Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:47

Pff heftig Fiona.. Sterkte er mee! En hopen dan maar dat ze weten hoe het zit nu..
Handig paard heb jij Manon! Waterbak eraf is toch vrij knap! Gelukkig niks ernstigs.

Wonderful is terug omdat hij niet geschikt was voor de les, te paniekerig. 2x geprobeerd met een goede manegeruiter door de weeks en toen ging hij keihard rennen overal tegenop en niet meer te stoppen. Springles ging wel goed, met goede ruiters uiteraard.. Maar wat dat betreft, zodra de ruiter te veel deed raakte hij in paniek. Toen wilde ik hem eigenlijk voor mezelf en er was een dvd met röntgenfoto's van hem bij de vorige eigenaar dus die heb ik gekregen. Heb Doeke daar naar laten kijken en dat was dus niet goed.. Vandaar dat hij weer terug is.

Gisteravond trouwens voor een vakantie zitten kijken met Maarten! Kwamen uit op het Gardameer in Italië! Kost weinig (voorseizoen en last minute) en een hele mooie omgeving en ook mooi weer. Moet alleen nog even boeken, gaan dan waarschijnlijk 10 juni en gaan dan voor 8 dagen! En 30 september vliegen we naar Spanje want dan wordt Maarten z'n oom 50 en die woont daar! De rest van de familie gaat 3 dagen en wij gaan lekker een week. Slapen dan óf bij z'n oom in huis óf in de tuin (die groot is) in een tent, ticket is betaald door m'n schoonmoeder dus wordt lekker low-budget!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:58

Lekker Maartje! :) Ik wil ook op vakantie! Ik denk alleen dat het voor mij bij Friesland blijft dit jaar, ga in februari natuurlijk voor ongeveer 5 maanden naar Zuid-Afrika :) Even rustig aan dus met het geld!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:50

Haha idd.. dat heb ik ook hoor.. Moest net m'n verzekeringen betalen (doe ik per jaar, zet elke maand geld daar voor weg) zag ik ineens m'n spaarrekening kelderen joh, echt NIET leuk! Bij mij scheelt dat ik heel de zomer natuurlijk bijna geen geld uit kan en hoef te geven.. En had nog extra spaargeld dus ik vind dat ik van mezelf gewoon even weg mag! Soms moet je jezelf even kietelen he om het leuk te houden ;)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:57

ik ga waarschijnlijk ook nog met mn vriend op vakantie :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:17

Waar ben je van plan naar toe te gaan?

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:33

nog niet echt een idee.. richting de zon haha :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:42

Ik hoop gewoon op lekker veel zon hier in NL! :) En dan vooral heel veel zon in de weken dat ik geen kamp begeleid! Als ik wel kamp aan het doen ben mag het zonnetje wel schijnen, als het maar geen 30+ wordt dan!

Mn tv is weer héél vervelend aan het strepen, kijkt niet lekker... Ga hem maar gewoon uitzetten denk ik :) Toch het verstandigste denk ik!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:47

Gewoon naar bed gaan merel ;) Ik hoop op alle dagen mooi weer (geen 30 graden ;)!!! ) en op de woensdagen wél 30 graden! Lekker op het strand liggen.. Ach je weet het toch nooit met de zomers hier en we hebben altijd wat te klagen :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 09:01

Idd woensdags wel mooi weer! Gaan wij ook altijd naar het zwembad! :)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 09:43

Zooo ik ben alweer wakker gemaakt om een uur of 7.. met een broodje! Hallelujaa.. Net lekker onder de douche geweest, al sta ik toch liever thuis onder de douche waarbij ik mij beide handen kan gebruiken.. Maar goed, t voelt al wat beter dan gister niet meer zo heel erg misselijk, wel wakker geworden met hoofdpijn.

De dosering wordt verhoogd al geef ik het eigenlijk zelf aan.. Omdat het met de pijn wel te verdragen is etc..

Verders mis ik best wel mn paardje! Hoe is het bij jullie?

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 12:27

Arme Fiona :(:)
In het ziekenhuis liggen s*cks!! Ik ga vanmiddag rijden, dus laat je weten hoe het ging! En had Alida net nog gesproken, zij heeft morgen om 9.30 les, dus kan ik haar 's middags wel mee het bos in nemen!
Wel lekker dat je kan douchen daar!
Wat een fijne vakantieplannen allemaal! Ik moet dit jaar ook low budget, dus willen misschien 1 of 2 weekjes kamperen :D En nog 1 of 2 weekjes kamp leiden :) En idd een graadje of 25 zou fijn zijn :D

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:47

Dat is wel lekker joyce! :D Als caro nog plek heeft kan je misschien wel om half 4 mijn les doen :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 16:45

Zoo.. Iedereen lekker dagje vrij?

Ik ben net op concours geweest met Carmen en Whatever, was mee als Chauff en Groom :) Voor de eerste x ergens anders dus ze vonden het erg spannend! Sandra en ik hebben Watje maar geladen want Carmen d'r spanning had wat dat betreft geen positieve uitwerking op hem. Al met al stond hij met 10 minuutjes er op hoor. Eerste proef had ze 168 geloof ik en de tweede proef 181 dus erg netjes in de M1.
Terug duurde het ook nog eventjes voor hij weer op de trailer stond. Dan lijkt het een eeuwigheid te duren, maar het was maar 10 minuutjes ofzo :)
Hij was iig weer blij dat hij weer lekker de wei op kon..
Verder lekker niks doen vandaag! Vriendje vertrekt vannacht naar Zweden, een paar dagen naar Stefan die daar een half jaar studeert. Het wordt dus een stil weekend..

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:10

Hoii !

Alles goed hier? Hier gaat t wel.. Lig nog steeds in mn eentje op de kamer. en vanmiddag even wat gegeten met mn moeder, vanavond ook nog ffies :) Ben momenteel aant wachten op iemand die mn medicatie kan verhogen om even te kijken hoe ik erop reageer en dat het misschien wat minder wordt met de pijn, ook al is die alweer beter dan voorheen!

Mis mn peerdje wel.. :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:28

Afbeelding

Mel die buiten staat te kijken naar een veulentje.. :D

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:27

Wat leuk Aniek!! Hoe is het met melliebellie?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:56

ze vind de mannen al iets aantrekkelijker.. :+
Doet net als vorig jaar toen ze hengstig begon te worden.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:55

Haha, ik herkende haar niet Aniek, toen ik die foto zag :P Is net een klein ponytje zo :P
Balen dat je nog wel pijn hebt Fioon! Ik hoop voor je dat je snel weer naar huis mag :) Met Urs gaat alles verder prima hoor, heb je net al gesproken :D

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:33

Maar ze is ook niet zo groot.. :+

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:34

Zoo... ben ik weer.. Met een nieuwtje..
Ik lig hier voorlopig nog wel tot dinsdag waarschijnlijk! Joyce red jij nog om urs dan te doen? Anders moet ik daar nog wat voor regelen... Zal wel fijn zijn als t lukt!

Heb gewoon narcose spul wat ik nu binnen krijg.. Jippie!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:02

Lekker dan Fioon, hoop dat je snel weer thuis bent!
Leuke foto Aniek! *hoezo nieuwsgierig paard*

Pff, 't is druk op de manege! Wel goed hoor, liever zo dan dat we niet meer weten wat we moeten doen.
Dus m'n voeten brokkelen nu stukje voor stukje af, haha kennen jullie dat? Dat je bijna na moet denken hoe je de ene voet voor de andere moet zetten.. Zo voelen ze nu iig.
Verder wel lekker gewerkt!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:35

Ik heb je al gesproken Fioon, maar is goed hoor! Ik hobbel nog wel even door zonder zadel ;) Ik zat iig wel lekker :D
Maartje, ik kan me voorstellen dat te druk ook niet zo handig is! Als je keertje hulp nodig hebt ergens mee mag je mij ook altijd even vragen als ik er ben he! :)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:04

Ja bedankt Joyce! Je bent een schat! Voorlopig ben ik hier nog niet weg.. Ben benieuwd.. Voelde mij vandaag afwezig, niet echt het idee dat ik controle had over wat ik deed.. Was denk wel tot 1 uur half aant slapen ivm hoofdpijn doordat die dosering verhoogd was.. Morgen komt de dokter dus ben benieuwd wat die te zeggen heeft..

Sorry als ik warrig overkom.. maar daar kan ik geen reed aan doen.. ligt aan de medicatie wat ik krijg!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:57

Hoop dat je snel opknapt Fiona! :)

Ik heb vandaag op Zingaro in de les gereden, vond het wel een beetje spannend, maar ging wel goed op zich. Ben alleen totaal niet iemand voor jonge wiebelige paarden! :)
Proefje vanavond ging voor mn gevoel niet zo lekker, maar had toch best wel veel punten. Had 225 punten en de 2e prijs bij de manege paarden.
En ik ben ook nog eens door naar de regiofinale van de zitcompetitie! :o
Goed dagje voor mij! :)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 21:10

leuk merel! is dat een nieuw paard?