Bij deze zet ik mijn Pony Paloma te koop
Het is een KWPN van 1.56.5 hoog en 9jaar oud.
Het zo het beste voor haar zijn om voor de fok of als gezeldschap paardje te zijn
Ze moet vandaag weg omdat er een ander paard komt en haar stal leeg moet zijn. Kan evt morgen ochtend vroeg ook nog wel weg.
Wil je toch met haar rijden? Dan is dit geen paard voor beginners. Ze is hardstikke braaf hoor.. Maar afentoe eigenwijs en daar moet ze doorheen. Het opstappen gaat ook erg lastig moet meestal iemand haar vasthouden. Maar hou je in je eentje vol dan kom je er vanzelf op. Dit zal allemaal nog wel goedkomen. Ze heeft 1 officiele wedstrijd gereden. hierbij haalde ze net geen winstpunt.
Ze is volkomen gezond alleen bang in nauwe doorgangen. ze gaat zo snel mogelijk haar stal uit (in draf)
Trailermak tja, de trailer wilt ze niet in omdat ze vroeger een keer gevallen is. Maar staat ze er eenmaal in dan staat ze echt stil! Ze kan wat bezweet zijn na de trailerrit.
Wilt u meer weten of vandaag langskomen? Mail of bel me maar, ik ben heel de dag op het internet dus de mails worden vandaag nog gelezen.
Nogmaals dit is geen paard voor beginners!