graag Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hebben heel New York in drie dagen gedaan, was echt super!!!
Morgen vliegen we naar North Carolina
En alleen maar fijn voor Jolly als iemand hem wil kopen toch? Betekent vast dat diegene hem helemaal geweldig vind
En Bobo... tja, die is er al lang ja!! Was altijd mn lievelingspony
En Willy kon altijd al leuk lopen, vond ik ook een geweldige pony
Fijn dat het zo goed met ze gaat 
Ik heb op al die ponys nog heel veel gereden, alleen op Misty niet, want die kwam pas toen ik al te groot was voor de ponys

maar wie kreupel is mag die dag wel de weiland op 
maar wie kreupel is mag gewoon buiten blijven.
s'ochtens ook
Fijn dat ze lekker lang op het gras kunnen! Bobo ziet er erg goed uit, geweldige pony vond ik dat 
Bevalt het tot nu toe een beetje?
Chap is een geweldige pony en het was weer gezellig bijkletsen. Laatste keer dat we echt zo'n rit gedaan hebben was met Libje nog zeker Margo? Die waterbak was cool! Als Laura wee fit is moeten we daar zeker foto's gaan maken, kijk daar nu al naar uit 
Was buiten allemaal wat druk en onrustig waardoor we lekker alleen maar gewerkt hebben aan ontspannen en als ze dat dan doet is dat zo fijn
Fijn dat ze zoveel naar buiten gaan!!! En Jolly is nooit een van de diksten geweest, had altijd wel zon bouw.. En wat is Willy wit zeg!
Hij kwam echt donkergrijs aan op de lwd manege
Ik wil ook wel mee als jullie een keertje daar langs gaan! 
Lekker aan het genieten
want ze is helaas al een tijdje kreupel maar ze mag wel elkedag even naar buiten om haar stal vriendjes en vriendinnentjes te zien
Helaas weet ik nog steeds niet waar Jolly heen is gegaan

heb er ook maar 2 keer op gereden.