Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 19:26

:j graag

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:27

Helaas hoorde ik vandaag dat Jolly Jumper is verkocht aan iemand (ik zoek nog uit wie)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:26

Wat lief dat je ons al die info geeft :)

Jeetje, Bobo, hoe oud zou die al niet zijn? Was 10 jaar geleden geloof ik al een manegepaard...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 01:36

Laat ik jullie dan ook midden in de nacht even vervelen met mijn foto's :P Niet zelf gemaakt, voor de verandering :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tja.. het is een echte draver...
Zal nu mn bedje in, morgen weer les :Z

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 03:00

Wauw, zowel Melissa als Zen zien er geweldig uit :D

Hallo hier vanuit Amerika trouwens :D Hebben heel New York in drie dagen gedaan, was echt super!!! :D Morgen vliegen we naar North Carolina :D

Wat fijn dat het zo goed gaat met de ponys en paarden :D En alleen maar fijn voor Jolly als iemand hem wil kopen toch? Betekent vast dat diegene hem helemaal geweldig vind :D En Bobo... tja, die is er al lang ja!! Was altijd mn lievelingspony :P En Willy kon altijd al leuk lopen, vond ik ook een geweldige pony :D Fijn dat het zo goed met ze gaat :)

Rianne en Margot, de rit was leuk dus?

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 07:27

RianneH schreef:
Wat lief dat je ons al die info geeft :)

Jeetje, Bobo, hoe oud zou die al niet zijn? Was 10 jaar geleden geloof ik al een manegepaard...

bobo staat er nog wel :) ik ga even kijken hoe oud hij is dan hoor je het nog

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:02

Jeetje Lydia, het voelt alsof je heel dichtbij bent... Zit je gewoon in Amerika te bokken... Wat super om te horen dat jullie zo veel plezier hebben, en lekker veel dingen aan het doen zijn.

De rit was echt super. We hebben lekker gedraafd, gegaloppeerd en relaxed gestapt. Ook hebben we nog een stuk gecrosst. Ik liet Jutta even voluit gaan, maar toen ik achterom keek, was Chap wel erg ver weg, terwijl hij al op zijn hardst ging. Echt super. We zijn de waterbak ook door gegaan. En wat hebben Rianne en ik weer lekker gekletst. We zijn 1.5 uur weggeweest, maar het voelde als 5 minuten. Zo snel en gezellig ging het.

De meeste van die manegepaarden ken ik niet echt. Alleen Jolly. Heb ik ook nog wel op gereden. Wel super dat hij verkocht wordt. Toch prettiger een eigen baasje, rust en regelmaat.

Rianne, foei, zo laat nog op bokt... Wel super leuke foto's. Het verbaast me iedere keer weer wat een paard Melissa is geworden. In Bears was ze naar mijn gevoel veel kleiner, en nu staat ze daar trots... Mooi om te zien hoe ze veranderd is. Blijft leuk.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 23:47

Manegepaard zijn is niet altijd verkeerd, maar lijkt me idd wel het allerfijnste voor een paard als hij 1 baasje heeft die hem helemaal geweldig vind :D Ik heb op al die ponys nog heel veel gereden, alleen op Misty niet, want die kwam pas toen ik al te groot was voor de ponys ;)

Ben aangekomen in North Carolina, hier kan ik wat vaker op de comp ;)

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 10:57

Bobo

Afbeelding

Hij beschermt Jan altijd

Afbeelding

Jolly Jumper

Afbeelding

Afbeelding

Jumbo

Afbeelding

Afbeelding

Misty

Afbeelding

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 10:58

Willy

Afbeelding

Jolly Jumper en Jumbo

Afbeelding

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 10:59

Dat waren de leuke foto's :)

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:42

Wauw, die zien er goed uit! Wordt goed voor ze gezorgd daar volgens mij :)

We zouden altijd nog eens langs gaan, moeten we toch eens plannen dames :p

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:02

Bobo :+:

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:21

jaa ze krijgen altijd zondag rust soms een westrijd :) maar wie kreupel is mag die dag wel de weiland op :)

ze mochen s'ochtens naar buiten en dan rond half 3 weer naar binnen want om half 4 komen kinderen paardrijden :) maar wie kreupel is mag gewoon buiten blijven.

ze krijgen s'middag gewoon brokken en hooi :) s'ochtens ook

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:51

De paarden zien er inderdaad goed uit.

Margot, ik zag je vandaag nog met je vriend? op de tschogglberg! :)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 02:11

Super leuke foto's! Heerlijk om ze zo tevreden te zien :D Fijn dat ze lekker lang op het gras kunnen! Bobo ziet er erg goed uit, geweldige pony vond ik dat :)

Gezellig Lydia, zo bokken vanuit het buitenland :P Bevalt het tot nu toe een beetje?

Onze rit was heerlijk! Ben nog aan het nagenieten :D Chap is een geweldige pony en het was weer gezellig bijkletsen. Laatste keer dat we echt zo'n rit gedaan hebben was met Libje nog zeker Margo? Die waterbak was cool! Als Laura wee fit is moeten we daar zeker foto's gaan maken, kijk daar nu al naar uit :P

Grappig dat je Melissa in gedachten zo klein had :P
Les afgelopen zaterdag was weer erg fijn :) Was buiten allemaal wat druk en onrustig waardoor we lekker alleen maar gewerkt hebben aan ontspannen en als ze dat dan doet is dat zo fijn <3
Ik heb het knapste paard van allemaal :)

Owh, vandaag pas om half 3 klaar met werken, vandaar dat ik nu nog online ben :P

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 08:56

Zie ik het nou verkeerd of is Jolly wat aan de magere kant? Ik vind zijn heupbotten bij de flanken wat uitsteken. Maar misschien komt dat ook door de foto hoor, en hoe hij staat.

Was je gister bij de Tschogglberg, Laura? Waar was je dan, wie was je dan? Ben ik je nou zo voorbij gelopen? Was er een buitenrit of oefenen voor 6-tal (was het geloof ik toch?)? Het was inderdaad erg druk op stal, en dat voor de zondagochtend. Was even naar me toe gekomen! Ik was inderdaad er met mijn vriend. Ik had zelf wat ruzie in het zadel. Jutta was erg snel en viel rechtsom erg naar binnen. Vooral in de rechtergalop was dit drama. Ik raakte een beetje gefrustreerd. Gelukkig ging mijn vriend er ook nog op. Hij was lekker relaxed, en daardoor werd Jutta ook weer relaxed. Hij heeft zelfs even gegaloppeerd, voor de eerste keer!

Volgens mij was idd de laatste rit vanuit Weidum, dat jullie me kwamen ophalen bij de Elgersma's. Dat is voor mijn gevoel echt al jaren geleden. Het is ook ruim een half jaar geleden. Gauw 3/4 jaar. Jemig. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Laura beter is. Dus wanneer gaan we weer Rianne?

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 09:01

Ze oefenden voor 4-tal. Ik liep samen met Ingrid op het erf rond. Ik wilde je niet storen omdat je aan het rijden was. Toen jij op Jutta zat kwam ik met Ingrid dat ene gebouw uit waar ze ponykampen geven en toen je vriend op Jutta zat kwam ik uit de fokmerrie stal en gingen we nog even bij mijn auto bij de bak staan praten. Grote kans dat je mij gezien hebt ;)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:38

Wauw, de paardjes zien er goed uit ja :D Fijn dat ze zoveel naar buiten gaan!!! En Jolly is nooit een van de diksten geweest, had altijd wel zon bouw.. En wat is Willy wit zeg! :D Hij kwam echt donkergrijs aan op de lwd manege :P Ik wil ook wel mee als jullie een keertje daar langs gaan! :)

Hier is het super leuk! En waaarrrmmmmm! Pfoe ;) Lekker aan het genieten :)

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:45

misty staat even op de andere kant waar de mensen een eigen paard hebben :) want ze is helaas al een tijdje kreupel maar ze mag wel elkedag even naar buiten om haar stal vriendjes en vriendinnentjes te zien :) Helaas weet ik nog steeds niet waar Jolly heen is gegaan :(

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:46

Teddy heb ik zelf nooit gekend maar ik weet wel dat hij een tijdje is geweest :)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:20

Mogen jullie op de manege zelf kiezen op welke pony jullie gaan rijden, of worden jullie ingedeeld?

xnien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:21

wij worden altijd ingedeelt en soms mochen wij kiezen :)

zelf vond ik jolly altijd geweldig wel (5 keer er bijna afgevallen)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:46

Ik vond Jolly echt niet leuk :') heb er ook maar 2 keer op gereden.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 00:03

Ik geloof dat hij erg veranderd is nadat die verhuisd is... Ook niet zo gek, alleen de stalling was al 100% beter..