Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil ook op vakantie! Ik denk alleen dat het voor mij bij Friesland blijft dit jaar, ga in februari natuurlijk voor ongeveer 5 maanden naar Zuid-Afrika
Even rustig aan dus met het geld!
En dan vooral heel veel zon in de weken dat ik geen kamp begeleid! Als ik wel kamp aan het doen ben mag het zonnetje wel schijnen, als het maar geen 30+ wordt dan!
Toch het verstandigste denk ik!
Ik hoop op alle dagen mooi weer (geen 30 graden
!!! ) en op de woensdagen wél 30 graden! Lekker op het strand liggen.. Ach je weet het toch nooit met de zomers hier en we hebben altijd wat te klagen
En nog 1 of 2 weekjes kamp leiden
En idd een graadje of 25 zou fijn zijn
Als caro nog plek heeft kan je misschien wel om half 4 mijn les doen
Voor de eerste x ergens anders dus ze vonden het erg spannend! Sandra en ik hebben Watje maar geladen want Carmen d'r spanning had wat dat betreft geen positieve uitwerking op hem. Al met al stond hij met 10 minuutjes er op hoor. Eerste proef had ze 168 geloof ik en de tweede proef 181 dus erg netjes in de M1. 
Ben momenteel aant wachten op iemand die mn medicatie kan verhogen om even te kijken hoe ik erop reageer en dat het misschien wat minder wordt met de pijn, ook al is die alweer beter dan voorheen!

Is net een klein ponytje zo 
Met Urs gaat alles verder prima hoor, heb je net al gesproken
Ik zat iig wel lekker