nou ja het was een voorstel hoor.![]()
Weet jij nog iets anders lekkers ???
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Ik pas me aan, ik lust allesmeelen schreef:Bleeeeeeeeh tapas. Ik sla een rondje over.
Nou ja het was een voorstel hoor.![]()
Weet jij nog iets anders lekkers ???
. 
NoNo had er duidelijk moeite mee, maar na een tijdje ging
hahaha, lekker fris weer met een zonnetje en heel
En toen vond hij het nodig om ff lekker te gaan huppelen
xan schreef:_sandra schreef:
ja, daar hoorde ik nog niet bij. dus opschieten, dan kan ik ook een x mee!!!!!!!!!
Zullen we dat gaan doen na het hele smurfengebeuren ???
Dan hebben we in ieder geval weer een hoop om over te kletsen en te lachen.
En weer vóór het drukke decembergedoe ?????
Iemand een voorstel om ergens te eten ??
Mijn voorstel: die spaanse tapasbar op de hoek van de rozengracht. Daar kun je gezellig eten,
en daarna kunnen we nog wat gaan drinken in het centrum van Zaandam (misschien in de tent van Francis ??)
xan schreef:Ik heb vandaag NoNo aan de longelijn gehad met hulpteugels.
Nou dat was wat voor hem hoor![]()
Chantal had het op lengte vastgemaakt (NoNo liep meteen in de krul, ik vond het maar zielig)
Stappen en draven ging nog netjes, toen in galop aanspringen, nou dat was niet zoals hij het wilde.
Chantal lachte zich een ongelukNoNo had er duidelijk moeite mee, maar na een tijdje ging
ook dat goed.
Ik ga nu maar weer eens het longeerboek van Lambert Haanstra doorlezen.
Ik vond het wel heel leuk om te doen. (Ik hoop dat NoNo daar ook zo over denkt)
Daarna dacht ik lekker aan het handje te gaan uitstappen op de dijk![]()
En daar had NoNo ook zin inhahaha, lekker fris weer met een zonnetje en heel
veel ganzen die herrie maken.En toen vond hij het nodig om ff lekker te gaan huppelen
op de dijk![]()
Ik heb het ff volgehouden, maar ben na een stukje toch maar weer omgekeerd. Had toch weinig zin om
er rennend achterna te gaan

ATE schreef:ik ging ff vandaag naar renealt dealer ff kijken wat ik voor auto terug krijg op nieuwe tja en wat denk je heb over 14 dagen een nieuwe haahhahahaahahahahah nick die betaald ook mee dus mag hij af en toe lenen
meelen schreef:Wat heeft Francis voor tent dan?
meelen schreef:ATE schreef:ik ging ff vandaag naar renealt dealer ff kijken wat ik voor auto terug krijg op nieuwe tja en wat denk je heb over 14 dagen een nieuwe haahhahahaahahahahah nick die betaald ook mee dus mag hij af en toe lenen
Wat goed. Een ander modelletje nu?

ATE schreef:meelen schreef:Wat heeft Francis voor tent dan?
niet van francis zelf maar van haar vader de koperenbel heet de tent
ATE schreef:Kan die een trailer trekken?ja nieuwe model twingo

LIQUITA schreef:ATE schreef:Kan die een trailer trekken?ja nieuwe model twingo

ATE schreef:ja nieuwe model twingo

ATE schreef:hahahahah een gedachte allemaal
meelen schreef:Welke kleur heb je uitgezocht?

ATE schreef:tja dan is mijn andere twingo nog niet eens 2 jaar hahaahahhahhahaha ik hou van nieuwvandaar dat ik nog steeds geen man heb gevonden

ATE schreef:meelen schreef:Welke kleur heb je uitgezocht?
ik vond het zonde er 500 euro aan uit te geven dus heb standaard kleur rood word het maar wel met hele leuke en sportife sticker er over heen