Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Zo, goede morgen NAAT-as!![]()
Hahaha, hoe is het nu met je project afgelopen??
Vandaag lekker naar de Efteling, Jane en ik gaan de Efteling onveilig maken in onze gele pocho!![]()
Ghehe!Heb der zin in!

Het was echt te gek!
Half 7, voeren, paarden klaar maken.. & ik moest nog ff een monstertje longeren. Woowh! Wat een energie heeft dat beest! 
Dus dat was super!
.
)
Alleen geen barrage, wegens HC.

Nataschaa schreef:Klinkt allemaal wel super leuk !! Kan je niet bij je broer wonen dan ? Of in de vakantie ? Ik zou het wel weten als dat me broer was !!

! Want tis toch heel wat anders dan een MP. Melanieetjuh schreef:Ik ga even een stukje schrijven over paard van het jaar.
Zit nog te denken eraan of ik Nicky zal opgeven..
Weet nog niet precies..
Melanieetjuh schreef:Nataschaa schreef:Klinkt allemaal wel super leuk !! Kan je niet bij je broer wonen dan ? Of in de vakantie ? Ik zou het wel weten als dat me broer was !!
Het is ook gewoon super leuk!![]()
Ik de vakantie's ben ik er regelmattig te vinden.. alleen nu word die mogelijkheid wel minder, aangezien we al lange tijd auto-loos zijn..
En daar wonen? Haha.. En m'n moeder dan?
Astor schreef:Melanieetjuh schreef:Ik ga even een stukje schrijven over paard van het jaar.
Zit nog te denken eraan of ik Nicky zal opgeven..
Weet nog niet precies..
Hoezo doe je het niet gewoon haha?
Ik ga vanaaf As even opgeven
Astor schreef:Hoezo doe je het niet gewoon haha?
Citaat:Tjah, je kan niet voor altijd mij mammie thuis blijven of wel?
Ik zou het echt al lang weten als dat me broer was en als ik een goede band met hem had?
Ze hebben daar vast ook wel scholen, studie afmaken, en je broer achter na (in de vorm van zijn carière)...
.
!)Nataschaa schreef:Astor schreef:Hoezo doe je het niet gewoon haha?
Ja, ik ook denk ik,..! Nu mag hij wel eens eerste worden, altijd maar tweede.. Is ook zo zielig
Melanieetjuh schreef:Citaat:Tjah, je kan niet voor altijd mij mammie thuis blijven of wel?
Ik zou het echt al lang weten als dat me broer was en als ik een goede band met hem had?
Ze hebben daar vast ook wel scholen, studie afmaken, en je broer achter na (in de vorm van zijn carière)...
Nee tuurlijk niet.
Maar het is voor jou, nu zoveel makkelijker om dit te zeggen, en het liefste bij me broer (jij dan) al was gaan wonen. (in dit geval bij jou broer bijv.)
Maar zo makkelijk is het niet.
Remco woont echt in die stal, daarin is zijn huis gebouwd zeg maar.. Je loopt de deur uit, en je staat al heerlijk in de stal.
Tevens komenn er ook veel klanten van buitenaf. En Remco moet ook aan het werk. Het zou echt ongeschikt zijn als ik daar nu zou gaan wonen. (Hoe graag ik het ook wil..!)
Maar het kan niet, aangezien het zijn stek & werk is..

.
.
.
. Emmaa_ schreef:Yeah!, ik ga bijna de hele kerstvakantie bij mijn nicht op stal "werken".
De vriend van mijn nicht heeft een manege, en zij wonen daar ook, en ik ga een groot deel van de vakantie dus daar helpen, er is dan ook een groot concours enzoo, dus dat gaat echt mega-gezellig worden.
Het gaat trouwens om manege beukers (http://www.manege-beukers.nl).
.
.
) Emmaa_ schreef:Het is wel erg jammer, ze hebben daar maar 7 pony's voor de lessen, dus moeten de pony's soms heel veel lopen, maar alsnog, ik vind het echt gaaf dat ze het goed vinden dat ik dan ongeveer een week kom helpen daar.
Dan moet ik dus ook om 7 uur 's ochtends kuilgras voeren (elke dag)
Emmaa_ schreef:Het is wel erg jammer, ze hebben daar maar 7 pony's voor de lessen, dus moeten de pony's soms heel veel lopen, maar alsnog, ik vind het echt gaaf dat ze het goed vinden dat ik dan ongeveer een week kom helpen daar.
Dan moet ik dus ook om 7 uur 's ochtends kuilgras voeren (elke dag)
je moet NU leven en doen wat je leuk vind. Niemand zegt dat er een morgen komt....