Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natas

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 06:26

Dan is Glory een achternicht van Roxy Pling

En een nicht van Foxy, Lady en Stace.

En dan is Chex de oom van Glory. En Docs is dan dus de oom van F, L, en S.

Jaja, en dat voor half acht 's morgens. Mag ik door voor de koelkast? Clown

Als je er trouwens over nadenkt... Dan begint het allemaal met Jiggy, die is dus een beetje de "oermoeder" van ongeveer 50% van de paarden op stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:52

Jus_dOrange schreef:
Ohja [***], das ook sielugh want een wilde kudde bestaat niet uit 4 volwassen hengsten en 1 merrie, dohh... Huilen van het lachen Jeutje jij bent echt slecht... Schijnheilig

Ik ga maar eens hulpteugels en scherpe bitten verzamelen denk ik Huilen van het lachen

Stace heeft gisteren lang buitengestaan, zelfs zo lang dat ze dacht dat ik haar vergeten was Nagelbijten / Gniffelen Ik kwam terug van de drafbaan op Whis en riep haar, kwam ze als een idioot aangescheurd. Toen ging ik afzadelen en Stacey halen, heb haar nog nooit zo hard op het hek af zien komen en ze wou maar al te graag terug naar haar stal Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:02

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:03

Haha, dan is Stace in de war, want als echte natural niet mishandelde pony zou ze toch de heeeeeeele dag buiten moeten willen blijven.

Zie je, ze is ook al gehersenspoeld Ach gut

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:04

Ja, ik had het ook al gelezen. Ik kende haar niet, maar ze was wel altijd zeer aanwezeig op bokt. (positief bedoeld hoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:13

Bloos! Idd, komt vast door de vlechten en de staartzak... Mss een beetje te strak om gedaan Suus? Clown Vanavond hebben we lekker grondwerkles van Henk. Word een leuk groepje met Kim (van Egeltje), Rieneke, Rhea en ikke Ja

RK is idd een van de weinige bokkers met wie het fijn discussieren is/was... Wel jammer hoor.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:05

Toch heb je wel een punt want Fox staat nu zonder staartzak en zonder vlechten, en nu wil ze wel de hele dag op het land staan Blond (kon geen betere vlechtensmiley vinden)

(Sjee, best lastig, wat is het enkelvoud van smilies, Smilie, smily of smiley?) Ik verveel me geloof ik een beetje.

O ja, ik ben echt sielugh. Ik had geprobeerd Roxy te vangen en toen is ze dus op mijn scheenbeen gesprongen met haar achterbenen. Dus nu had ik al een behoorlijke grote blauwe plek op mijn scheenbeen en nu ben ik eergister ook nog van een verhoging gevallen, op mijn knieen. Blond Dus weer op mijn scheenbeen. En nu doet het zo'n pijn, net of er vuur inzit ofzo. Boos! Ziek Frusty Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:09

Ouch! Hoe doe je dat zo joh? Wat een rotgevoel in je scheenbeen dan! Zal wel een grote blauwe plek zijn Nagelbijten / Gniffelen

Die Roxy is wel een boefje hoor, zo naast haar mama lijkt ze een engeltje maar zo te horen kan ze een behoorlijk duiveltje zijn Clown

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 10:30

die voor beenbeschermers de Flappies uit duitsland die iedereen heeft weet iemand hoe die maten vallen!.

Ik wil ze denk ook bestellen maar weet niet welke maat, als er nog meer zijn die ze eventueel willen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:07

Anders zou je even moeten vragen of je van iemand mag passen Lachen Ik heb ze niet dus kan je helaas niet helpen ermee.

Gisteren grondwerkles gehad met een gezellig groepje, heel veel bijgeleerd en verbeterd! Oa het buigen en zijwaarts, ook hebben we geleerd om de heupen van je paard op een afstand te kunnen manouvreren. Daarnaast ook manieren geleerd om de spins vanaf de grond te kunnen verbeteren *LOL* Whiskey deed alles goed mee, we hadden een aantal mooie stukjes alleen soms wou ze soms wel een beetje in discussie gaan. Met veel belonen en gewoon de tijd voor dingen nemen, ook als het misgaat, komen we er wel. Ik blijf de manier waarop Henk dingen uitlegt heel leuk vinden, goed duidelijk en een lichte tint humor ertussendoor af en toe Clown Ook dat hengst Wrangler op nog geen 2 meter van meerdere merries staat (Nisan en Egel waren de enigste ruinen) en gewoon vrolijk voor zich uit staat te kijken, echt leuk Lovers

Ohja! Stace heeft weer de hele avond lekker buiten gestaan hoor Suus, hoe was het? Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:16

Grondwerk is leuk Haha!

Thnx btw voor 't buitenzetten! Lachen School was erm, maf. Huilen van het lachen Heb een klas van 16 mensen en wel 66 jaargenoten... Nagelbijten / Gniffelen We hebben in een groepje een speurtocht gehouden door de school Huilen van het lachen , daarna kregen we een lunch en lieten ze ons de schoolkroeg zien (om 2 uur 's middags aan 't bier Blond ), daarna wilden ze een kroegentocht houden maar toen ben ik maar met een klasgenootje gaan winkelen... Nagelbijten / Gniffelen Was heel gezellig maar onwijs vermoeiend.

Ohja, ik mag geen roze labjas, hij moet wit zijn. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:20

Ik zou meteen op zoek gaan naar een andere school. Tsss geen eens een roze labjas

Leuk joh een klas van 16 mensen! Dat is echt relaxed vergeleken met die klassen van 25 Nagelbijten / Gniffelen Hahaha kroegentocht, je had eigenlijk mee moeten doen als student zijnde he? Huilen van het lachen Maar ik geef je groot gelijk, shoppen is veel leuker!

Auw, deed net een la dicht en ik vergat mijn vingers eruit te halen Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:32

Kimberly, ik denk zomaar dat je voor Nomad maar M moet hebben. Ik heb zelf M en S, het verschil is misschien 1 cm, meer niet, en ik geef de voorkeur aan M.

Ik heb nog een paar op voorraad liggen, want de bestelling is de deur al uit en ik weet niet of daar nog wat bij kan. Je zou ze kunnen overnemen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:56

Ohja flappies... Moet d'r zelf eigenlijk ook aan, vind ze zo lekker makkelijk... ^.^

Oehhh knappe Pino Lovers

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:14

Erg mooie foto's van Pino. Idd weer eens wat anders dan de gewone stopfoto's...

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 07:56

wil wel setje van je overnemen dan, welke kleuren heb je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 09:47

Bokt is langzaam en dat is bloedirritant Boos!

Gisteren buitengereden met Rhea, rondje Spijkerboor gedaan! We hebben de paarden in een brede berm even laten gaan. Whiskey voorop, we gingen echt hard joh! Haha we hadden helemaal traanogen ervan Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 09:48

Het zijn geen setjes Kim, gewoon een aantal flappies. Ik denk dat ik ze in Bordeaux nog heb liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:11

OMG mijn collega laat me net iets zien wat in de reisrevue staat. Een ingescande factuur van een ingeboekte reis met als preferentie: As Hai As Posibel ROFL Ik kwam niet meer bij! Dat is toch gewoon schandalig dat deze mensen serieus denken dat ze engels kunnen schrijven? Je zal deze persoon maar in dienst hebben Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:58

Nouja da's bijna correct Engels hoor Tong uitsteken

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:50

hmm bordeaux rood is nou net de kleur die ik juist niet bij Nomad vindt passen Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:17

Het moet heel zijn en functioneel hoor, ik bekommer me niet om het algehele plaatje als ik gewoon aan het trainen ben. Stel je nou eens voor dat je een nieuwe pad moet omdat de oude versleten is maar de beenbeschermers nog goed zijn, ga je die beenbeschermers dan ook niet meer gebruiken?

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:20

dan koop ik een nieuwe pad Clown maar heb een zwarte pad daar past gelukkig alles bij dus wil wel van je overnemen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:34

(Ik train Stace met de lelijkste veelkleurige pad die d'r te vinden is op deze aardkloot en met totaal niet bijpassende hardroze beenbeschermers Schijnheilig )
(Maar ik heb wel een bruine singel die bij m'n zadel en hoofdstel past Huilen van het lachen )